Heb de installatiefile nog wel op mn laptop staan.. even uploaden voor de liefhebbers..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook ja
Waar heb je die vandaan?
Dat je er uberhaubt eentje hebt gevonden.. Ik kan geen een vinden .quote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef kevinoz het volgende:
iemand al de download op internet gevonden zonder bugs??
Het zelfde hierquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef bear87 het volgende:
heb nou al 5 keer de code opnieuw ingetikt, wat een drama, hij blijft melden dat de code ongeldig is
Dan weten we 1 ding zeker, aan ons ligt t niet. Er wordt gemeld dat de 0 en o en 1 en i op elkaar lijken, maar dat is bij mij het punt niet, ik zie duidelijk verschil...quote:
Denk het niet he aangezien het in Nederland ook nog niet is doorgegaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
Hebben ze de degradatie uit de eerste divisie eigenlijk ook al in het spel verwerkt? Biedt wel perspectief volgens mij. Kun je in Nederland met amateurs proberen naar de eredivisie te komen.
Gedaan werd ook al vermeld maar werkt nog niet. Blijkbaar hebben meer mensen er last van.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef sjimz het volgende:
i's en 1's verwisselen en ook de o's en 0's.
Misschien kan dat het probleem oplossen.
De nummer laatst van de eerste divisie degradeert dit seizoen toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denk het niet he aangezien het in Nederland ook nog niet is doorgegaan.
Nope is niet doorgegaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nummer laatst van de eerste divisie degradeert dit seizoen toch?.
O, ik dacht dat de KNVB dat doorgedrukt had. Maar goed, als dat niet zo is, is het ook niet nuttig om te verwerken in FMquote:
Bronquote:Nou, FM is pas een paar uur te activeren of wij zijn al overspoeld met mensen die het niet geactiveerd krijgen. Op het forum van SI is dat nog 50 keer zo erg, maar niet getreurd, er is een oplossing! Ga naar deze website toe en voer je code in zoals jij denkt dat hij is. Druk dan op Look Up Key en er wordt nagekeken of je een fout in de code hebt gemaakt. Ik heb het geprobeerd met mijn eigen code en er zoveel mogelijk fouten ingestopt, maar allemaal zijn ze er uit gehaald. Veel succes en hopelijk werkt het voor jullie ook!
Dit ziet eruit als een poging om geldige keys te verzamelen... en niet als iets officieels van SI Games.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Bron
Een oplossing mocht je problemen hebben met het activeren van je spel. Er zitten nogal wat fouten in met 0 en O en 1 en I.
Die link wilde ik ook net posten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:14 schreef JantjeW het volgende:
Wat het dus wel is. Het is gewoon officieel van SI Games. Het topic op het SI Forum: http://community.sigames.com/showthread.php?t=61131 Hoop dat dit je wel overtuigd...
quote:As already stated the codes will start working when the activation servers are turned on.
Most key-codes are like that because it makes it more difficult to photocopy the codes.
Not a bug, so closing the thread.
bron
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:08 schreef NoMercy285 het volgende:
Mijn eerste managerspel was USM (Ultimate Soccer Manager), vooral USM98 helemaal grijs gespeeld.. dat had ook een 3d-engine, uitgebreide tactieken, trainer, stadionuitbreiding, gebouwen sponsors e.d., flink transfersysteem met spelers die ook niet altijd kwamen (maar wel heeeel veel transfervrij te halen waren). Jammer dat je nu niet zo'n stadionomgeving kunt zien..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft geniaal, staat zelfs op mn nieuwe laptop nu, draait op vista en al, heerlijk.
Ja, is geloof ik wel een bekende bug. Heb je wel alle updates geïnstalleerd?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik heb trouwens bij FM2008 met Celtic nu het 3e seizoen nog geen competitie!? zit al halverwege augustus en nog geen schema bekend o.i.d... Had aan het einde van eht 2e seizoen wel veel inhaalwedstrijden (cupfinal, halve finale uefa 2x, veel wedstrijden verplaatst door internationals weg), waardoor de kampioensgroep 2 weken later begon.. je gaat me nu toch neit vertellen dat ik nu een seizoen lang alleen beker en europees heb he verdomme.. dat kost me alleen maar geld (al heb ik toch alle seizoenskaarten verkocht hehehe)
Weet iemand toevallig of dit een bekende bug is?
Word hij al illegaal gespeeld dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:50 schreef GeneraalUli het volgende:
Dat online key-checken is vrij zinloos, geloof ik..
Geen idee, maar de problemen voor de officiële versie zijn weer dramatisch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Word hij al illegaal gespeeld dan?
Tevens besteld gisteravond, en waarschijnlijk vanmiddag binnen
Och, heb int weekend toch geen tijd om te spelen denk ik. Dus die problemen zie ik maandag ofzo welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Geen idee, maar de problemen voor de officiële versie zijn weer dramatisch.
Dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik heb mijn eigen key zo fout mogelijk ingetypt daar en nog krijg ik de goede terug. Misschien even een bezoekje aan de lokale opticienquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef bear87 het volgende:
Zucht..mijn key is ook daar unfindable. Sigames, klasse!
Ook 0 problemen gehad. Heel even met de code, maar na 2 keer proberen had ik de goede te pakkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
De mijne gisterenavond nog even snel in de stad gehaald en gelijk geinstalleerd.
Nergens problemen mee gehad en via steam al gelijk de update op het spel.
Ik ben content!
ik heb alleen nog geen update kunnen doen.. dus tot die tijd ben ik gewoon wat aan het rondzoeken naar spelers..quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef sjimz het volgende:
De mijne gisterenavond nog even snel in de stad gehaald en gelijk geinstalleerd.
Nergens problemen mee gehad en via steam al gelijk de update op het spel.
Ik ben content!
waar heb je die patch gedownload?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef PPWB84 het volgende:
Screens waarvan? Ik heb vannacht gespeeld en de eerste tekenen zijn zeer positief. De match engine is ook weer duidelijk verbeterd in de patch.
Steam?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
waar heb je die patch gedownload?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben jullie al veel bugs ? Heeft SI de update al uitgebracht ?
Screens willen we zien verdomme !
Heb je ook de normale screens ipv de thumbs alleen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef JantjeW het volgende:
[..]
Screens dan
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
U vraagt, wij posten:quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
En hebben jullie al veel bugs ? Heeft SI de update al uitgebracht ?
Screens willen we zien verdomme !
Nee was al begonnen en had geen zin om te zoeken..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:02 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ja, is geloof ik wel een bekende bug. Heb je wel alle updates geïnstalleerd?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:15 schreef TheVulture het volgende:
maar als ik het dus goed begrijp is er ook al een patch?
In dat geval moet ik het spel toch maar alvast gaan halen
welk systeem speel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef JantjeW het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zo, nou werken ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |