abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63117343
ja, net als op een pc
pi_63117511
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef TiMPiN het volgende:
ja, net als op een pc
gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 10 november 2008 @ 23:13:54 #128
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63117747
ik speel hem nu op een laptop.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 10 november 2008 @ 23:14:52 #129
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63117779
Ik speel hem altijd op een laptop.... ideaal. 2009 nog niet geprobeerd trouwens, dat ding is ook alweer 2 jaar oud dus ben benieuwd of ik hem nog wel kan draaien
Bernie en ik zijn tof.
pi_63122526
nog een paar dagen en dan eindelijk de nieuwe versie spelen...aan de andere kant wel jammer, want ik was net zo goed bezig met fm2008

ik speel 2008 ook op laptop, geen enkel probleem en mijne is 3 jaar uit. Ik ga ervan uit dat dat met 2009 ook moet lukken, misschien zou je wel de 3d optie uit moeten zetten.
pi_63124157
Hou het toch maar even in de gaten.. bewust weer met FM2008 begonnen, dus die ben ik pas over een maandje of 2/3 zat en dan kan ik aan een betere 2009 beginnen met minder geërger
pi_63124293
ik ben zo lekker met 08 bezig dat ik wel even wacht en hem pas rond kerst oid koop
you might aswell do the white line
pi_63124705
Hebben jullie eigenlijk een vaste tactiek voor zowel thuis- als uitwedstrijden... of spelen jullie uit en thuis anders?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_63124874
ik speel vrij vast, maar varieer wel vaak, heb niet 1 tactiek die ik vast gebruikt, ik varieer met 3 vaste (ligt eraan hoe het loop natuurlijk, als het goed gaat blijft die tactiek een tijdje) en experimenteer erop los, hoe langer ik speel hoe beter ik weet hoe mijn spelers spelen en wat hun kwaliteiten zijn
pi_63125296
Ik heb gewoon 1 taktiek, al 3 jaar lang Geen enkel probleem, ik blijf maar groeien als team
Al kijk ik wel per wedstrijd welke speler geschikt is, maar aan de formatie verander ik niks en aan de instellingen zeer weinig tot niks.
pi_63125579
Ben als PSV fan zijnde gisteren een carriere met 020 begonnen in FM08
Ik wou weer eens wat anders.

Voelt toch wel gek aan moet ik zeggen, spelen met een club die je haat.
Maar goed. Alles voor mijn eigen carriere
U MAD?
pi_63125780
ben ook wel eens als 020 fan, PSV game begonnen is mij zeer goed bevallen moet ik zeggen en vele seizoenen leuk mee gespeelt
pi_63125870
Ik heb er ook ooit eens aan gedacht om met ajax te beginnen, maar dat heb ik uiteindelijk alleen in OSM gedaan
pi_63126171
020
pi_63127328
Zou het trouwens leuk zijn om de jeugdopleiding uitgebreider te krijgen? Dat je bijvoorbeeld alle eerste elftallen uit de jeugd kan bekijken (In Nederland, weet niet precies hoe de jeugd in andere landen in elkaar zit).
Dan heb je bijvoorbeeld geen controle (tactieken maken, training bepalen of spelers ontslaan), maar dat je wel zicht hebt op wat er opkomt door de jeugdopleiding.
En dat je een hoofd jeugdopleiding kan aanstellen. Lijkt mij dat je dan iets meer inzicht hebt in de jeugdopleiding, waar ik dat nu echt een beetje mis.

Misschien levert het ook wel een gigantische database op en een dramatische vertraging van het spel, dan zou het niks worden.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_63127904
de database wordt dan véél te groot ook al maak je ze soort van non-playable...

wellicht iets voor de toekomst
pi_63127905
jacob dubbel
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:41:10 #143
231035 ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion
pi_63127947
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ben als PSV fan zijnde gisteren een carriere met 020 begonnen in FM08
Ik wou weer eens wat anders.

Voelt toch wel gek aan moet ik zeggen, spelen met een club die je haat.
Maar goed. Alles voor mijn eigen carriere
dat doe ik dus echt nooit..
pi_63128955
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:

[..]

gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
Dan snap je toch zelf ook wel dat het van de kwaliteit van je laptop af hangt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63131865
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:

[..]

dat doe ik dus echt nooit..
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomen
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_63132757
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dikke onzin natuurlijk. Tegenwoordig zijn de verschillen (qua power) tussen een laptop en een PC verwaarloosbaar.
pi_63133782
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomen
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaan Hij heeft wel 5 chairmans versleten in die periode
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:32:07 #148
185115 Juk
Misschien
pi_63134105
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaan Hij heeft wel 5 chairmans versleten in die periode
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.
Allemaal gare maar gratis spelers aantrekken bij alle 10 de clubs. Dan alle spelers verkopen die wat waard zijn bij de topclubs (zonder die gare, gratis spelers kon je soms niet verder met verkopen omdat je selectie te klein was) en met dat geld de gare spelers van Excelsior kopen.

Binnen een paar jaar won ik dan de CL met Excelsior
The only thing I fear is my MoM
pi_63136321
fm

6-2 ajax-az (ik ajax)

5x sneijder
Verkeerd verbonden
pi_63136838
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Juk het volgende:

[..]

Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.
Allemaal gare maar gratis spelers aantrekken bij alle 10 de clubs. Dan alle spelers verkopen die wat waard zijn bij de topclubs (zonder die gare, gratis spelers kon je soms niet verder met verkopen omdat je selectie te klein was) en met dat geld de gare spelers van Excelsior kopen.

Binnen een paar jaar won ik dan de CL met Excelsior

Dat lijkt me echt geen moer aan. Kan je net zo goed met 100 mln met chelsea de CL winnen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')