quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ben als PSV fan zijnde gisteren een carriere met 020 begonnen in FM08
Ik wou weer eens wat anders.
Voelt toch wel gek aan moet ik zeggen, spelen met een club die je haat.
Maar goed. Alles voor mijn eigen carriere
Dan snap je toch zelf ook wel dat het van de kwaliteit van je laptop af hangtquote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit..
Dikke onzin natuurlijk. Tegenwoordig zijn de verschillen (qua power) tussen een laptop en een PC verwaarloosbaar.quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomen
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanHij heeft wel 5 chairmans versleten in die periode
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.
Allemaal gare maar gratis spelers aantrekken bij alle 10 de clubs. Dan alle spelers verkopen die wat waard zijn bij de topclubs (zonder die gare, gratis spelers kon je soms niet verder met verkopen omdat je selectie te klein was) en met dat geld de gare spelers van Excelsior kopen.
Binnen een paar jaar won ik dan de CL met Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |