Het is erg veel leeswerk, maar http://www.fm-britain.co.uk/ heeft een erg uitgebreide bespreking van tactieken en eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon een paar richtlijnen waar ik op moet letten...
Bug.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:58 schreef uwbftp het volgende:
Damn, heb niet de hele thread gechecked maar mijn team (Barcelona) wordt dood gespammed met blessures, wtf is er aan de hand?:P
Mijn training is standaard etc, geen risico's.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:01 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Waarom zit die bug er in elke versie in?
Ik heb 'm laatst gewoon gekocht voor 5 euro, ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:05 schreef El-Salvador het volgende:
tvp![]()
Van CM 2 naar FM 2009, ik blijf het een geweldig spel vinden.
Edit: voor de liefhebbers van CM 2 en andere oude delen zoek even in de baaij van de piraten. Ik denk dat die hint wel duidelijk is![]()
Zo is het nu eenmaal in NL. Je kan het wel handmatig editten natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:33 schreef Leonos het volgende:
Is er geen update ofzo dat in Football Manager 08 die play-offs eruit zijn in de Nederlandse competitie.
Word net met ajax op doelsaldo tweede tegen Feyenoord. Nu heb ik van Roda JC verloren en moet ik UEFA cup spelen. Belachelijk systeem
Da's nog moeilijk te zeggen, aangezien vrijdag het spel pas in de winkels ligt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Halcon het volgende:
Draait FM 2009 een beetje vlot als je alle leagues hebt geselecteerd?
Als je alle legues wil spelen draait het ding sowieso niet, ik pak meestal Engeland premier legeau en Championship, Italie serie A en B, Nederland eredivisie, Duitsland bundesligea. En dan doe ik als spelers laden Argentinië, Brazilië en Belgiëquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:08 schreef Halcon het volgende:
Draait FM 2009 een beetje vlot als je alle leagues hebt geselecteerd?
Als je 4 jaar geleden zou zeggen dat Hoffenheim nu 1ste stond in de bundesliga werd je ook uitgelachen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer eens een oude game opgepakt met FM2007 (2008 heb ik niet). Ik zit nu met Feyenoord in seizoen 2008/2009. Erg realistisch: FC Zwolle staat nu 3e in de eredivisie en ze hebben spelers als Voronin, Sno en Vranjes rondlopenHet is zelfs zover dat ze volgens de bookies favoriet zijn tegen mij, terwijl ik tot nu toe in elk seizoen een prijs heb gewonnen en elk seizoen CL heb gespeeld (in 2007/2008 zelfs een poule met Valencia, Ol. Lyon en Werder Bremen overleefd).
Klopt, maar die hebben - itt Zwolle - een rijke eigenaar rondlopen. En die halen geen spelers als Voronin en Vranjes.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Als je 4 jaar geleden zou zeggen dat Hoffenheim nu 1ste stond in de bundesliga werd je ook uitgelachen.
Ben blij dat die patch er op de dag van de release komtquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:44 schreef uwbftp het volgende:
Pfff, weet niet of ik em wel ga kopen. Die blessure bug zegt mij al dat ze weer snel snel moesten releasen. Toch te gek voor worden dat een patch op dezelfde dag als de release wordt uitgegeven? Wat is er dan nog meer gebugged vraag ik me dan af.
en hoppa, Kalou out... Sinclair teruggehaald van loan, en ook geblesseerd - grrrrrrrrr!!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:57 schreef Reddiablo het volgende:
ben een taktiek aan het kneden met Chelsea, maar ben Drogba 2 maanden kwijt en Arshavin 6 maanden...
dus nu Anelka en Kalou maar voorin met Di Santo als reserve
heb veel blessures, niet extreem veel, maar wel steeds op de minder bezette posities
als een MC geblesseerd raakt zou dat niet zo'n probleem zijn...
Ja maar maar, ach je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben - itt Zwolle - een rijke eigenaar rondlopen. En die halen geen spelers als Voronin en Vranjes.
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Reddiablo het volgende:
Drogba weer terug, bam geblesseerd en Anelka ookWaar moet ik nu een spits vandaan toveren? Nielsen dan maar? LOL
Maar, we halen die bug er wel uit hoor -- wees maar niet bezorgd
3d is zeker een plus maar soms een foutje met keepers. Ik zag net twee keer dat een keeper een bal wegkopte, zag er wel lol uit maar best raar. ;Pquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef kweek89 het volgende:
wat ik een grote plus vind aan de 3d is dat ik nu meer zie wat er tactische mis gaat, en vooral bij wie
Heb je PSV vanavond gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:22 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Even een vraagje, waarom heeft Affelay van die net niet stats?
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij kapt de demo juist als ik op het punt sta een wedstrijd te beginnen, elke keer weer.
Ja maar Sulejmani heeft weer killer statsquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Heb je PSV vanavond gezien?
Maar zonder gekheid, hij heeft prima attributes
Hmm, zal nog eens kijken..quote:Op zondag 9 november 2008 10:14 schreef sjimz het volgende:
Afellay heeft betere stats dan Sulejmani volgens mij hoor.
Ik speel Assassins Creed zonder enig probleem, dus daar ligt het niet aan lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2008 01:27 schreef Juk het volgende:
[..]
Misschien moet je je videokaart drivers updaten? Of heb je een oude pc.
Ik heb nog nergens problemen mee gehad.
Afellay is in principe beter.quote:Op zondag 9 november 2008 13:00 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Hmm, zal nog eens kijken..
Niet dat ik Sulejmani slechter vind dan Affelay! (hij is jonger en misschien al beter dan Affelay nu). Maarja, sommige spelers worden over een heel seizoen ineens een heel stuk beter.
Klopt, jammer dat mijn scout programma niet meer werkt sinds fm2008quote:Op zondag 9 november 2008 13:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Afellay is in principe beter.
Maar Mickey is meer een vleugelspits en Afellay is meer een complete middenvelder, IMO
Ik heb hetzelfde, hoewel een Indonesische quickstart ook erg leuk kan zijnquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
Je hebt de Argentijnse in plaats van de Nederlandse, dat was een foute tekst.quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hmmz ik heb nu de strawberry versie gedownload maar ik heb helemaal geen nederlandse quickstart.. terwijl ik had gelezen dat ie er wel bij zou zitten.. hebben meer mensen dat "probleem"?
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ben als PSV fan zijnde gisteren een carriere met 020 begonnen in FM08
Ik wou weer eens wat anders.
Voelt toch wel gek aan moet ik zeggen, spelen met een club die je haat.
Maar goed. Alles voor mijn eigen carriere
Dan snap je toch zelf ook wel dat het van de kwaliteit van je laptop af hangtquote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt nooit..
Dikke onzin natuurlijk. Tegenwoordig zijn de verschillen (qua power) tussen een laptop en een PC verwaarloosbaar.quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]gast veel games zijn niet te spelen op een laptop omdat ze te groot zijn qua data enzo.
En omdat de database van deze spelletjes vaak nog al groot is.
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:08 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb vroeger wel eens 020 gekozen en vervolgens het financieel en sportief helemaal naar de kloten geholpen en vervolgens ontslag genomen
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Whehe er was een tijdje geleden op MU zo'n novelle over iemand die dat met Chelsea deed. Na 5 jaar speelde hij in de League 2 ofzo met allemaal kutspelers, maar hij heeft geen enkele keer onder druk gestaanHij heeft wel 5 chairmans versleten in die periode
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Vroegâh nam ik 10 human players, allemaal bij topclubs op 1 na en die ging bij Excelsior.
Allemaal gare maar gratis spelers aantrekken bij alle 10 de clubs. Dan alle spelers verkopen die wat waard zijn bij de topclubs (zonder die gare, gratis spelers kon je soms niet verder met verkopen omdat je selectie te klein was) en met dat geld de gare spelers van Excelsior kopen.
Binnen een paar jaar won ik dan de CL met Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |