Daar had ik toen nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:04 schreef kweek89 het volgende:
of gewoon met de editor Excelsior 100miljoen geven...is nog minder tijdrovend ook.
Ik nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef JeroenV het volgende:
In hoeverre maken jullie altijd gebruik van de FMScout programma's?
Hoewel het eigenlijk niet leuk is vind ik ze altijd erg handig
Ik doe het wel eens om te kijken hoeveel ik moet bieden voor een speler, zodat ik hem eindelijk kan contracteren. Goed progje...quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:32 schreef JeroenV het volgende:
In hoeverre maken jullie altijd gebruik van de FMScout programma's?
Hoewel het eigenlijk niet leuk is vind ik ze altijd erg handig
Dat hangt natuurlijk een beetje van je budget af en met welke patch je speelt.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er hier nog mensen die voor FM2008 een goed talent (middenveld centraal) weten en die niet te moeilijk doet over een overstap
eric bi intypen en dan krijg je bifvalci of bifcalci of whatever hoe die heetquote:Op woensdag 12 november 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er hier nog mensen die voor FM2008 een goed talent (middenveld centraal) weten en die niet te moeilijk doet over een overstap
Werd eens tijdquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch moet wel heel goed zijn in deze versie.
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisterenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch moet wel heel goed zijn in deze versie.
Tweebenige roemeense middenvelder, die's idd wel aardig.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:56 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
eric bi intypen en dan krijg je bifvalci of bifcalci of whatever hoe die heet
Bummerquote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Reddiablo het volgende:
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisteren
Ja, had het wel gedaan -- maar dat was voor mijn computer crash en database verlies![]()
![]()
Ik vind eigenlijk ook dat Marcus Berg een tikkie beter moet, of heeft hij een hoog potentieel?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:58 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
heb alleen die jeugdspelers niet toegevoegd, realiseerde ik me gisteren
Ja, had het wel gedaan -- maar dat was voor mijn computer crash en database verlies![]()
![]()
Heb Barakat ook als D/ML, denk dat die iets aanvallender mag...
Nee, dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 16:54 schreef Jorwol het volgende:
Even een vraagje tussendoor, mijn lokale gameshop zegt dat Football Manager 2009 vanaf morgen verkocht mag worden. Allemaal prima hoor, maar kan ik de game ook al vanaf morgen activeren? In plaats van de 14e?
Zoals ik hem in de demo zie is hij toch maar matig, zelfs voor Groningse begrippen.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Berg had in FM08 ook al een aardig potentieel, naar mijn mening genoeg.
Heb Berg al een aantal keren topscorer van de eredivisie gemaakt.
Ach, we zien wel wat Reddiablo voor ons in petto heeftquote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zoals ik hem in de demo zie is hij toch maar matig, zelfs voor Groningse begrippen.
- doe maar nietquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop dat 12game.com morgen Football Manager 2009 verstuurd
Dit weekend komt:
- Call of Duty 5
- Gears of War 2
- Football Manager 2008
Wat nou Kredietcrisis ?
- offtopic -quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou welke games allemaal bij jou op de mat vallen.
Nee maar ook al was dat wel zo wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kater van het echte voetbal ?
- niet nodig -quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kater van het echte voetbal ?
Tering zeg. Dit zegt voor mij weer alles over de mentaliteit van een voetbal supporter (zeker op Fok! als ik VBL mag geloven). Sport bestaat nou eenmaal uit winnen en verliezen. Als je niet met verlies om kan gaan moet je je niet bemoeien met sport.quote:
Serieus gast. Doe eens normaal internethooliganquote:
Ik heb geen ervaring met de PSP-versie, maar dat lijkt me nogal onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef Whodamn het volgende:
Hij staat nu op mijn PSP. Nog nooit zo'n manager spel gespeeld ben benieuwd. Las de reacties en die waren wel enthousiast.
Op handhelds lijkt mij gamen ook niet ideaal...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de PSP-versie, maar dat lijkt me nogal onoverzichtelijk.
Zijn altijd een aantal zaken die ze al van tevoren in de winkel leggenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef PPWB84 het volgende:
Ligt het spel eigenlijk vandaag al in de winkels? Ik weet dat de release date morgen is, maar het zou me niks verbazen als hij al te koop was.
Als FM08 super draait zal FM09 ook wel goed kunnen. Alleen geen 3d gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Heb een redelijke laptop momenteel (5 jaar oud, toen met de dikste specs). FM2008 draait super, FM2009 dan ook ?
Ben serieus aan het overwegen te investeren in een nieuwe laptop voor FM09(Heb ik in 2003 toen ook gedaan
).
Das kutquote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als FM08 super draait zal FM09 ook wel goed kunnen. Alleen geen 3d gebruiken
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:17 schreef Kn0x het volgende:
Even TVP. Twijfel nog tussen Fifa Manager en Football Manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |