quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Al gebeurtquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef RATMEN het volgende:
Wat een mooie topic naam.
Heeft iemand het al gemeld in feedback?
Had je een mailtje gestuurd, kon het namelijk niet vinden in FBquote:
Nee TR en op msn Remlof aangesprokenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Had je een mailtje gestuurd, kon het namelijk niet vinden in FB.
Top! En gefixt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee TR en op msn Remlof aangesproken
Dank u, dank u!quote:
quote:
Ja, hoi!quote:
Succes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:29 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen deze morgen vandaag beoordelingsgesprek.
yeah! iets met productie idd. ik ken het programma helemaal niet, waar kan ik dan zien?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen.
Becky heeft altijd zinquote:
Eerste aflevering was afgelopen zondag op TVWest. Je kan de afleveringen terugzien op www.pauwenenreigers.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef Charisma het volgende:
yeah! iets met productie idd. ik ken het programma helemaal niet, waar kan ik dan zien?
Lang leve de autoquote:
quote:
Misschien zat je binnen, toen de auto van Google voorbij kwamquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:28 schreef Ludacriss het volgende:
Hey! Waarom sta ik niet op die google earth kaart?
Zal wel dikke pret geweest zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:29 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen deze morgen vandaag beoordelingsgesprek.
Zeemonsters overleven dat wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is het nu trouwens niet koud in de zee, bah dit vieze weer!
Altijd aangeven dat je minpunt is dat je te ver doorschiet in een pluspuntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek, hoop dat ik niet dicht klap.
Hopen dat ze niet vragen 'wat zijn je minpunten', dat gaat een moeilijke worden.![]()
![]()
Had zoiets inderdaad gelezen in een sollicitatie-topic hier op Fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Altijd aangeven dat je minpunt is dat je te ver doorschiet in een pluspunt
De suggestie 'ik word moe / agressief / moedeloos van mensen die dat soort domme vragen stellen' vond ik ook wel een briljante optie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Had zoiets inderdaad gelezen in een sollicitatie-topic hier op Fok.
Als ik deze baan niet heel graag had willen hebben had ik 'em uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De suggestie 'ik word moe / agressief / moedeloos van mensen die dat soort domme vragen stellen' vond ik ook wel een briljante optie.
Daar worden ook studenten voor ingehuurd, die moeten de kentekens noteren en inderdaad foto's makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:klote ambtenaren
waren vanavond rond 20.00 alle auto's aan tellen in de straat en foto's maken, toen ik ging vragen waarom zeiden ze dat ze parkeeroverlast wilde vastleggen om zo betaald parkeren in te voeren
Als ze dat bij mijn auto doen, schop ik ze een dwarslaesie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar worden ook studenten voor ingehuurd, die moeten de kentekens noteren en inderdaad foto's maken. Vriendinnetje van mij doet dat onder andere.
Doe maar niet dat vriendinnetje, das een lekker dingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze dat bij mijn auto doen, schop ik ze een dwarslaesie.
Ik doe het sowieso niet hoor. Heb niet eens een auto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Doe maar niet dat vriendinnetje, das een lekker ding.
Ik zal het aan haar voorstellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso niet hoor. Heb niet eens een auto.![]()
Maareh, nu we het er toch over hebben... heb je d'r nummer voor me?
Je bent een fijne gozah.quote:
Het is al geruime tijd bekend dat Den Haag in 2010 overal betaald parkeren wil hebben. Hier in de buurt (Vruchtenbuurt) loopt dat traject al enige tijd. Het komt er op neer dat je moet gaan betalen maar dat de gemeente dat geld vervolgens niet gaat gebruiken om voldoende parkeervoorziening te gaan creëren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
klote ambtenaren
waren vanavond rond 20.00 alle auto's aan tellen in de straat en foto's maken, toen ik ging vragen waarom zeiden ze dat ze parkeeroverlast wilde vastleggen om zo betaald parkeren in te voeren
...en toen ontdekte je de wondere wereld der files...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:35 schreef Qrious het volgende:
Heerlijk klaar te zijn met school en niet meer afhankelijk te zijn van het OV(ben niet sadistisch hoor..
)
Ow, ik heb al zo'n zin in januari als ik ook het hele land doormoet naar verschillende opdrachtgeversquote:
Dat tien keer liever dan iedere dag naar hetzelfde kantoor, achter hetzelfde bureau op dezelfde stoel dezelfde dingen doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef RATMEN het volgende:
Ow, ik heb al zo'n zin in januari als ik ook het hele land doormoet naar verschillende opdrachtgevers.
Naja, dan maar vergunningen voor maximaal één auto per huishouden. Op meer zijn de straten bij mij ook niet eens berekend ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:26 schreef AirwiN het volgende:
De klusbussen worden mede als argument opgegeven als rechtvaardiging voor het invoeren van betaald parkeren. Maar ik denk zomaar dat de baas die kosten uiteindelijk gaat betalen, dus het wordt absoluut geen reden om de bus bij het werk te laten staan ben ik bang.
Zowel mijn vrouw als ik werken allebei in de detachering. Op dit moment heb ik geen leaseauto, zij wel. Beide hebben wij dus de auto nodig voor het werk. Diverse locaties zijn gewoon bijna niet te bereiken met het OV. Hoe wou je daarmee omgaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Elegy het volgende:
Naja, dan maar vergunningen voor maximaal één auto per huishouden. Op meer zijn de straten bij mij ook niet eens berekend ook.
Je kunt je afvragen als betaald parkeren de oplossing is, wat dan eigenlijk het probleem is. Ik denk dat de gemeente Den Haag daar onvoldoende over heeft nagedacht. Met betaald parkeren los je het probleem niet op, je verdient er hoogstens geld aan. En er zijn voldoende cijfers te vinden die aangeven dat het aantal auto's de komende jaren alleen maar gaat toenemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Elegy het volgende:
Maar dat zal wel niet, ze cashen natuurlijk liever elke dag/nacht dan dat ze een vergunning uitschrijven. Het wordt tijd om een andere woonplaats te zoeken blijkbaar.
Ja, daar heb je wel een punt idd. Maar in jullie geval is zo'n ding ook echt nodig, in tegenstelling to bij sommige huishoudens waar iedereen een kar schijnt te moeten hebben. Lastige kwestie. In elk geval ben ik op een verbod op klusbussen. En ohja, toeteren als je voor de deur staat of wegrijdt mogen ze ook wel belonen met een nekschot. Gladiolen die om vijf uur 's ochtends de hele straat moeten laten weten dat ze gaan werken... okee, ik ben dan ook al wakke rmaar ik vind het gewoon strontvervelend. Toch maar eens een paar knikkers kopen voor mijn katapultquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zowel mijn vrouw als ik werken allebei in de detachering. Op dit moment heb ik geen leaseauto, zij wel. Beide hebben wij dus de auto nodig voor het werk. Diverse locaties zijn gewoon bijna niet te bereiken met het OV. Hoe wou je daarmee omgaan?
Ik heb ook niet de minste illusie dat ze het doen om het parkeerprobleem terug te brengen, het is gewoon een mooie en nooit afnemende bron van inkomstenquote:Je kunt je afvragen als betaald parkeren de oplossing is, wat dan eigenlijk het probleem is. Ik denk dat de gemeente Den Haag daar onvoldoende over heeft nagedacht. Met betaald parkeren los je het probleem niet op, je verdient er hoogstens geld aan. En er zijn voldoende cijfers te vinden die aangeven dat het aantal auto's de komende jaren alleen maar gaat toenemen.
En je hebt toch niet ook nog de hele tijd naar haar borsten zitten staren hè?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat was dat weer.
Keizenuwachtig, terwijl ik dat echt nooit ben.Struikelde lekker over m'n woorden en maakte gare zinnen. Ging goed dus.
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
En je hebt toch niet ook nog de hele tijd naar haar borsten zitten staren hè?
Wanneer hoor je meer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Dat was dat weer.
Keizenuwachtig, terwijl ik dat echt nooit ben.Struikelde lekker over m'n woorden en maakte gare zinnen. Ging goed dus.
![]()
Vrijdag.quote:
Okee, dan zie ik geen probleem. Tenzij je ondertussen de hand aan jezelf sloegquote:
Briefje onder ze ruitenwisser: volgende keer zo aso parkeren is je voorruit riskerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Die klootzak die zn Albatros polo zo verschrikkelijk sociaal voor mijn deur heeft geparkeerd zodat ie twee parkeerplekken in beslag neemt, mag ook een nekschot krijgen. Sta weer drie straten verderop omdat meneer niet aan kan sluiten.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Briefje onder ze ruitenwisser: volgende keer zo aso parkeren is je voorruit riskeren
Oeh daar kan ik er best een paar van printen en bewaren in mn autoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Briefje onder ze ruitenwisser: volgende keer zo aso parkeren is je voorruit riskeren
iemand die zo veel commentaar heeft kan zelf ook niet rijden of parkerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oeh daar kan ik er best een paar van printen en bewaren in mn auto
Daar word ik bij mij in de straat ook zo ziek van. Er zijn een aantal plekken voor twee en een aantal voor drie auto's, maar dan wordt daar zo gaaaaar in geparkeerd, dat er geen tweede of derde auto meer bij kan. Ik heb vorige week mijn auto klemvast tussen een boom en de auto ervoor gereden, ik denk dat die wel geschrokken is de volgende ochtend, zat niet meer dan 3 cm tussen mijn voorbumper en zijn achterkant.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Die klootzak die zn Albatros polo zo verschrikkelijk sociaal voor mijn deur heeft geparkeerd zodat ie twee parkeerplekken in beslag neemt, mag ook een nekschot krijgen. Sta weer drie straten verderop omdat meneer niet aan kan sluiten.
Daar zijn bumperkusjes voorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar word ik bij mij in de straat ook zo ziek van. Er zijn een aantal plekken voor twee en een aantal voor drie auto's, maar dan wordt daar zo gaaaaar in geparkeerd, dat er geen tweede of derde auto meer bij kan. Ik heb vorige week mijn auto klemvast tussen een boom en de auto ervoor gereden, ik denk dat die wel geschrokken is de volgende ochtend, zat niet meer dan 3 cm tussen mijn voorbumper en zijn achterkant.
Ik heb em erin gekregen, door een aantal keer de boom te raken ja en zachtjes zijn achterbumper. Hij kreeg em er gemakkelijk uit, want hij had nog anderhalve meter ruimte voor zn auto he.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daar zijn bumperkusjes voor. Maar hij heeft hem er wel uitgekregen want ik lees niets over schade.
En jij hebt je auto er netjes ingekregen, dus het kan wel .
Like wtf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:20 schreef Koploperkopper het volgende:
The pro's and con's van het vroeg naar bed gaan. Wat ga ik nu verder met m'n dag doen behalve gare filmpjes kijken?
[ afbeelding ]
Net goed voor hemquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:20 schreef Koploperkopper het volgende:
The pro's and con's van het vroeg naar bed gaan. Wat ga ik nu verder met m'n dag doen behalve gare filmpjes kijken?
[ afbeelding ]
Volgens mij is het in scene gezet. Bovendien, je kan beter een kind lokken en doorverkopen, dan hou je er nog wat aan overquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Net goed voor hemBeetje een kind schoppen foei!
Het is koud buiten.
Nouja ik ben nu zo gewend om mn auto in hele klein plekjes te frotten en in rare hoeken neer te zetten dat als ik een groot leeg parkeervak heb ik meerdere keren moet insteken omdat ik m niet netjes recht geparkeerd krijgquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iemand die zo veel commentaar heeft kan zelf ook niet rijden of parkeren
Maar wel plantaardig en diervriendelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef zeemonster het volgende:
Jij bent echt kindonvriendelijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wel plantaardig en diervriendelijk
[ afbeelding ]
Ze waren vorige week ook al bezig bij Dr. de Visserplein enzo. Geloof dat het routine inspecties/schoonmaakwerkzaamheden zijn....or so they sayquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef Atreidez het volgende:
Jill, weet jij wat er in Scheveningen is met t riool? Zie al 2 dagen 's ochtends pompwagens op allerlei plekken staan. Gisteravond was zelfs de Prins Willemstraat afgesloten en stonden ze te pompen. Heeft iemand die bij t gemaal werkt ze trouwring doorgespoelt ofzo![]()
* ook_gek rent naar de duinen en schiet de tunnel in die de bunkers met elkaar verbindquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze waren vorige week ook al bezig bij Dr. de Visserplein enzo. Geloof dat het routine inspecties/schoonmaakwerkzaamheden zijn....or so they sayMss zijn het eigenlijk gewoon stiekem terroristen en doet straks heel Scheveningen boem.
Laatst een rondleiding gehad door die bunker aan de Badhuisweg en de schuilkelder in de Maststraat, was echt reuze interessant. Ze willen trouwens van die grote bunker bij het Noorderstrand een museum gaan maken en binnenkort ook beginnen met rondleidingen door de bunkers. Gemeente is er nog niet echt warm voor, maar er is veel enthousiasme bij het publiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef ook_gek het volgende:
leuk meeting idee, wondelen door de gangenstelsel van de bunkers in scheveningen
dat is mijn zin.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil je wel een persoonlijke rondleiding geven
is dat niet extra spannend?quote:
het ergste wat je kan overkomen is een simpele boete voor het betreden van verboden gebied in de duinen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou als het de koningklukke gangen zijn alles behalve.
Iets met strafblad.
Als je bij de palijstuinen in de gangen gaat wel heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het ergste wat je kan overkomen is een simpele boete voor het betreden van verboden gebied in de duinen.
Niks geen strafblad
ik heb het over de gangen in de duinen. Die lopen niet tot en met de palijstuinen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je bij de palijstuinen in de gangen gaat wel heb ik me laten vertellen
En hoe hoog is die boete?
(gaat relativeren)![]()
![]()
![]()
nou mijn idee is dus eigelijk om het met een aantal van ons hier te gaan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Wel gevaarlijk natuurlijk, vrouwelijk geslacht + ook_gek + donkere tunnels + niemand anders.
Je gaat toch niet gillen als je iets engs ziet dan hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil heel graag de gangen bekijken.
je mag mijn handje vasthouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik niet , ik ben bang voor alles wat kruipt , kriebelt en op een insect lijkt.
Mijn gevoel zegt dat die beesten daar genoeg aanwezig zijn .
ja ik!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eigenlijk liever naar Saw 5 het weekend .
Zijn er mensen die mee willen en bij wie ik in de mouw van hun jas mag bijten als het eng wordt.
Ligt eraan naar welke bios je gaat hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben er vrijdag trouwens bij met Saw 5
Heeft iemand enig idee waarom er zoveel (lekkere) studentjes vandaag bij vele kruispunten stonden met gele hesjes?
Als iemand een klein suri/indo joch ziet staan in de bios.. schreeuw dan ff: Hey 2Mini!!!
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 janquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke bios je gaat he. Vorige week met Max Payne heb ik staan roepen voor dat bioscoop scherm maar ik kreeg alleen boegeroep terug
.
hmmm dan krijg je wel iets van om op te kouwen. Dan kan je niet gillen : Pquote:
Oeh dat wordt vrijdag dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:20 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 jan
Wie?quote:
Ow, die!quote:
Film te eng voor je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh dat wordt vrijdag dus.
Niet met je popcorn gooien als er 1 midden in de film opstaat om te plassen dat ben ik bijna altijd
Dan gaan wij een keertje samenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Charisma het volgende:
ik wist niet dat er bunkers waren in de badhuisstraat, vind ik wel interessant om eens te zien eigenlijk maar dit weekend werk ik en volgend weekend ook helaas ..
in de badhuisstraat zijn er ook geen 1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Charisma het volgende:
ik wist niet dat er bunkers waren in de badhuisstraat, vind ik wel interessant om eens te zien eigenlijk maar dit weekend werk ik en volgend weekend ook helaas ..
En dies na de oorlog niet meer opgeweest schijnt. Gaat binnenkort wel gebeuren. Als jullie een keer gaan die tunnels in neem dan even contact op met dat bunkerteam Scheveningen. Die weten precies hoe alles loopt, wat interessante stukjes zijn en kunnen je ook wat meer over de geschiedenis van de bunkers vertellen, welke types het zijn en waarvoor ze gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in de badhuisstraat zijn er ook geen 1.
maar bij de brandweer op de westduinweg wel. Daar ligt een hele grote onder het drukke kruispunt.
Ik ben bezig met in DH wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef CaLeX het volgende:
ieuwl een Rotterdammer in het DH topic
Oow wacht dit is geen voetbal :p
Dat van die bunkers is trouwens wel leuk
import hageneesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben bezig met in DH wonen.
Ik woon er al alleen niet officieel.
Ik werk er en ik ga er ook stage lopenI
![]()
![]()
den haag!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben bezig met in DH wonen.
Ik woon er al alleen niet officieel.
Ik werk er en ik ga er ook stage lopenI
![]()
![]()
den haag!!!!!!!!
Was jij nou ook weg bij de HHS?quote:
Fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wil ook naar saw vijf maar ik krijg niemand, dus, ook_gek, waar blijf je?.
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was jij nou ook weg bij de HHS?
Dacht zoiets te horen
Toch goed gehoord :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZ.
Sensatiemannetje. Ik heb namelijk ook banden met Osama en die zegt dat die nog nooit van die Belg gehoord heeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)sche_aanslag%27.html
Thnx!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Toch goed gehoord :p
Alvast gefeliciteerd met de nieuwe baan en 150 is wel wat weinig voor jou doen :p
Dat van FEZ begrijp ik :p
Owh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sensatiemannetje. Ik heb namelijk ook banden met Osama en die zegt dat die nog nooit van die Belg gehoord heeft.
Je vraagt het aan de verkeerde mensen :Bquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wil ook naar saw vijf maar ik krijg niemand zo gek.
En terecht, controllers...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef RATMEN het volgende:
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZ.
Zoals Bernhard de staf van koningin WIlhelmina, in het bijzonder Jonkheer van Tets en Jonkeer Six, ooit "protokolfanatiker" noemde!quote:
Ga jij met me mee danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde mensen :B
Was er trouwens al een antwoord op de gele hesjes die gisteren overal stonden? Waren ze auto;'s aan het tellen ofzo?
Altijd maar plannen, maar er gebeurd nooit eens wat. Luie flikkers daar bij Al Qaida.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)sche_aanslag%27.html
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde mensen :B
Was er trouwens al een antwoord op de gele hesjes die gisteren overal stonden? Waren ze auto;'s aan het tellen ofzo?
Je bedoelt dat je mij uit mijn stoel wilt halen terwijl ik lekker ontspannen naar de tv lig te kijken?quote:
Volgens mij gingen ze ook auto's tellen ivm de centrale verkeersring van DH. Had dat volgens mij voorbij zien komen in een persbericht vorige week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?
Ben over 8 dagen al 2 jaar niet meer werkzaam voor de hhs (vanaf 1 jan niet meer in dienst)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Thnx!
Zat jij nou nog bij FEZ, of was jij ook helemaal weg?
luilakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je mij uit mijn stoel wilt halen terwijl ik lekker ontspannen naar de tv lig te kijken?
Ik wel, maar wil je wel hoofdletters gebruikenquote:
die is pas geleden open gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En dies na de oorlog niet meer opgeweest schijnt. Gaat binnenkort wel gebeuren. Als jullie een keer gaan die tunnels in neem dan even contact op met dat bunkerteam Scheveningen. Die weten precies hoe alles loopt, wat interessante stukjes zijn en kunnen je ook wat meer over de geschiedenis van de bunkers vertellen, welke types het zijn en waarvoor ze gebruikt zijn.
Arme jijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen
kratje bier en frisdrank.
alleen en lopend
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Arme jij
Ook_gek wil je vast wel even op en neer rijden.
...merk toch die prachtige woordspeling...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
pas niet in me autoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Arme jij
Ook_gek wil je vast wel even op en neer rijden.
...merk toch die prachtige woordspeling...
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?!
nee ei, die kratjes passen niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?!
Jaja, probeer je hier maar eens uit te pratenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ei, die kratjes passen niet.
Heb bijna geen achterbak
Tot de keuken? Dat red ik niet hoor, hooguit een halve meter ofzoquote:
Met de rijstijl van ook_gek kan dat kratjes prima op het gaspedaal toch? Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Elegy het volgende:
Jaja, probeer je hier maar eens uit te praten
Offe, probeer haar nog maar eens naar binnen te praten
zie editquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tot de keuken? Dat red ik niet hoor, hooguit een halve meter ofzo
...vrijdagmiddag....
Je kan er ook je dorst mee lessen in plaats van met een biertje...quote:
ik nodig niet 100 man uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef CaLeX het volgende:
En daar heb je maar 1 kratje bier voor nodig?
Wat nou lustenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik nodig niet 100 man uit
we zijn maar met zijn 7e ennnn er is ook samboeka en malibu want heel veel meisjes lusten geen bier
en ik mag geen bier
Iets met mijn maag en dat terwijl ik bier juist zo lekker vond (sommige)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat nou lustengewoon doordrinken :p
mag niet?
man man man jij snapt het ook niet hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat nou lustengewoon doordrinken :p
wat weet jij van mijn rijstijlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de rijstijl van ook_gek kan dat kratjes prima op het gaspedaal toch? Probleem opgelost!
Scherp!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man man man jij snapt het ook niet he
Je zit helemaal verkeerd te lezen.
3/4 heren en 6/7 vrouwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man man man jij snapt het ook niet he
Je zit helemaal verkeerd te lezen.
Er staat heel veel meisjes lusten geen bier. Dus dat houd in dat er meer vrouwen dan mannen komen op dat feestje.
melanie_the_miss vertel eens?
Volgens mij niet.. ze stonden op kruispunten en niet op parkeerplaatsen ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?
Meegenomen naar een bunker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef ook_gek het volgende:
kut kut kut kinderen aan de deur voor dat hoerige kut heloween shit.
ik snap die Marc Dutroux welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Meegenomen naar een bunker?
Ik ken deze al, maar hij is wel goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga na Top Gear richting Spuimarkt... Saw 5
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?
Ik ga maandag en dinsdag es in mijn nieuwe woon (en werk)plaats huizen kijken... Spannend...
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederlandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dank, volgende week al
Waar ga je nu wonen en werken als ik vragen mag? Wordt natuurlijk moeilijk om aan DH te kunnen tippen.
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederland
Ben in DH geboren, dus dat draag ik altijd met me mee he? Maar ander werk is gaaf. Dus dat gaat bij jou ook lukken
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.En jolige duitsers
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef zeemonster het volgende:
Het lijkt wel komkommertijd als je sommige nieuwsberichten leest:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)_is_een_feestje.html
Ongesteld worden is geen feestje, stom onmens..
Klinkt als de ideale baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uit![]()
Veel reizen (Zuid-Amerika) en leuk werk. Dus helemaal top.
Je mag mijn oude baan overnemen als je geschikt bent. Betaald bierdrinken en 6 keer per jaar naar Spanje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale baan.Ruilen?
Dude! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Ik wordt het niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.
Hé, dat is nou exact mijn tactiekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je vooral tegen haar vertellen dat het kutkinderen zijn, gegarandeerd succesvoor een blauwtje .
Ik wil best met jou de bunkers in hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef Charisma het volgende:
ik wil wel met RATMEN een bunkerfeest houdenals jij een bunkermaaltijd maakt hihi
waarom heb je een feest met 150 man RATMEM? verander je van baan?
shi*ps weer wat gemist ..
Dat is kut, wel chill dat je in een buurt woont waar ze nog een beetje opletten dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
quote:
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
ooh gefeli dan RATMEN , leuker zeker dan de andere baan maar je wijkt steeds meer af van je eigenlijke opleiding ,dus je mag nog altijd een lekkere hap voor me klaar makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
Goedemorgen en jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 november 2008 11:35 schreef Atreidez het volgende:
JA, vandaag is de dag! Hamilton wordt kampioen
Oh, Mogge
Niet dus. Tenzij ze een getuige hebben kan de politie niets voor je doen. En een anoniem briefje geldt niet als getuige :Squote:Op zondag 2 november 2008 09:00 schreef Charisma het volgende:
[..]
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...
quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment staat het stoplicht op rood, en dan weer op groen.
Weet ik, maar Almelo is niet tofsch.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkeld over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
Burn After Reading in de biosquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen in DH?
True, so true. Gelukkig draag ik geen tasjesquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkelend over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
Deuk in z'n deur getrapt?quote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar dat bloed op je lak gaat er zo moeilijk af.
Speaking of krasjes....twee keer raden wat ik net in de Schipperstraat zag staan. De dader:
[ afbeelding ]
De krassen komen precies overeen met de krassen op mijn auto. Snap alleen nog niet hoe ie het voormekaar heeft gekregen ook zn licht te mollen, maar okee. Auto zag er trouwens niet uit, op elke hoek zaten vegen en schaafplekken....in/uitparkeren is duidelijk niet het sterkste punt van de bestuurder.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hamilton
![]()
Al ben ik bang dat ie weer iets doms gaat doen, a la in het begin van de pits spinnen en de grindbak inrijden ofzo.
Nog erger:quote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En verder ben ik brak van de voetbal van vanmorgenGekneusde knokkels, knie open en misschien nog wel erger: de teleurstelling van verliezen.....
Eerst even via de verzekering proberen. Als die het kunnen verhalen ga ik even kijken of ik er een nieuw gespoten bumper uit kan slepenquote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef zeemonster het volgende:
Hoe ga je het verder aanpakken nu je de dader hebt Jill?
quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD ...hoe freaking spannend was dat!!! Glock held! Man oh man echt mn bloeddruk....
Iemand ook_gek gezien?quote:De Haagse politie is op zoek naar een vermiste autistische man. De 19-jarige Hagenaar is zondag rond 18.30 uur voor het laatst gezien in de omgeving van de Ruijgroklaan bij park Clingendael, laat de politie weten.
Sindsdien ontbreekt ieder spoor.
De man is autistisch, epileptisch en heeft paniekaanvallen. Zijn ouders schakelden de politie in nadat zij hem na een eigen zoektocht niet konden vinden. De politie heeft met een helikopter gezocht, maar dat leverde niets op. Ook zijn speurhonden ingezet.
De man is 1.80 meter, heeft een smal postuur en kort donker haar. Hij had een witte jas aan met een rode streep erop en een spijkerbroek.
ROCKnROLLAquote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Elegy het volgende:
Welke film?
Zo, de volgende mag een nieuw topic maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |