nou mijn idee is dus eigelijk om het met een aantal van ons hier te gaan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Wel gevaarlijk natuurlijk, vrouwelijk geslacht + ook_gek + donkere tunnels + niemand anders.
Je gaat toch niet gillen als je iets engs ziet dan hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil heel graag de gangen bekijken.
je mag mijn handje vasthouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik niet , ik ben bang voor alles wat kruipt , kriebelt en op een insect lijkt.
Mijn gevoel zegt dat die beesten daar genoeg aanwezig zijn .
ja ik!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eigenlijk liever naar Saw 5 het weekend .
Zijn er mensen die mee willen en bij wie ik in de mouw van hun jas mag bijten als het eng wordt.
Ligt eraan naar welke bios je gaat hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben er vrijdag trouwens bij met Saw 5
Heeft iemand enig idee waarom er zoveel (lekkere) studentjes vandaag bij vele kruispunten stonden met gele hesjes?
Als iemand een klein suri/indo joch ziet staan in de bios.. schreeuw dan ff: Hey 2Mini!!!
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 janquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke bios je gaat he. Vorige week met Max Payne heb ik staan roepen voor dat bioscoop scherm maar ik kreeg alleen boegeroep terug
.
hmmm dan krijg je wel iets van om op te kouwen. Dan kan je niet gillen : Pquote:
Oeh dat wordt vrijdag dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:20 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 jan
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |