Nouja ik ben nu zo gewend om mn auto in hele klein plekjes te frotten en in rare hoeken neer te zetten dat als ik een groot leeg parkeervak heb ik meerdere keren moet insteken omdat ik m niet netjes recht geparkeerd krijgquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
iemand die zo veel commentaar heeft kan zelf ook niet rijden of parkeren
Maar wel plantaardig en diervriendelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef zeemonster het volgende:
Jij bent echt kindonvriendelijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wel plantaardig en diervriendelijk
[ afbeelding ]
Ze waren vorige week ook al bezig bij Dr. de Visserplein enzo. Geloof dat het routine inspecties/schoonmaakwerkzaamheden zijn....or so they sayquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef Atreidez het volgende:
Jill, weet jij wat er in Scheveningen is met t riool? Zie al 2 dagen 's ochtends pompwagens op allerlei plekken staan. Gisteravond was zelfs de Prins Willemstraat afgesloten en stonden ze te pompen. Heeft iemand die bij t gemaal werkt ze trouwring doorgespoelt ofzo![]()
* ook_gek rent naar de duinen en schiet de tunnel in die de bunkers met elkaar verbindquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ze waren vorige week ook al bezig bij Dr. de Visserplein enzo. Geloof dat het routine inspecties/schoonmaakwerkzaamheden zijn....or so they sayMss zijn het eigenlijk gewoon stiekem terroristen en doet straks heel Scheveningen boem.
Laatst een rondleiding gehad door die bunker aan de Badhuisweg en de schuilkelder in de Maststraat, was echt reuze interessant. Ze willen trouwens van die grote bunker bij het Noorderstrand een museum gaan maken en binnenkort ook beginnen met rondleidingen door de bunkers. Gemeente is er nog niet echt warm voor, maar er is veel enthousiasme bij het publiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef ook_gek het volgende:
leuk meeting idee, wondelen door de gangenstelsel van de bunkers in scheveningen
dat is mijn zin.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil je wel een persoonlijke rondleiding geven
is dat niet extra spannend?quote:
het ergste wat je kan overkomen is een simpele boete voor het betreden van verboden gebied in de duinen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Nou als het de koningklukke gangen zijn alles behalve.
Iets met strafblad.
Als je bij de palijstuinen in de gangen gaat wel heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het ergste wat je kan overkomen is een simpele boete voor het betreden van verboden gebied in de duinen.
Niks geen strafblad
ik heb het over de gangen in de duinen. Die lopen niet tot en met de palijstuinen hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je bij de palijstuinen in de gangen gaat wel heb ik me laten vertellen
En hoe hoog is die boete?
(gaat relativeren)![]()
![]()
![]()
nou mijn idee is dus eigelijk om het met een aantal van ons hier te gaan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:42 schreef Koploperkopper het volgende:
Wel gevaarlijk natuurlijk, vrouwelijk geslacht + ook_gek + donkere tunnels + niemand anders.
Je gaat toch niet gillen als je iets engs ziet dan hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil heel graag de gangen bekijken.
je mag mijn handje vasthouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik niet , ik ben bang voor alles wat kruipt , kriebelt en op een insect lijkt.
Mijn gevoel zegt dat die beesten daar genoeg aanwezig zijn .
ja ik!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil eigenlijk liever naar Saw 5 het weekend .
Zijn er mensen die mee willen en bij wie ik in de mouw van hun jas mag bijten als het eng wordt.
Ligt eraan naar welke bios je gaat hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben er vrijdag trouwens bij met Saw 5
Heeft iemand enig idee waarom er zoveel (lekkere) studentjes vandaag bij vele kruispunten stonden met gele hesjes?
Als iemand een klein suri/indo joch ziet staan in de bios.. schreeuw dan ff: Hey 2Mini!!!
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 janquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:13 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke bios je gaat he. Vorige week met Max Payne heb ik staan roepen voor dat bioscoop scherm maar ik kreeg alleen boegeroep terug
.
hmmm dan krijg je wel iets van om op te kouwen. Dan kan je niet gillen : Pquote:
Oeh dat wordt vrijdag dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:20 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Saw V wordt alleen as vrijdagavond om 24:00 in Pathe Spuimarkt gedraaid.. anders moet je wachten tot 9 jan
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |