De suggestie 'ik word moe / agressief / moedeloos van mensen die dat soort domme vragen stellen' vond ik ook wel een briljante optie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Had zoiets inderdaad gelezen in een sollicitatie-topic hier op Fok.
Als ik deze baan niet heel graag had willen hebben had ik 'em uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De suggestie 'ik word moe / agressief / moedeloos van mensen die dat soort domme vragen stellen' vond ik ook wel een briljante optie.
Daar worden ook studenten voor ingehuurd, die moeten de kentekens noteren en inderdaad foto's makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:klote ambtenaren
waren vanavond rond 20.00 alle auto's aan tellen in de straat en foto's maken, toen ik ging vragen waarom zeiden ze dat ze parkeeroverlast wilde vastleggen om zo betaald parkeren in te voeren
Als ze dat bij mijn auto doen, schop ik ze een dwarslaesie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar worden ook studenten voor ingehuurd, die moeten de kentekens noteren en inderdaad foto's maken. Vriendinnetje van mij doet dat onder andere.
Doe maar niet dat vriendinnetje, das een lekker dingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze dat bij mijn auto doen, schop ik ze een dwarslaesie.
Ik doe het sowieso niet hoor. Heb niet eens een auto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Doe maar niet dat vriendinnetje, das een lekker ding.
Ik zal het aan haar voorstellenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso niet hoor. Heb niet eens een auto.![]()
Maareh, nu we het er toch over hebben... heb je d'r nummer voor me?
Je bent een fijne gozah.quote:
Het is al geruime tijd bekend dat Den Haag in 2010 overal betaald parkeren wil hebben. Hier in de buurt (Vruchtenbuurt) loopt dat traject al enige tijd. Het komt er op neer dat je moet gaan betalen maar dat de gemeente dat geld vervolgens niet gaat gebruiken om voldoende parkeervoorziening te gaan creëren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
klote ambtenaren
waren vanavond rond 20.00 alle auto's aan tellen in de straat en foto's maken, toen ik ging vragen waarom zeiden ze dat ze parkeeroverlast wilde vastleggen om zo betaald parkeren in te voeren
...en toen ontdekte je de wondere wereld der files...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:35 schreef Qrious het volgende:
Heerlijk klaar te zijn met school en niet meer afhankelijk te zijn van het OV(ben niet sadistisch hoor..
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |