Succes!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:29 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen deze morgen vandaag beoordelingsgesprek.
yeah! iets met productie idd. ik ken het programma helemaal niet, waar kan ik dan zien?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze doet het een en ander met productie en casting van Pauwen en Reigers. Ze regelde mijn ontvangst, betaling en kijkt of ik op een later moment nog een keer in de serie terug kan komen.
Becky heeft altijd zinquote:
Eerste aflevering was afgelopen zondag op TVWest. Je kan de afleveringen terugzien op www.pauwenenreigers.nlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:58 schreef Charisma het volgende:
yeah! iets met productie idd. ik ken het programma helemaal niet, waar kan ik dan zien?
Lang leve de autoquote:
quote:
Misschien zat je binnen, toen de auto van Google voorbij kwamquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:28 schreef Ludacriss het volgende:
Hey! Waarom sta ik niet op die google earth kaart?
Zal wel dikke pret geweest zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:29 schreef zeemonster het volgende:
goedemorgen deze morgen vandaag beoordelingsgesprek.
Zeemonsters overleven dat wel...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is het nu trouwens niet koud in de zee, bah dit vieze weer!
Altijd aangeven dat je minpunt is dat je te ver doorschiet in een pluspuntquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek, hoop dat ik niet dicht klap.
Hopen dat ze niet vragen 'wat zijn je minpunten', dat gaat een moeilijke worden.![]()
![]()
Had zoiets inderdaad gelezen in een sollicitatie-topic hier op Fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Altijd aangeven dat je minpunt is dat je te ver doorschiet in een pluspunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |