abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:01:35 #251
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_62857611
mogguh
pi_62859104
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je vooral tegen haar vertellen dat het kutkinderen zijn, gegarandeerd succes voor een blauwtje .
Hé, dat is nou exact mijn tactiek
* mompelt iets van kinderen die roepen en een kussen...*
pi_62859183
Goeiemiddag

Zo op weg naar schoonfamilie

Vanaaf weet terug
pi_62861336
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
pi_62863067
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef Charisma het volgende:

ik wil wel met RATMEN een bunkerfeest houden als jij een bunkermaaltijd maakt hihi
waarom heb je een feest met 150 man RATMEM? verander je van baan?
shi*ps weer wat gemist ..
Ik wil best met jou de bunkers in hoor . Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.

En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto . Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62864537
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
Dat is kut, wel chill dat je in een buurt woont waar ze nog een beetje opletten dan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62864919
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik wil best met jou de bunkers in hoor . Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.

En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto . Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe .
Zijn leuke dingen. En ze rijden altijd wel goed, ook al is het het vorige model.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62874135
Dooie boel hier.
pi_62875326
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Dooie boel hier.
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62876789
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...
pi_62876798
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:

[..]

ooh gefeli dan RATMEN , leuker zeker dan de andere baan maar je wijkt steeds meer af van je eigenlijke opleiding ,dus je mag nog altijd een lekkere hap voor me klaar maken

goede morgen
pi_62877294
Goeiemoggel.
pi_62877442
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Goeiemoggel.
moggel
pi_62878287
JA, vandaag is de dag! Hamilton wordt kampioen

Oh, Mogge
Where facts are few, experts are many.
pi_62879228
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:35 schreef Atreidez het volgende:
JA, vandaag is de dag! Hamilton wordt kampioen

Oh, Mogge
Goedemorgen en jaaaaaaaaaaaaaaa .
pi_62880451
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:00 schreef Charisma het volgende:

[..]

je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...
Niet dus. Tenzij ze een getuige hebben kan de politie niets voor je doen. En een anoniem briefje geldt niet als getuige :S

Maar ik ben allang blij dat er iemand eens een keer de moeite heeft genomen om een briefje te schrijven. Heb deze auto nu iets meer dan 6 maanden en toen ik m kreeg zat er geen krasje op, maar nu zit ie rondom helemaal vol met schaafplekken, krasjes en deukjes en vreemd genoeg heb ik nergens tegen aan gezeten.

Hamilton
Al ben ik bang dat ie weer iets doms gaat doen, a la in het begin van de pits spinnen en de grindbak inrijden ofzo.
pi_62880711
Is er vandaag nog wat leuks te doen in DH?
Voices tell me I'm the shit.
pi_62880760
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment staat het stoplicht op rood, en dan weer op groen.
pi_62880893
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment staat het stoplicht op rood, en dan weer op groen.
. Je bent in de war, das Almelo .
pi_62881346
Ja voor Den Haag geldt:

In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkeld over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
pi_62881741
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:41 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. Je bent in de war, das Almelo .
Weet ik, maar Almelo is niet tofsch.
pi_62881754
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:

In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkeld over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
pi_62881796
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen in DH?
Burn After Reading in de bios
*zo gaat*
pi_62881983
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:

In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkelend over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
True, so true. Gelukkig draag ik geen tasjes .
pi_62882073
Rij je die tasjesdief toch gewoon tegen een boom met je auto.. er zitten nu toch al krasjes op
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')