Hé, dat is nou exact mijn tactiekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je vooral tegen haar vertellen dat het kutkinderen zijn, gegarandeerd succesvoor een blauwtje .
Ik wil best met jou de bunkers in hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef Charisma het volgende:
ik wil wel met RATMEN een bunkerfeest houdenals jij een bunkermaaltijd maakt hihi
waarom heb je een feest met 150 man RATMEM? verander je van baan?
shi*ps weer wat gemist ..
Dat is kut, wel chill dat je in een buurt woont waar ze nog een beetje opletten dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
quote:
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
ooh gefeli dan RATMEN , leuker zeker dan de andere baan maar je wijkt steeds meer af van je eigenlijke opleiding ,dus je mag nog altijd een lekkere hap voor me klaar makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
Goedemorgen en jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 november 2008 11:35 schreef Atreidez het volgende:
JA, vandaag is de dag! Hamilton wordt kampioen
Oh, Mogge
Niet dus. Tenzij ze een getuige hebben kan de politie niets voor je doen. En een anoniem briefje geldt niet als getuige :Squote:Op zondag 2 november 2008 09:00 schreef Charisma het volgende:
[..]
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...
quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment staat het stoplicht op rood, en dan weer op groen.
Weet ik, maar Almelo is niet tofsch.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkeld over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
Burn After Reading in de biosquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen in DH?
True, so true. Gelukkig draag ik geen tasjesquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkelend over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |