Ik ken deze al, maar hij is wel goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga na Top Gear richting Spuimarkt... Saw 5
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?
Ik ga maandag en dinsdag es in mijn nieuwe woon (en werk)plaats huizen kijken... Spannend...
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederlandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dank, volgende week al
Waar ga je nu wonen en werken als ik vragen mag? Wordt natuurlijk moeilijk om aan DH te kunnen tippen.
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederland
Ben in DH geboren, dus dat draag ik altijd met me mee he? Maar ander werk is gaaf. Dus dat gaat bij jou ook lukken
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.En jolige duitsers
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef zeemonster het volgende:
Het lijkt wel komkommertijd als je sommige nieuwsberichten leest:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)_is_een_feestje.html
Ongesteld worden is geen feestje, stom onmens..
Klinkt als de ideale baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uit![]()
Veel reizen (Zuid-Amerika) en leuk werk. Dus helemaal top.
Je mag mijn oude baan overnemen als je geschikt bent. Betaald bierdrinken en 6 keer per jaar naar Spanje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale baan.Ruilen?
Dude! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Ik wordt het niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |