Tot de keuken? Dat red ik niet hoor, hooguit een halve meter ofzoquote:
Met de rijstijl van ook_gek kan dat kratjes prima op het gaspedaal toch? Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Elegy het volgende:
Jaja, probeer je hier maar eens uit te praten
Offe, probeer haar nog maar eens naar binnen te praten
zie editquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tot de keuken? Dat red ik niet hoor, hooguit een halve meter ofzo
...vrijdagmiddag....
Je kan er ook je dorst mee lessen in plaats van met een biertje...quote:
ik nodig niet 100 man uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:42 schreef CaLeX het volgende:
En daar heb je maar 1 kratje bier voor nodig?
Wat nou lustenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik nodig niet 100 man uit
we zijn maar met zijn 7e ennnn er is ook samboeka en malibu want heel veel meisjes lusten geen bier
en ik mag geen bier
Iets met mijn maag en dat terwijl ik bier juist zo lekker vond (sommige)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat nou lustengewoon doordrinken :p
mag niet?
man man man jij snapt het ook niet hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat nou lustengewoon doordrinken :p
wat weet jij van mijn rijstijlquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de rijstijl van ook_gek kan dat kratjes prima op het gaspedaal toch? Probleem opgelost!
Scherp!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man man man jij snapt het ook niet he
Je zit helemaal verkeerd te lezen.
3/4 heren en 6/7 vrouwenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
man man man jij snapt het ook niet he
Je zit helemaal verkeerd te lezen.
Er staat heel veel meisjes lusten geen bier. Dus dat houd in dat er meer vrouwen dan mannen komen op dat feestje.
melanie_the_miss vertel eens?
Volgens mij niet.. ze stonden op kruispunten en niet op parkeerplaatsen ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?
Meegenomen naar een bunker?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:10 schreef ook_gek het volgende:
kut kut kut kinderen aan de deur voor dat hoerige kut heloween shit.
ik snap die Marc Dutroux welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Meegenomen naar een bunker?
Ik ken deze al, maar hij is wel goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:14 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga na Top Gear richting Spuimarkt... Saw 5
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, gefeliciteerd. Goed zo! Wanneer is het?
Ik ga maandag en dinsdag es in mijn nieuwe woon (en werk)plaats huizen kijken... Spannend...
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederlandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dank, volgende week al
Waar ga je nu wonen en werken als ik vragen mag? Wordt natuurlijk moeilijk om aan DH te kunnen tippen.
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen, Duitsland. Ik heb al huizen gezien met uizicht op Nederland
Ben in DH geboren, dus dat draag ik altijd met me mee he? Maar ander werk is gaaf. Dus dat gaat bij jou ook lukken
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oeh, ideaal dus, lekker goedkope auto's.En jolige duitsers
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef zeemonster het volgende:
Het lijkt wel komkommertijd als je sommige nieuwsberichten leest:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)_is_een_feestje.html
Ongesteld worden is geen feestje, stom onmens..
Klinkt als de ideale baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wil een A3 kopen, dat gaat wel lukken daar. En nieuw werk met 20% meer salaris, dus dat komt goed uit![]()
Veel reizen (Zuid-Amerika) en leuk werk. Dus helemaal top.
Je mag mijn oude baan overnemen als je geschikt bent. Betaald bierdrinken en 6 keer per jaar naar Spanje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale baan.Ruilen?
Dude! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:39 schreef Koploperkopper het volgende:
a.s. Zondag begint op BBC2 een nieuw seizoen van Top Gear trouwens.![]()
En had ik al gemeld dat ik uitgenodigd ben voor een 2e gesprek?![]()
![]()
Ik wordt het niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke maand op vakantie naar de Rode Zee.
Hé, dat is nou exact mijn tactiekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:58 schreef zeemonster het volgende:
Dan moet je vooral tegen haar vertellen dat het kutkinderen zijn, gegarandeerd succesvoor een blauwtje .
Ik wil best met jou de bunkers in hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef Charisma het volgende:
ik wil wel met RATMEN een bunkerfeest houdenals jij een bunkermaaltijd maakt hihi
waarom heb je een feest met 150 man RATMEM? verander je van baan?
shi*ps weer wat gemist ..
Dat is kut, wel chill dat je in een buurt woont waar ze nog een beetje opletten dan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
quote:
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Godsklere teringlijers! Heeft weer een of andere halfzachte tegen mn auto aangezetten.
Kwam daarstrax bij mn auto steekt er een papiertje uit mn deurhendel...wtf? Dus ik kijken staat er dus op het briefje: kenteken....deze auto zat tegen je achterkant. Ik kijken aan de achterkant..ja hoor weer twee hele mooie diepe krassen op mn bumper, lak eraf etc. Sukkel die er tegen zat heeft wel mooi zn licht kapot gereden (muhaha) lagen namelijk allemaal rode glasstukjes naast mn auto en mijn lampen zijn nog heel. En ik heb zn kenteken dus daar mag mn verzekering mooi even achter aan gaan, die loser is meteen de pineut voor al die andere hufters die er tegen aan hebben gezeten
ooh gefeli dan RATMEN , leuker zeker dan de andere baan maar je wijkt steeds meer af van je eigenlijke opleiding ,dus je mag nog altijd een lekkere hap voor me klaar makenquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil best met jou de bunkers in hoor. Enne je wilde toch al een keer van mijn kookkunsten proeven, dus dat kunnen we dan gelijk regelen.
En ja en nee. Ik heb een nieuwe baan, maar pas vanaf 1 januari. Ik ga als senior adviseur werken bij een Procurement Adviesgroep. Gisteren allerlei papieren gekregen voor mijn eerste tijdelijke leaseauto. Tis helaas maar een golfje, maar wie weet wel de nieuwe
.
Goedemorgen en jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 november 2008 11:35 schreef Atreidez het volgende:
JA, vandaag is de dag! Hamilton wordt kampioen
Oh, Mogge
Niet dus. Tenzij ze een getuige hebben kan de politie niets voor je doen. En een anoniem briefje geldt niet als getuige :Squote:Op zondag 2 november 2008 09:00 schreef Charisma het volgende:
[..]
je kunt zelfs aangifte doen ? tegen iemand aanrijden en dan vluchten is strafbaar...
quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment staat het stoplicht op rood, en dan weer op groen.
Weet ik, maar Almelo is niet tofsch.quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkeld over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
Burn After Reading in de biosquote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er vandaag nog wat leuks te doen in DH?
True, so true. Gelukkig draag ik geen tasjesquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja voor Den Haag geldt:
In Den Haag is altijd wat te doen, het ene moment loop je winkelend over het Spui en het volgende steelt een tasjesdief je poen.
Deuk in z'n deur getrapt?quote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar dat bloed op je lak gaat er zo moeilijk af.
Speaking of krasjes....twee keer raden wat ik net in de Schipperstraat zag staan. De dader:
[ afbeelding ]
De krassen komen precies overeen met de krassen op mijn auto. Snap alleen nog niet hoe ie het voormekaar heeft gekregen ook zn licht te mollen, maar okee. Auto zag er trouwens niet uit, op elke hoek zaten vegen en schaafplekken....in/uitparkeren is duidelijk niet het sterkste punt van de bestuurder.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hamilton
![]()
Al ben ik bang dat ie weer iets doms gaat doen, a la in het begin van de pits spinnen en de grindbak inrijden ofzo.
Nog erger:quote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En verder ben ik brak van de voetbal van vanmorgenGekneusde knokkels, knie open en misschien nog wel erger: de teleurstelling van verliezen.....
Eerst even via de verzekering proberen. Als die het kunnen verhalen ga ik even kijken of ik er een nieuw gespoten bumper uit kan slepenquote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef zeemonster het volgende:
Hoe ga je het verder aanpakken nu je de dader hebt Jill?
quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD ...hoe freaking spannend was dat!!! Glock held! Man oh man echt mn bloeddruk....
Iemand ook_gek gezien?quote:De Haagse politie is op zoek naar een vermiste autistische man. De 19-jarige Hagenaar is zondag rond 18.30 uur voor het laatst gezien in de omgeving van de Ruijgroklaan bij park Clingendael, laat de politie weten.
Sindsdien ontbreekt ieder spoor.
De man is autistisch, epileptisch en heeft paniekaanvallen. Zijn ouders schakelden de politie in nadat zij hem na een eigen zoektocht niet konden vinden. De politie heeft met een helikopter gezocht, maar dat leverde niets op. Ook zijn speurhonden ingezet.
De man is 1.80 meter, heeft een smal postuur en kort donker haar. Hij had een witte jas aan met een rode streep erop en een spijkerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |