abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62883278
Ja, maar dat bloed op je lak gaat er zo moeilijk af.

Speaking of krasjes....twee keer raden wat ik net in de Schipperstraat zag staan. De dader:

De krassen komen precies overeen met de krassen op mijn auto. Snap alleen nog niet hoe ie het voormekaar heeft gekregen ook zn licht te mollen, maar okee. Auto zag er trouwens niet uit, op elke hoek zaten vegen en schaafplekken....in/uitparkeren is duidelijk niet het sterkste punt van de bestuurder.
pi_62884066
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar dat bloed op je lak gaat er zo moeilijk af.

Speaking of krasjes....twee keer raden wat ik net in de Schipperstraat zag staan. De dader:

[ afbeelding ]

De krassen komen precies overeen met de krassen op mijn auto. Snap alleen nog niet hoe ie het voormekaar heeft gekregen ook zn licht te mollen, maar okee. Auto zag er trouwens niet uit, op elke hoek zaten vegen en schaafplekken....in/uitparkeren is duidelijk niet het sterkste punt van de bestuurder.
Deuk in z'n deur getrapt?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62885286
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]
Hamilton
Al ben ik bang dat ie weer iets doms gaat doen, a la in het begin van de pits spinnen en de grindbak inrijden ofzo.
Wat zij zegt!

En verder ben ik brak van de voetbal van vanmorgen Gekneusde knokkels, knie open en misschien nog wel erger: de teleurstelling van verliezen.....
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62886312
Edit: Dubbel
pi_62886345
Edit: Nogmaals dubbel
pi_62886362
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

En verder ben ik brak van de voetbal van vanmorgen Gekneusde knokkels, knie open en misschien nog wel erger: de teleurstelling van verliezen.....
Nog erger:

Langs de zijkant kijken naar een voetbalwedstrijd hoe er wordt verloren, terwijl het hartstikke koud is .
pi_62886898
Het regent, het regent....de Formule 1 auto's worden nat!

Regenrace
pi_62887125
Damn tis alweer droog.
pi_62887805
Hoe ga je het verder aanpakken nu je de dader hebt Jill?
pi_62888498
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef zeemonster het volgende:
Hoe ga je het verder aanpakken nu je de dader hebt Jill?
Eerst even via de verzekering proberen. Als die het kunnen verhalen ga ik even kijken of ik er een nieuw gespoten bumper uit kan slepen Dan is diegene dus meteen de pineut voor al die andere losers die flink tegen mn bumper hebben aangezeten zonder een briefje achter te laten
pi_62889514
Groot gelijk heb je . Een beetje wegrijden zonder enig bericht.
pi_62890028
GVD ...hoe freaking spannend was dat!!! Glock held! Man oh man echt mn bloeddruk....
pi_62890254
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD ...hoe freaking spannend was dat!!! Glock held! Man oh man echt mn bloeddruk....
Ik zag het meteen, al snapte ik het nog niet.

Supervet
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62890880
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAMILTON!!11
pi_62891065
Freaking hell wat een race ! En dat Massa maar heel hard mag gaan janken ... .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62891378
Ik was zo gefocusd op Hamilton en Vettel dat Glock gewoon even niet bestond. Vroeg me nog af of die Pussy Cat Doll het niet snapte omdat ze zo zat te juichen....maar die hadden m dus wel door. Damn echt wat een race, nouja wat een laatste 5 ronden van de race want de rest was dodelijk saai.

Vond dat Ferrari dit ook wel een btje verdiend had. Ey Massa je bent wereldkampioen *iedereen juichen* Ownee toch niet. You just got punked
  zondag 2 november 2008 @ 22:18:42 #292
230065 schuurmonster
schuren is pas fijn
pi_62894774
quote:
De Haagse politie is op zoek naar een vermiste autistische man. De 19-jarige Hagenaar is zondag rond 18.30 uur voor het laatst gezien in de omgeving van de Ruijgroklaan bij park Clingendael, laat de politie weten.

Sindsdien ontbreekt ieder spoor.

De man is autistisch, epileptisch en heeft paniekaanvallen. Zijn ouders schakelden de politie in nadat zij hem na een eigen zoektocht niet konden vinden. De politie heeft met een helikopter gezocht, maar dat leverde niets op. Ook zijn speurhonden ingezet.

De man is 1.80 meter, heeft een smal postuur en kort donker haar. Hij had een witte jas aan met een rode streep erop en een spijkerbroek.
Iemand ook_gek gezien?
pi_62894853
lol
pi_62895499
.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_62895630
Autistisch, epileptisch en heeft paniekaanvallen....some people just have it all.
pi_62895644
He bah , door hoofdpijn in de vooravond geslapen en nu ben ik klaarwakker .
pi_62895693
  maandag 3 november 2008 @ 07:55:41 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62899950
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62900066
Ik ben gisteren naar de bios op het spui geweest voor het eerst!
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 3 november 2008 @ 08:20:26 #300
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62900161
Welke film?

Zo, de volgende mag een nieuw topic maken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')