Deuk in z'n deur getrapt?quote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, maar dat bloed op je lak gaat er zo moeilijk af.
Speaking of krasjes....twee keer raden wat ik net in de Schipperstraat zag staan. De dader:
[ afbeelding ]
De krassen komen precies overeen met de krassen op mijn auto. Snap alleen nog niet hoe ie het voormekaar heeft gekregen ook zn licht te mollen, maar okee. Auto zag er trouwens niet uit, op elke hoek zaten vegen en schaafplekken....in/uitparkeren is duidelijk niet het sterkste punt van de bestuurder.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 2 november 2008 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hamilton
![]()
Al ben ik bang dat ie weer iets doms gaat doen, a la in het begin van de pits spinnen en de grindbak inrijden ofzo.
Nog erger:quote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En verder ben ik brak van de voetbal van vanmorgenGekneusde knokkels, knie open en misschien nog wel erger: de teleurstelling van verliezen.....
Eerst even via de verzekering proberen. Als die het kunnen verhalen ga ik even kijken of ik er een nieuw gespoten bumper uit kan slepenquote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef zeemonster het volgende:
Hoe ga je het verder aanpakken nu je de dader hebt Jill?
quote:Op zondag 2 november 2008 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD ...hoe freaking spannend was dat!!! Glock held! Man oh man echt mn bloeddruk....
Iemand ook_gek gezien?quote:De Haagse politie is op zoek naar een vermiste autistische man. De 19-jarige Hagenaar is zondag rond 18.30 uur voor het laatst gezien in de omgeving van de Ruijgroklaan bij park Clingendael, laat de politie weten.
Sindsdien ontbreekt ieder spoor.
De man is autistisch, epileptisch en heeft paniekaanvallen. Zijn ouders schakelden de politie in nadat zij hem na een eigen zoektocht niet konden vinden. De politie heeft met een helikopter gezocht, maar dat leverde niets op. Ook zijn speurhonden ingezet.
De man is 1.80 meter, heeft een smal postuur en kort donker haar. Hij had een witte jas aan met een rode streep erop en een spijkerbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |