Je vraagt het aan de verkeerde mensen :Bquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wil ook naar saw vijf maar ik krijg niemand zo gek.
En terecht, controllers...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef RATMEN het volgende:
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZ.
Zoals Bernhard de staf van koningin WIlhelmina, in het bijzonder Jonkheer van Tets en Jonkeer Six, ooit "protokolfanatiker" noemde!quote:
Ga jij met me mee danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde mensen :B
Was er trouwens al een antwoord op de gele hesjes die gisteren overal stonden? Waren ze auto;'s aan het tellen ofzo?
Altijd maar plannen, maar er gebeurd nooit eens wat. Luie flikkers daar bij Al Qaida.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)sche_aanslag%27.html
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je vraagt het aan de verkeerde mensen :B
Was er trouwens al een antwoord op de gele hesjes die gisteren overal stonden? Waren ze auto;'s aan het tellen ofzo?
Je bedoelt dat je mij uit mijn stoel wilt halen terwijl ik lekker ontspannen naar de tv lig te kijken?quote:
Volgens mij gingen ze ook auto's tellen ivm de centrale verkeersring van DH. Had dat volgens mij voorbij zien komen in een persbericht vorige week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Auto's tellen ivm betaald parkeren toch?
Ben over 8 dagen al 2 jaar niet meer werkzaam voor de hhs (vanaf 1 jan niet meer in dienst)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Thnx!
Zat jij nou nog bij FEZ, of was jij ook helemaal weg?
luilakquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je mij uit mijn stoel wilt halen terwijl ik lekker ontspannen naar de tv lig te kijken?
Ik wel, maar wil je wel hoofdletters gebruikenquote:
die is pas geleden open gemaaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En dies na de oorlog niet meer opgeweest schijnt. Gaat binnenkort wel gebeuren. Als jullie een keer gaan die tunnels in neem dan even contact op met dat bunkerteam Scheveningen. Die weten precies hoe alles loopt, wat interessante stukjes zijn en kunnen je ook wat meer over de geschiedenis van de bunkers vertellen, welke types het zijn en waarvoor ze gebruikt zijn.
Arme jijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen
kratje bier en frisdrank.
alleen en lopend
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Arme jij
Ook_gek wil je vast wel even op en neer rijden.
...merk toch die prachtige woordspeling...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
pas niet in me autoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Arme jij
Ook_gek wil je vast wel even op en neer rijden.
...merk toch die prachtige woordspeling...
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?!
nee ei, die kratjes passen niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat Melanie niet in je auto past?!
Jaja, probeer je hier maar eens uit te pratenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ei, die kratjes passen niet.
Heb bijna geen achterbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |