Film te eng voor je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh dat wordt vrijdag dus.
Niet met je popcorn gooien als er 1 midden in de film opstaat om te plassen dat ben ik bijna altijd
Dan gaan wij een keertje samenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Charisma het volgende:
ik wist niet dat er bunkers waren in de badhuisstraat, vind ik wel interessant om eens te zien eigenlijk maar dit weekend werk ik en volgend weekend ook helaas ..
in de badhuisstraat zijn er ook geen 1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Charisma het volgende:
ik wist niet dat er bunkers waren in de badhuisstraat, vind ik wel interessant om eens te zien eigenlijk maar dit weekend werk ik en volgend weekend ook helaas ..
En dies na de oorlog niet meer opgeweest schijnt. Gaat binnenkort wel gebeuren. Als jullie een keer gaan die tunnels in neem dan even contact op met dat bunkerteam Scheveningen. Die weten precies hoe alles loopt, wat interessante stukjes zijn en kunnen je ook wat meer over de geschiedenis van de bunkers vertellen, welke types het zijn en waarvoor ze gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in de badhuisstraat zijn er ook geen 1.
maar bij de brandweer op de westduinweg wel. Daar ligt een hele grote onder het drukke kruispunt.
Ik ben bezig met in DH wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef CaLeX het volgende:
ieuwl een Rotterdammer in het DH topic
Oow wacht dit is geen voetbal :p
Dat van die bunkers is trouwens wel leuk
import hageneesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben bezig met in DH wonen.
Ik woon er al alleen niet officieel.
Ik werk er en ik ga er ook stage lopenI
![]()
![]()
den haag!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben bezig met in DH wonen.
Ik woon er al alleen niet officieel.
Ik werk er en ik ga er ook stage lopenI
![]()
![]()
den haag!!!!!!!!
Was jij nou ook weg bij de HHS?quote:
Fixedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef zeemonster het volgende:
ik wil ook naar saw vijf maar ik krijg niemand, dus, ook_gek, waar blijf je?.
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was jij nou ook weg bij de HHS?
Dacht zoiets te horen
Toch goed gehoord :pquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Per 1 januari, afscheidsfeestje op 11 december. Ik geloof dat ik 150 mensen heb uitgenodigd ... en nee, niet eens iemand van FEZ.
Sensatiemannetje. Ik heb namelijk ook banden met Osama en die zegt dat die nog nooit van die Belg gehoord heeftquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:58 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/181(...)sche_aanslag%27.html
Thnx!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Toch goed gehoord :p
Alvast gefeliciteerd met de nieuwe baan en 150 is wel wat weinig voor jou doen :p
Dat van FEZ begrijp ik :p
Owh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sensatiemannetje. Ik heb namelijk ook banden met Osama en die zegt dat die nog nooit van die Belg gehoord heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |