Ja maar...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef JH87 het volgende:
TVP. RIP.
En tja, vorige week kon jij niet Grulez, nu geen verwijten gaan lopen maken he.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
ik hb vanaf morgen toetsweek en ik hb het koud.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
ik hb vanaf morgen toetsweek en ik hb het koud.
Vrijdag deadline, dinsdag twee tentamens, woensdag presentatie en deadline, vrijdag deadline, dinsdag twee tentamens, donderdag tentamen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb woensdag lekker een doldwaas tentamen over 4 boeken
ik weet wel dat ik jou nooit ga vragen mee te rijden bij een puzzelrit van de ladaclub, dat word mijn doodquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik bedenk me net, de laatste die ooit uit Criezel is gestapt, dat ben ik (2CV stapte, nadat hij had gechecked of ik in orde was uit om te kijken bij de andere bestuurder. Ik bleef nog even zitten, even bijkomen van de schrik)
Puzzelrit van de ladaclub, dat klinkt als een theekransje met de breiclubquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik jou nooit ga vragen mee te rijden bij een puzzelrit van de ladaclub, dat word mijn dood
mja, bij de oprichtingvan de lada niva club sprak ik met een gepensioneerd echtpaar met een Niva, die waren oh zo blij dat de Niva club er kwam, want ze voelden zich niet thuis bij de lada club, iedereen was zo oudquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:05 schreef maok het volgende:
[..]
Puzzelrit van de ladaclub, dat klinkt als een theekransje met de breiclub![]()
![]()
Tara, the bad omen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik jou nooit ga vragen mee te rijden bij een puzzelrit van de ladaclub, dat word mijn dood
Bij mij is het niet echt nodigquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tara, the bad omen?
Ik wil wel ff mijn credentials terug krijgen hoor. Ik heb vaak genoeg inde de auto's van maok en loudGirl opgetreden als navigator, aldoor zonder kleerscheuren.
quote:
M'n wekker stond op 8 uur, dan is 9 uur wel te laat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:33 schreef freecell het volgende:
Dat liedje is dodelijk
Ow en DaD, het is niet idioot laat:P Staat je klok nog op oude tijd?
Eens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Tangarine het volgende:
Ik zeg: Jop komt Bob., DaD en mij even op taart trakteren in de UB
Als jullie er aan het eind van de dag nog zitten: Oké.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Tangarine het volgende:
Ik zeg: Jop komt Bob., DaD en mij even op taart trakteren in de UB
Damn, tegen die tijd heb ik college Shakespearequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Als jullie er aan het eind van de dag nog zitten: Oké.
Toch nog hoop?quote:
Tja, ik heb om twee uur voorlichting over in het buitenland studeren, en daarna mag ik naar de A-Weg voor een 3 uurs collegequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch nog hoop?En wat is jouw uiterlijke tijdstip dan, Maarten?
Ga je wel naar de sneak vanavond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tja, ik heb om twee uur voorlichting over in het buitenland studeren, en daarna mag ik naar de A-Weg voor een 3 uurs college
quote:
Ik ben geen eerste jaar studentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je daar als voorkeur aangeeft. Veel eerstejaars komen via IN altijd in de Hoendiep of Selwerd-flats terecht, maar nu je zo vroeg bent maak je volgend jaar wie weet nog wel kans op wat beters.
Als het druk is moet ik zeker voor keiveel mensen taart meenemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef Bob. het volgende:
Ik ben ook nog steeds in de UB, ik wil taart! Taart, taart, taart!
En wat is het hier druuuk.
Ja, voor de hele UB.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Als het druk is moet ik zeker voor keiveel mensen taart meenemen?
Als je je nu pas inschrijft bij IN reken er dan maar op dat je in een studentenflat komt. Dus 11m2 en alles delen met de rest van de gang. Je hebt denk eerder een leuke kamer als je via Kamernet gaat zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben geen eerste jaar studentWil namelijk proberen om 3de jaars geneeskunde in te stromen ( zal veel geluk nodig hebben ) maar als het lukt wil ik namelijk wel een kamer hebben en daarom schrijf ik me maar alvast in
(de 30 euro aan kosten maken mij niks uit).
meer info op http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=285988#p285988quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zit nu even bij mij ouders, en ineens ik ruik vuur, plastic . . . . hoorde al ta tu ta tu....... staat er hier verderop in leek een afvalverwerkingsbedrijf in de hens . . . .
Maar dat is juist het leuke aan de sneak, dat je films ziet die je misschien zelf niet had gekeken. Variatie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:27 schreef JH87 het volgende:
Daarom durf ik nooit naar de Sneak. Met een beetje pech doe ik de rest van de week geen oog meer dicht.
Goedemorgen dan maar!
Ach, aan een film die je niet zo leuk vind ga je niet dood.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef JH87 het volgende:
Maar misschien had ik ze dan ook wel helemaal niet willen zien!
Ja wo dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een baantje, ik heb een baantje.![]()
Oke, het is wel maar tijdelijk, maar wel iets wat ik interessant vind, ik zelf mijn uren bij mag bepalen en goed betaald.
Tralala.
Data verwerken en berekeningen mee uitvoeren bij een onderzoeksbureau wat bij mijn faculteit zit aangesloten. Klinkt voor anderen waarschijnlijk belachelijk saai, maar onderzoek is voor mij wel een van de richtingen die me het meest trekt.quote:
Ik heb even hier de reportage van 2cv bekeken (of meer een verzameling van alle gemaakte foto's), ik sta er weer leuk opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist zowel Criezel als Criezel II bekeken. Criezel II ziet er goed uit! Criezel I beroerder dan ooit
feliquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een baantje, ik heb een baantje.![]()
Oke, het is wel maar tijdelijk, maar wel iets wat ik interessant vind, ik zelf mijn uren bij mag bepalen en goed betaald.
Tralala.
ik sta er ook allercharmants op, je ziet mij rennen om te proberen uit beeld te blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb even hier de reportage van 2cv bekeken (of meer een verzameling van alle gemaakte foto's), ik sta er weer leuk op
Volgens mij zit ik nog in Criezel op de foto waar iedereen aan komt lopen.
Anyway, Criezel II ziet er inderdaad een stuk beter uit. Ben je een beetje tevreden met Criezel II denk je 2cv?
juist wel ik drag buiten altijd een petjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig ben je door het petje niet herkenbaar
alleen jammer dat ie geen APK heeft en er dus niet mee mag rijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Bob. het volgende:
Mooi contrast die twee auto's naast elkaar.
Maar wel fijn dat je zo snel een nieuwe hebt 2cv.
Hoe is dat nou?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Grulez het volgende:
lachen zo een dramatisch tentamen. ik was wel de laatste van de hele tentamenhal... die klaar was
hoe lang heb jij er dan over gedaan? 10 minuten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:35 schreef Grulez het volgende:
lachen zo een dramatisch tentamen. ik was wel de laatste van de hele tentamenhal... die klaar was
3 uur en 20 minuten...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:44 schreef teigan het volgende:
[..]
hoe lang heb jij er dan over gedaan? 10 minuten?
Wow, ik dacht dat tentamens niet langer dan 3 uur konden duren...quote:
Hoe snel je bent heeft toch vrij weinig te maken met hoe slim je bent? Ik ben in ieder geval extreem snel maar kom toch echt niet vaak op fantastische cijfers uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken weinig mensen die alle vragen hebben beantwoord. Gewoon te belachelijk voor woorden, maar ja. Mss ben ik gewoon dom én langzaam.
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Geachte grunnegers,
Is het druk in de winkels in het centrum op koopzondagen in Groningen? Of net zo druk als een gewone werkdag?
Dubbel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog van mijn dilemma over die stage in Den Haag en zo, wat ik wel heel graag wilde? Het heeft even geduurd, maar ik las net een mail van m'n docent waarin staat dat ze in principe een plek voor me hebben!. Nog wel kennismaken en kijken of ik het ook echt wat vind en zo. En ik zou niet eens hoeven te verhuizen, want ik schijn ook veel hier te kunnen doen.
.
Ik niet, ken jij Laurie Anderson?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef MaxMark het volgende:
Is er iemand hier die Laurie Anderson kent?
Laurie Anderson (Glen Ellyn (Illinois), 5 juni 1947) is een Amerikaanse experimentele performance-artieste en muzikante. Zij woont samen met haar man Lou Reed in New York.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef MaxMark het volgende:
Is er iemand hier die Laurie Anderson kent?
Ik lees het ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef JH87 het volgende:
Ik niet, maar lees net dat er een aardschok was. Niet in de stad, zeker?
Goedemorgen trouwens.
Dit kunnen ze toch niet makenquote:Gevaarlijke fiets? Wielklem erom!
GRONINGEN - Als je zaterdag op een ondeugdelijke fiets de binnenstad van Groningen binnenrijdt, moet je niet vreemd opkijken als je jouw rijwiel terugvindt met een wielklem erom.
De actie is een initiatief van de stichting TeamAlert, die jongeren wil wijzen op het belang van een fiets met goed werkende remmen, verlichting en een bel. Om onveilige fietsen wordt een wielklem gelegd en de eigenaar kan zijn rijwiel zondag naar de Grote Markt brengen om de klem te laten verwijderen. De fiets wordt dan bovendien gratis voorzien van lampen en een reflector.
TeamAlert is een verkeersorganisatie voor jongeren van 15 tot 25 jaar. Zij willen hun leeftijdgenoten bewust maken van hun kwetsbare positie in het verkeer. bron
Ja, verschrikkelijk hequote:
Je lijkt me iemand die al heeft nagedacht wat je gaat aantrekkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal!
28 november ga ik naar een congres in Amsterdam, en daar ga ik ook alles bespreken met de twee verantwoordelijken voor het project. Ben nu al zenuwachtig..
Mooi, zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal!
28 november ga ik naar een congres in Amsterdam, en daar ga ik ook alles bespreken met de twee verantwoordelijken voor het project. Ben nu al zenuwachtig..
PB maar zodra je zo ver bent. Vandaag is wel wat druk, met een hele dag colleges & misschien vanavond naar Obama op de University of Missouriquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk he
Ik heb haar gisteravond gesproken ivm onze live uitzending tijdens de verkiezingsnacht. Zou vandaag ook nog even jou het een en ander willen vragen
Zondagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:38 schreef Bob. het volgende:
Oh inpakken is ook helemaal niet leuk.Wanneer is de grote verhuis dag?
Wat een binnenkomerquote:
Oh gewoon, dingen. 14.gifquote:
Hehe, de laatste keer dat ik verliefd was was ik 14.quote:
Dit:quote:
Ga de keuken opruimen ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit: [ afbeelding ] Is een edit-knop, dan kun je een bericht wijzigen
Klopt! En toen stortte de economie in, en durft niemand meer nieuw personeel aan te nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, de laatste keer dat ik verliefd was was ik 14.Dus nee.
![]()
En ik dacht dat je van plan was een heftruck baantje te zoeken en dat er daar zat vraag naar was?
eensch...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:48 schreef maok het volgende:
Ik wil ook weer vliefd zijn. Ik ben het al zo'n tijd niet meer geweest.
Tofquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:12 schreef Bob. het volgende:
Stroopwafelcake? Hoe maak je dat?En een gave bril.
![]()
Oh en ik ook fotospam:
[ afbeelding ]
Bert.
HALLO BERT!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:02 schreef Crack_david het volgende:
[..]
oohh dit is een goed moment om mee te lezen
Niet verlegen zijn Grulezje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:05 schreef Grulez het volgende:
ik wilde een bierfoto plaatsen, maar daar krijg ik toch spijt van
HALLO!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
HALLO BERT!
[..]
Niet verlegen zijn Grulezje.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga die kant ook op, tot straks in de pintelier!
Oh, flauw hoor, dan ga ik ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:19 schreef Bob. het volgende:
Boel bier.En veel plezier, ik ga maar eens naar bed.
Ik zal voor je duimen. En drie uur: check.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:24 schreef Bob. het volgende:
Wat een geluk!
En nu moet ik naar de tandarts. Als ik over 3 uur nog niet terug ben wil ik hulptroepen die me komen redden.
Toffe brilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef maok het volgende:
wat is er gebeurt Freecell, ben je nog heel?
![]()
ik zou trouwens nog even mijn nieuwe bril posten:
[ afbeelding ]
En als ik toch bezig ben met foto's, mijn twee baksels van vanavond, een stroopwafelcake en een arretjescake:
Daar had ik nog niet aan gedacht! Maar ik ga er meteen over nadenken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je lijkt me iemand die al heeft nagedacht wat je gaat aantrekken![]()
Do2 heeft sinds gister 2 banen. Dat mocht ook wel, want we bleken geen recht op bijstand te hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt! En toen stortte de economie in, en durft niemand meer nieuw personeel aan te nemen
Nee hoor, 't staat ook al uitgebreid elder op fok.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
feli Do2
en waarom geen bijstand? of is dat te prive? (ik heb vrijwillig geen bijstand)
mijn ex moest mij onderhouden met haar WAjong uitkering van nog geen 700 in de maandquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:57 schreef Bob. het volgende:
Huh, stufi zou genoeg moeten zijn of jezelf én hem te onderhouden? Wat is dat nou weer voor raars, in je eentje kun je daar niet eens van rondkomen.
Als je een digi-ID hebt wel ja. Bij mij werden ze juist boos dat ik langs kwam om dat soort dingen te regelen... Maar ik kan met dan k aan de gemeente dus geen digi-ID aanvragen, is nog niet geregeld voor Cornjumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:04 schreef maok het volgende:
Nou jullie het er toch over hebben, ik moet ook snel weer een WW uitkering aanvragen, ik wordt per december weer werkloos (als ik niets kan vinden). Dan kan toch wel op zaterdag via internet toch?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef JH87 het volgende:
Rennen springen vliegen vallen opstaan en weer doorgaan.
Denk je dat je op tijd vrij bent danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Zal morgen zelf even naar het Thialf
Uiteraard. Kan op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Denk je dat je op tijd vrij bent dan
Bussen op de foto zetten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Zal morgen zelf even naar het Thialf
De Doelen denk ik, aan de Grote Markt, in het centrumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef Aarti het volgende:
Hello Groningers
Ik wil binnenkort voor het eerst ooit jullie stad bezoeken, en ik wil daarbij in een mooi, luxe hotel logeren. Kunnen jullie wat leuke, sjieke, luxe hotels aanraden?
Schimmelpennick huys en nh in de oude boteringe zijn ook redelijk luxe geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De Doelen denk ik, aan de Grote Markt, in het centrum
Verder, eh, Martini Hotel aan het Zuiderdiep misschien, (voormalige WEEVA), Mercure? Bij MartiniPlaza
Maar wat weten wij nu van hotels, we hebben hier immers ons eigen huis
Schimmelpenninck inderdaad, die was ik vergeten. En 'nh' zegt me niets, maar Oude Boteringe, daarin zit (nu je het zegt) ook de Corps de Garde, dat is ook een mooi hotel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Schimmelpennick huys en nh in de oude boteringe zijn ook redelijk luxe geloof ik
quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Zo, ik zal even de nachtpost plaatsen.
Maar dat is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:35 schreef nietzman het volgende:
Fuck wat was ik lam. Gelukkig was Filiz nog wakker omdat ik het hele sleutel-slot systeem niet meer zo goed snapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |