Toch nog hoop?quote:
Tja, ik heb om twee uur voorlichting over in het buitenland studeren, en daarna mag ik naar de A-Weg voor een 3 uurs collegequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch nog hoop?En wat is jouw uiterlijke tijdstip dan, Maarten?
Ga je wel naar de sneak vanavond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tja, ik heb om twee uur voorlichting over in het buitenland studeren, en daarna mag ik naar de A-Weg voor een 3 uurs college
quote:
Ik ben geen eerste jaar studentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:23 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je daar als voorkeur aangeeft. Veel eerstejaars komen via IN altijd in de Hoendiep of Selwerd-flats terecht, maar nu je zo vroeg bent maak je volgend jaar wie weet nog wel kans op wat beters.
Als het druk is moet ik zeker voor keiveel mensen taart meenemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef Bob. het volgende:
Ik ben ook nog steeds in de UB, ik wil taart! Taart, taart, taart!
En wat is het hier druuuk.
Ja, voor de hele UB.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Als het druk is moet ik zeker voor keiveel mensen taart meenemen?
Als je je nu pas inschrijft bij IN reken er dan maar op dat je in een studentenflat komt. Dus 11m2 en alles delen met de rest van de gang. Je hebt denk eerder een leuke kamer als je via Kamernet gaat zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik ben geen eerste jaar studentWil namelijk proberen om 3de jaars geneeskunde in te stromen ( zal veel geluk nodig hebben ) maar als het lukt wil ik namelijk wel een kamer hebben en daarom schrijf ik me maar alvast in
(de 30 euro aan kosten maken mij niks uit).
meer info op http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=285988#p285988quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zit nu even bij mij ouders, en ineens ik ruik vuur, plastic . . . . hoorde al ta tu ta tu....... staat er hier verderop in leek een afvalverwerkingsbedrijf in de hens . . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |