Hoe snel je bent heeft toch vrij weinig te maken met hoe slim je bent? Ik ben in ieder geval extreem snel maar kom toch echt niet vaak op fantastische cijfers uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:06 schreef Grulez het volgende:
Ik ken weinig mensen die alle vragen hebben beantwoord. Gewoon te belachelijk voor woorden, maar ja. Mss ben ik gewoon dom én langzaam.
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Geachte grunnegers,
Is het druk in de winkels in het centrum op koopzondagen in Groningen? Of net zo druk als een gewone werkdag?
Dubbel tofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weten jullie nog van mijn dilemma over die stage in Den Haag en zo, wat ik wel heel graag wilde? Het heeft even geduurd, maar ik las net een mail van m'n docent waarin staat dat ze in principe een plek voor me hebben!. Nog wel kennismaken en kijken of ik het ook echt wat vind en zo. En ik zou niet eens hoeven te verhuizen, want ik schijn ook veel hier te kunnen doen.
.
Ik niet, ken jij Laurie Anderson?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef MaxMark het volgende:
Is er iemand hier die Laurie Anderson kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |