Laurie Anderson (Glen Ellyn (Illinois), 5 juni 1947) is een Amerikaanse experimentele performance-artieste en muzikante. Zij woont samen met haar man Lou Reed in New York.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:53 schreef MaxMark het volgende:
Is er iemand hier die Laurie Anderson kent?
Ik lees het ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:13 schreef JH87 het volgende:
Ik niet, maar lees net dat er een aardschok was. Niet in de stad, zeker?
Goedemorgen trouwens.
Dit kunnen ze toch niet makenquote:Gevaarlijke fiets? Wielklem erom!
GRONINGEN - Als je zaterdag op een ondeugdelijke fiets de binnenstad van Groningen binnenrijdt, moet je niet vreemd opkijken als je jouw rijwiel terugvindt met een wielklem erom.
De actie is een initiatief van de stichting TeamAlert, die jongeren wil wijzen op het belang van een fiets met goed werkende remmen, verlichting en een bel. Om onveilige fietsen wordt een wielklem gelegd en de eigenaar kan zijn rijwiel zondag naar de Grote Markt brengen om de klem te laten verwijderen. De fiets wordt dan bovendien gratis voorzien van lampen en een reflector.
TeamAlert is een verkeersorganisatie voor jongeren van 15 tot 25 jaar. Zij willen hun leeftijdgenoten bewust maken van hun kwetsbare positie in het verkeer. bron
Ja, verschrikkelijk hequote:
Je lijkt me iemand die al heeft nagedacht wat je gaat aantrekkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal!
28 november ga ik naar een congres in Amsterdam, en daar ga ik ook alles bespreken met de twee verantwoordelijken voor het project. Ben nu al zenuwachtig..
Mooi, zeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal!
28 november ga ik naar een congres in Amsterdam, en daar ga ik ook alles bespreken met de twee verantwoordelijken voor het project. Ben nu al zenuwachtig..
PB maar zodra je zo ver bent. Vandaag is wel wat druk, met een hele dag colleges & misschien vanavond naar Obama op de University of Missouriquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk he
Ik heb haar gisteravond gesproken ivm onze live uitzending tijdens de verkiezingsnacht. Zou vandaag ook nog even jou het een en ander willen vragen
Zondagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:38 schreef Bob. het volgende:
Oh inpakken is ook helemaal niet leuk.Wanneer is de grote verhuis dag?
Wat een binnenkomerquote:
Oh gewoon, dingen. 14.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |