Vind je Groningen ook niet de mooiste stad van Nederland?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:05 schreef DoimeN het volgende:
Hallo, boer.
Wel mooie stad, net zoals Amsterdam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vind je Groningen ook niet de mooiste stad van Nederland?
Is dat niet die Bed&Breakfast boot?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Och, hier in de stad hoor ik dat dialect eigenlijk amper.
[ afbeelding ]
Op deze boot hebben Nietz en ik morgen een romantische date.
Nee man, die ligt aan de andere kant v/h centrum. Dit is bij 't Hoge der Aa.quote:
Die staat er al heul heul lang. Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan.. "Zal wel bij het museum horen".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Theodoor Victor Pieter
En het Groninger Museum heeft een gier op het paviljoen staan, iemand enig idee waarom?
Overigens komt er in december een tentoonstelling van Waterhouse, ik wil heen
Daarna afborrelen in die gezellige mannenclub er tegenover zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Och, hier in de stad hoor ik dat dialect eigenlijk amper.
[ afbeelding ]
Moet je eventjes de steentilstraat in fietsen, lukt het daar niet dan zit er in de oude ebbinge ook nog een telefoonturkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:35 schreef Bob. het volgende:
Is het trouwens mogelijk om losse toetsen voor een mobiel ergens te kopen? Anders heb ik net de 6e mobiele telefoon in iets meer dan een jaar gesloopt.
Ah, bedankt! Fiets ik daar morgen even langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je eventjes de steentilstraat in fietsen, lukt het daar niet dan zit er in de oude ebbinge ook nog een telefoonturk
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:51 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Ik ga vandaag ook maar weer eens een dag aan de slag.
Lijkt me een lastig verhaal. Zit je wel op het netwerk?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om op de één of andere manier vanaf je laptop te printen op de printers van de UB? Ben net ook even naar de balie gelopen maar daar was steeds niemand.
Mooi topic trouwens over jou op je forum. :"Ik ben Alex, 19 jaar oud..."quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wheheh was al weer vergeten dat ik die poll in de OP had gezet
Ja goed hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mooi topic trouwens over jou op je forum. :"Ik ben Alex, 19 jaar oud..."
Check. De rest van de update van de OP komt nog wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Als iemand toch bezig is de op te veranderen, zou diegene ook mijn avatar kunnen wijzigen?
Tevens tvp
Goedenavond iedereen, ik ga zo even een brand dubbelbock meester maken
Ik heb het bij 3 gehouden, want ook jij had het zelf aan kunnen passenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:54 schreef MaxMark het volgende:
Één plaatje aanpassen is vast wel iets wat M_B ook zelf kon doen
Is een makje. Gewoon copy paste op de juiste plaats in de wiki en het plaatje in de OP is voor het volgende topic aangepastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:55 schreef JH87 het volgende:
Plaatjes aanpassen is ingewikkeld. Daarom verander ik m'n avatar ook maar niet. Enzo.
Wehe, ik heb er nooit aan gedacht dat die van ook nog veranderd moestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het bij 3 gehouden, want ook jij had het zelf aan kunnen passen
Nooit op gelet, vrees ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef maok het volgende:
Ik heb nog op mijn pc gekeken of ik hem nog had nadat ik die pietjes er vorig jaar in had gezet maar ik kan hem niet vinden. Weet je nog hoe die met de pietjes hete? Misschien kan ik hem dan nog terug vinden.
Goedemorgen trouwens
Die boot was tof.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de nieuwe nieuwe nieuwequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:25 schreef JH87 het volgende:
Nee. NEE. NEEEE. Niet die nieuwe nieuwe toch?
Neeeeeeee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wel de nieuwe nieuwe nieuweGister op mogen halen
En weer gedaan. En voor de tigste keer deze week de rotzooi uit de OP gevist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef maok het volgende:
Peterselieman, ik vrees dat je de OP weer mag aanpassen...
It wasnt mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En weer gedaan. En voor de tigste keer deze week de rotzooi uit de OP gevist.
Wat goed! Ik ben jaloers op je studieskills!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:13 schreef Bob. het volgende:
Oeh, hoe is hij Tanga?![]()
En dit was een productieve dag zeg, in een keer 2/3e van mijn tentamenstof geleerd.
Mag best hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als ik jou toch virtueel kon zoenen he
Het is van het enige spelletje dat ik 15 jaar geleden al speelde en nu nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vertel het verhaal achter je avatar eens. wat is het, waarom juist dat als avatar, wat zegt het over jou?
Lijkt erop; Transport Tycoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef maok het volgende:
Ik vind het op een stukje uit simcity lijken, is dat het?
Welkom hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef MaxMark het volgende:
Hoi, ik ben MaxMark en speel wel eens spelletjes
Waarom vond die persoon een stuk lachende erwt dan goed bij je passen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Die van mij heb ik simpelweg laten ontwerpen
Ik heb een aantal verborgen kantenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, die PSM is me er één!
Je hebt je humoristische kant tot nu toe inderdaad heel goed verborgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verborgen kanten
Goed hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt je humoristische kant tot nu toe inderdaad heel goed verborgen.
als jíj er nou eens lekker tegenaan gaat, dan blijf ik gwn alles op mn eigen tempo doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef JH87 het volgende:
Een heeeeeeeeeeele heeeeeeeeeeeele heeeeeeeeeele goedemorgen! Niet zo chagrijnig, we gaan er tegenaan. Een heeeeeeeeeeele heeeeeeeeeeeele heeeeeeeeeele goedemorgen!
Oké.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als jíj er nou eens lekker tegenaan gaat, dan blijf ik gwn alles op mn eigen tempo doen..
Ik gok er op dat ze al niet meer in Groningen waren toen het gebeurdequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ah das even schrikken Tara en 2cv, maar misschien kom je nou wel op 112groningen.nl\
En het AD meld vandaag dat je de beste koffie in Groningen kan halen, jippie jippie zou je zeggen, ja niet bij het feithhuis dus, nee bij Dopio, het is ze gegunt, maar misschien hadden ook even bij ons langs moeten komen
http://www.ad.nl/koffietest/
Er zijn iig een heleboel bx-rijders daar in de buurt die kunnen helpen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef freecell het volgende:
Ze waren bij Hilversum geloof ik
Ben benieuwd hoe laat TARA nu thuis komt vandaag, zal wel niet erg vroeg zijn!
Naar de Wiki van de OP (staat onderaan in de OP), zoek daar de bestandslocatie van je oude avatar, verwijder deze en plaats de bastandslocatie van je huidige avatar ervoor in de plaats en opslaan maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe bedoel je maok?\
En zou iemand mij kunne uitleggen hoe ik mijn avatar in de op kan wijzigen?\
Of zou iemand dat even voor mij willen doen?
Criezel was wel definitief dood geloof ik, maar ze konden inderdaad met iemand mee terug in een BX. En ze gingen zowaar eerst nog de tocht doen met die persoon. Zal daarom ook wel een latertje worden vanavond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef maok het volgende:
[..]
Er zijn iig een heleboel bx-rijders daar in de buurt die kunnen helpen.
Deze week ja, waarschijnlijk volgende week verhuizen, maar aankomende week lekker genieten van Groningenquote:
leuk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Deze week ja, waarschijnlijk volgende week verhuizen, maar aankomende week lekker genieten van GroningenBen dus ook bij de Sneak dinsdag
Vanuit mijn werk heb ik een goedkope en prima kamer gevonden, vlakbij mn werk, dus daar ga ik zitten tot ik iets moois gevonden heb.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:23 schreef Bob. het volgende:
Heb je een mooi huisje gevonden in Arnhem Lyssa?
En ik ben een beetje hyper, mijn broer heeft net een vet sexy espresso apparaat gekocht en die moest natuurlijk uitgebreid uitgestest worden.
Oeh, da's kut. ik las net in een ander topic dat 2cv net nieuwe veerbollen onder de BX had gezet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
TARA en 2CV waren vandaag een toertochtje aan het maken. Belde TARA net dat Criezel total-loss is en zij beiden lichtelijk geschrokken.
Iets met een gemiste auto van rechts geloof ikRare lui.
Maar ze zijn zelf nog heel gelukkig!
Navigators zeggen waar je heen moet, niet dat je uit moet kijken voor auto's van rechtsquote:
Je gaat vrijdag toch wel heen & terug naar Groningen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Vanuit mijn werk heb ik een goedkope en prima kamer gevonden, vlakbij mn werk, dus daar ga ik zitten tot ik iets moois gevonden heb.
Ja! Ik ben de hele week in Groningen, als ik ga verhuizen is het zondag pas! Dus wij gaan gewoon samen heen en terugquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je gaat vrijdag toch wel heen & terug naar Groningen?
Mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja! Ik ben de hele week in Groningen, als ik ga verhuizen is het zondag pas! Dus wij gaan gewoon samen heen en terug
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe bedoel je maok?\
En zou iemand mij kunne uitleggen hoe ik mijn avatar in de op kan wijzigen?\
Of zou iemand dat even voor mij willen doen?
Dat was ik dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik zie dat iemand mij al even geholpen heeft en in de volgende op mijn plaatje dus nieuw zal zijn
TARA wilde me ook niet via de foon vertellen wat er nu precies gebeurd was. Das ook verdacht. Zal dus wel spannend geweest zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
RIP Criezel
En gelukkig dat 2cv en TARA nog heel zijn
Het was uiteraard ook met een knipoog bedoeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Navigators zeggen waar je heen moet, niet dat je uit moet kijken voor auto's van rechts
TARA is een extreem goede navigator, maar heeft geen rijbewijsTARA de schuld geven gaat dus niet werken
Heb je je avatar nu trouwens wel opgeslagen? Ik zie dat je het plaatje nog van mijn photobucket aflinkt (wat ik overigens prima vind), ik kan namelijk niet beloven dat hij daar eeuwig op blijft staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was uiteraard ook met een knipoog bedoeld
Kek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
check mijn nieuwe coole shawl.
[ afbeelding ]
Dankje MM.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
check mijn nieuwe coole shawl.
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:22 schreef maok het volgende:
Zijn ze nog steeds niet terug?![]()
Zo'n glas![]()
[ afbeelding ]
Het was in Hilversum, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ah das even schrikken Tara en 2cv, maar misschien kom je nou wel op 112groningen.nl\
Zo vaak ga ik niet stappoen in de stad en ik weet niet eens waar de Pintelier zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:29 schreef maok het volgende:
Ik heb wel eens kwak gedronken uit zo'n glas in de pintelier, daar hoef je niet helmaal voor naar Maastricht hoor![]()
Tja dat krijg je als je altijd tussen de mannen zit door studie en werk
Als ik het zo bekijk heeft de tegenpartij vanaf rechts de voorkant eraf gereden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:34 schreef freecell het volgende:
TARA is thuis
En dat is nog niet zo vanzelfsprekend, want dit is Criezel:
[ afbeelding ]
Jaquote:
mjah, maar het was al gebeurd voordat we er erg in haddenquote:
Ja, een metertje verder op die andere rijbaan en ik had die auto in mijn portier gehadquote:
Oh, dat zag ik vannacht! Ik moest alleen naar huis fietsen en dan haal ik me altijd van alles in m'n hoofd, dus ik dacht minstens dat de aliens waren geland of zo. Ben wel veilig thuisgekomen, though.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wel gezien dat vanwege de Nacht vd Nacht de Gasunie, Martini, Aa etc allemaal onverlicht is?
(Maar er is wel een enorme schijnwerper bij Martiniplaza)
Hij lacht nog!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:58 schreef maok het volgende:
Voor ChipsZak. dan toch wel? Die kat heeft niet echt overleeft zo tezien
* 2cv gooit dangel in haar Graf, laat Criezel er vanaf 20 meter hoogte bovenop donderen en gooit het graf weer dicht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:31 schreef Dangel het volgende:
Ja, sorry, mijn andere kloontje is even door iemand anders in gebruik nu, zit in Leiden, ga zo op bed, dus ff niet als Alexxxxx
Jullie mogen Dangel weer in haar kist stampen!
quote:Ongeveer duizend huishoudens in het noorden van Groningen zitten sinds vanmiddag 17.00 uur zonder stroom. Dat meldde energieleverancier Essent.
Volgens een woordvoerder van het bedrijf zijn onder andere Uithuizen, Roodeschool, Garsthuizen en Zijldijk door de storing getroffen. Ook het regionale treinverkeer heeft last van de storing.
Medewerkers van Essent zijn op zoek naar de oorzaak. Omdat het om een relatief groot gebied gaat, kan het nog wel even duren voordat die is gevonden, aldus de zegsman.
Geen idee. Ik denk dat ik dat start als ik begin met de sloop. Misschien ook nog wat detailfoto's van voor het slopen om te kijken hoe het 1 en ander on elkaar gedrukt/uit elkaar gescheurd is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is het Criezel afscheidstopic?
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=122&t=8513&start=60quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is het Criezel afscheidstopic?
hey, toevalling, ik ga in februari naar een bowlingmeet in utrecht, maar dan van een forum wat niemand van hier kentquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
Net terug van een bowlingmeet in Utrecht
Ze kunnen er beter Meetcafé Stairway van maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Bison zit er idd naast
Stairway is de vaste meetingplaats![]()
In de tien maanden dat ik Telfort heb heb ik één keer een middagje storing gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iemand hier ervaring met internet van telfort? Is het wat? Want wij zitten nou bij Ziggo, maar dat is duur, traag en valt constant uit, dus echt veel slechter kan het sowieso niet worden.Maar Telfort is wel erg goedkoop, 20 euro p. maand.
Telfort heeft niet vaak storing, aan jouw eerdere commentaar te zien iig veel minder dan Ziggoquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef Bob. het volgende:
Wij betalen nu met mijn huis samen 48 euro voor Ziggo, scheelt toch flink wat met die 20 euro van Telfort.
Uhuh:) Zat jij daar ook ergens ofzo? Heb je niet gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Genoten van je pauze, Tangarine?
Idem. Maar daarna NYCquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef JH87 het volgende:
Ik heb geen zin meer in vandaag. En de komende drie weken.
Geniale opmerking welquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef JH87 het volgende:
Mijn dieptepunt was gewoon hier voor de deur toen ik net thuis kwam en m'n fiets op slot had gezet. Stond er een agent achter me. 'Meneer, ik zag u zojuist zonder licht fietsen.'
Met m'n half aangeschoten kop maak ik de opmerking 'Maar als u me zag, was er toch niets aan de hand?'
Agenten en gevoel voor humor.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef JH87 het volgende:
Mijn dieptepunt was gewoon hier voor de deur toen ik net thuis kwam en m'n fiets op slot had gezet. Stond er een agent achter me. 'Meneer, ik zag u zojuist zonder licht fietsen.'
Met m'n half aangeschoten kop maak ik de opmerking 'Maar als u me zag, was er toch niets aan de hand?'
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef JH87 het volgende:
Briljant.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef JH87 het volgende:
Die heb je eerder verteld of nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:41 schreef JH87 het volgende:
Over de kroeg gesproken. Donderdag lijkt me een prima bieravondquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde nog een verhaal gaan vertellen maar dan blijven we bezig en wie weet heb ik dat verhaal ook al eens verteld. Sowieso, als mensen me in de kroeg mee hebben gemaakt val ik minstens 10x in de herhaling, dat herinner ik me echt niet meer.
Ja zo wordt het natuurlijk nooit watquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:14 schreef JH87 het volgende:
Zullen we dat onder voorbehoud doen? Ik heb vrijdag de deadline van een onderzoek, even afwachten dus hoe dat vordert deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |