quote:Ongeveer duizend huishoudens in het noorden van Groningen zitten sinds vanmiddag 17.00 uur zonder stroom. Dat meldde energieleverancier Essent.
Volgens een woordvoerder van het bedrijf zijn onder andere Uithuizen, Roodeschool, Garsthuizen en Zijldijk door de storing getroffen. Ook het regionale treinverkeer heeft last van de storing.
Medewerkers van Essent zijn op zoek naar de oorzaak. Omdat het om een relatief groot gebied gaat, kan het nog wel even duren voordat die is gevonden, aldus de zegsman.
Geen idee. Ik denk dat ik dat start als ik begin met de sloop. Misschien ook nog wat detailfoto's van voor het slopen om te kijken hoe het 1 en ander on elkaar gedrukt/uit elkaar gescheurd is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is het Criezel afscheidstopic?
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=122&t=8513&start=60quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is het Criezel afscheidstopic?
hey, toevalling, ik ga in februari naar een bowlingmeet in utrecht, maar dan van een forum wat niemand van hier kentquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
Net terug van een bowlingmeet in Utrecht
Ze kunnen er beter Meetcafé Stairway van maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Bison zit er idd naast
Stairway is de vaste meetingplaats![]()
In de tien maanden dat ik Telfort heb heb ik één keer een middagje storing gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:59 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iemand hier ervaring met internet van telfort? Is het wat? Want wij zitten nou bij Ziggo, maar dat is duur, traag en valt constant uit, dus echt veel slechter kan het sowieso niet worden.Maar Telfort is wel erg goedkoop, 20 euro p. maand.
Telfort heeft niet vaak storing, aan jouw eerdere commentaar te zien iig veel minder dan Ziggoquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:25 schreef Bob. het volgende:
Wij betalen nu met mijn huis samen 48 euro voor Ziggo, scheelt toch flink wat met die 20 euro van Telfort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |