Wel de nieuwe nieuwe nieuwequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:25 schreef JH87 het volgende:
Nee. NEE. NEEEE. Niet die nieuwe nieuwe toch?
Neeeeeeee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wel de nieuwe nieuwe nieuweGister op mogen halen
En weer gedaan. En voor de tigste keer deze week de rotzooi uit de OP gevist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef maok het volgende:
Peterselieman, ik vrees dat je de OP weer mag aanpassen...
It wasnt mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En weer gedaan. En voor de tigste keer deze week de rotzooi uit de OP gevist.
Wat goed! Ik ben jaloers op je studieskills!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:13 schreef Bob. het volgende:
Oeh, hoe is hij Tanga?![]()
En dit was een productieve dag zeg, in een keer 2/3e van mijn tentamenstof geleerd.
Mag best hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als ik jou toch virtueel kon zoenen he
Het is van het enige spelletje dat ik 15 jaar geleden al speelde en nu nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vertel het verhaal achter je avatar eens. wat is het, waarom juist dat als avatar, wat zegt het over jou?
Lijkt erop; Transport Tycoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef maok het volgende:
Ik vind het op een stukje uit simcity lijken, is dat het?
Welkom hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:00 schreef MaxMark het volgende:
Hoi, ik ben MaxMark en speel wel eens spelletjes
Waarom vond die persoon een stuk lachende erwt dan goed bij je passen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
Die van mij heb ik simpelweg laten ontwerpen
Ik heb een aantal verborgen kantenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, die PSM is me er één!
Je hebt je humoristische kant tot nu toe inderdaad heel goed verborgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verborgen kanten
Goed hequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt je humoristische kant tot nu toe inderdaad heel goed verborgen.
als jíj er nou eens lekker tegenaan gaat, dan blijf ik gwn alles op mn eigen tempo doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef JH87 het volgende:
Een heeeeeeeeeeele heeeeeeeeeeeele heeeeeeeeeele goedemorgen! Niet zo chagrijnig, we gaan er tegenaan. Een heeeeeeeeeeele heeeeeeeeeeeele heeeeeeeeeele goedemorgen!
Oké.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
als jíj er nou eens lekker tegenaan gaat, dan blijf ik gwn alles op mn eigen tempo doen..
Ik gok er op dat ze al niet meer in Groningen waren toen het gebeurdequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:01 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ah das even schrikken Tara en 2cv, maar misschien kom je nou wel op 112groningen.nl\
En het AD meld vandaag dat je de beste koffie in Groningen kan halen, jippie jippie zou je zeggen, ja niet bij het feithhuis dus, nee bij Dopio, het is ze gegunt, maar misschien hadden ook even bij ons langs moeten komen
http://www.ad.nl/koffietest/
Er zijn iig een heleboel bx-rijders daar in de buurt die kunnen helpen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:15 schreef freecell het volgende:
Ze waren bij Hilversum geloof ik
Ben benieuwd hoe laat TARA nu thuis komt vandaag, zal wel niet erg vroeg zijn!
Naar de Wiki van de OP (staat onderaan in de OP), zoek daar de bestandslocatie van je oude avatar, verwijder deze en plaats de bastandslocatie van je huidige avatar ervoor in de plaats en opslaan maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe bedoel je maok?\
En zou iemand mij kunne uitleggen hoe ik mijn avatar in de op kan wijzigen?\
Of zou iemand dat even voor mij willen doen?
Criezel was wel definitief dood geloof ik, maar ze konden inderdaad met iemand mee terug in een BX. En ze gingen zowaar eerst nog de tocht doen met die persoon. Zal daarom ook wel een latertje worden vanavond.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef maok het volgende:
[..]
Er zijn iig een heleboel bx-rijders daar in de buurt die kunnen helpen.
Deze week ja, waarschijnlijk volgende week verhuizen, maar aankomende week lekker genieten van Groningenquote:
leuk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Deze week ja, waarschijnlijk volgende week verhuizen, maar aankomende week lekker genieten van GroningenBen dus ook bij de Sneak dinsdag
Vanuit mijn werk heb ik een goedkope en prima kamer gevonden, vlakbij mn werk, dus daar ga ik zitten tot ik iets moois gevonden heb.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:23 schreef Bob. het volgende:
Heb je een mooi huisje gevonden in Arnhem Lyssa?
En ik ben een beetje hyper, mijn broer heeft net een vet sexy espresso apparaat gekocht en die moest natuurlijk uitgebreid uitgestest worden.
Oeh, da's kut. ik las net in een ander topic dat 2cv net nieuwe veerbollen onder de BX had gezet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:39 schreef freecell het volgende:
TARA en 2CV waren vandaag een toertochtje aan het maken. Belde TARA net dat Criezel total-loss is en zij beiden lichtelijk geschrokken.
Iets met een gemiste auto van rechts geloof ikRare lui.
Maar ze zijn zelf nog heel gelukkig!
Navigators zeggen waar je heen moet, niet dat je uit moet kijken voor auto's van rechtsquote:
Je gaat vrijdag toch wel heen & terug naar Groningen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Vanuit mijn werk heb ik een goedkope en prima kamer gevonden, vlakbij mn werk, dus daar ga ik zitten tot ik iets moois gevonden heb.
Ja! Ik ben de hele week in Groningen, als ik ga verhuizen is het zondag pas! Dus wij gaan gewoon samen heen en terugquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je gaat vrijdag toch wel heen & terug naar Groningen?
Mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja! Ik ben de hele week in Groningen, als ik ga verhuizen is het zondag pas! Dus wij gaan gewoon samen heen en terug
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
hoe bedoel je maok?\
En zou iemand mij kunne uitleggen hoe ik mijn avatar in de op kan wijzigen?\
Of zou iemand dat even voor mij willen doen?
Dat was ik dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik zie dat iemand mij al even geholpen heeft en in de volgende op mijn plaatje dus nieuw zal zijn
TARA wilde me ook niet via de foon vertellen wat er nu precies gebeurd was. Das ook verdacht. Zal dus wel spannend geweest zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeienavond
RIP Criezel
En gelukkig dat 2cv en TARA nog heel zijn
Het was uiteraard ook met een knipoog bedoeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Navigators zeggen waar je heen moet, niet dat je uit moet kijken voor auto's van rechts
TARA is een extreem goede navigator, maar heeft geen rijbewijsTARA de schuld geven gaat dus niet werken
Heb je je avatar nu trouwens wel opgeslagen? Ik zie dat je het plaatje nog van mijn photobucket aflinkt (wat ik overigens prima vind), ik kan namelijk niet beloven dat hij daar eeuwig op blijft staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was uiteraard ook met een knipoog bedoeld
Kek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
check mijn nieuwe coole shawl.
[ afbeelding ]
Dankje MM.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
check mijn nieuwe coole shawl.
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:22 schreef maok het volgende:
Zijn ze nog steeds niet terug?![]()
Zo'n glas![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |