Vind je Groningen ook niet de mooiste stad van Nederland?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:05 schreef DoimeN het volgende:
Hallo, boer.
Wel mooie stad, net zoals Amsterdam.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vind je Groningen ook niet de mooiste stad van Nederland?
Is dat niet die Bed&Breakfast boot?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Och, hier in de stad hoor ik dat dialect eigenlijk amper.
[ afbeelding ]
Op deze boot hebben Nietz en ik morgen een romantische date.
Nee man, die ligt aan de andere kant v/h centrum. Dit is bij 't Hoge der Aa.quote:
Die staat er al heul heul lang. Heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan.. "Zal wel bij het museum horen".quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Theodoor Victor Pieter
En het Groninger Museum heeft een gier op het paviljoen staan, iemand enig idee waarom?
Overigens komt er in december een tentoonstelling van Waterhouse, ik wil heen
Daarna afborrelen in die gezellige mannenclub er tegenover zekerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
Och, hier in de stad hoor ik dat dialect eigenlijk amper.
[ afbeelding ]
Moet je eventjes de steentilstraat in fietsen, lukt het daar niet dan zit er in de oude ebbinge ook nog een telefoonturkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:35 schreef Bob. het volgende:
Is het trouwens mogelijk om losse toetsen voor een mobiel ergens te kopen? Anders heb ik net de 6e mobiele telefoon in iets meer dan een jaar gesloopt.
Ah, bedankt! Fiets ik daar morgen even langs.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je eventjes de steentilstraat in fietsen, lukt het daar niet dan zit er in de oude ebbinge ook nog een telefoonturk
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:51 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Ik ga vandaag ook maar weer eens een dag aan de slag.
Lijkt me een lastig verhaal. Zit je wel op het netwerk?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om op de één of andere manier vanaf je laptop te printen op de printers van de UB? Ben net ook even naar de balie gelopen maar daar was steeds niemand.
Mooi topic trouwens over jou op je forum. :"Ik ben Alex, 19 jaar oud..."quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wheheh was al weer vergeten dat ik die poll in de OP had gezet
Ja goed hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mooi topic trouwens over jou op je forum. :"Ik ben Alex, 19 jaar oud..."
Check. De rest van de update van de OP komt nog wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Als iemand toch bezig is de op te veranderen, zou diegene ook mijn avatar kunnen wijzigen?
Tevens tvp
Goedenavond iedereen, ik ga zo even een brand dubbelbock meester maken
Ik heb het bij 3 gehouden, want ook jij had het zelf aan kunnen passenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:54 schreef MaxMark het volgende:
Één plaatje aanpassen is vast wel iets wat M_B ook zelf kon doen
Is een makje. Gewoon copy paste op de juiste plaats in de wiki en het plaatje in de OP is voor het volgende topic aangepastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:55 schreef JH87 het volgende:
Plaatjes aanpassen is ingewikkeld. Daarom verander ik m'n avatar ook maar niet. Enzo.
Wehe, ik heb er nooit aan gedacht dat die van ook nog veranderd moestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het bij 3 gehouden, want ook jij had het zelf aan kunnen passen
Nooit op gelet, vrees ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef maok het volgende:
Ik heb nog op mijn pc gekeken of ik hem nog had nadat ik die pietjes er vorig jaar in had gezet maar ik kan hem niet vinden. Weet je nog hoe die met de pietjes hete? Misschien kan ik hem dan nog terug vinden.
Goedemorgen trouwens
Die boot was tof.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |