Hoe oud werd je ook alweer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Happy Happy Joy Joy, enzulks.
Over 4 dagen jarig.
+ wat biertjes en de moemoefactorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef Inkomen het volgende:
Ik zou daar toch de inflatie in doorberekenen.
Dat ga ik onthouden!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef teigan het volgende:
Ladylane, onderin de OP staat een linkje naar de OP, en als je dan op nieuw topic klikt maak je hem zo aan..
welkom in dit topic..
Wat studeer je in Leeuwarden? Heb je nooit zin gehad om eens naar een andere stad te verhuizen? Hou je van spruitjes? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:03 schreef Ladylane het volgende:
Ik ben stadjer en student![]()
Ben hier geboren en getogen, en t bevalt me goed hier!
Studeer momenteel in Leeuwarden, mag helaas hier in Groningen niet verder, dus vandaar naar Leeuwarden. Is wel vervelend, elke dag op en neer, maar ja, je moet er wat voor over hebben om hier te blijven wonen..
Wat willen jullie nog meer weten? Vraag maar raak
Bleuh.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Ladylane het volgende:
Propodeuse niet gehaald hier, dus BSA... En wou wel dezelfde opleiding (P&A) blijven doen, dus dan moet je weg. Had wel nog een andere opleiding kunnen kiezen hier, maar zat niets bij wat ik wou helaas
Tot nut toe nog geen zin gehad in een andere stad, heb hier nog alles en vind t nogsteeds heerlijk hier. Miss later inderdaad wel eens verder kijken, midden van het land ofzo. Maar ja, het gaat zo automatisch hier blijven wonen en studeren he..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat studeer je in Leeuwarden? Heb je nooit zin gehad om eens naar een andere stad te verhuizen? Hou je van spruitjes? Hoe oud ben je?
Ik hou wel van vragen stellen.
Doet me denken aan de Gemeente?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:25 schreef maok het volgende:
Zo, dat was mijn eerste werkdag. Ik begon met een zere keel, nu heb ik ook hoofdpijn, ik voel me koortsig en duizelig en ik heb de hele tijd kippevel. Ik ben allergisch voor werken. Maar ik durf me op mijn 2e werkdag niet ziek te melden, ik hoop dat ik me morgen weer beter voel.
. Ik had vandaag wel een tof uitzicht over het oude centrum van Groningen
, maar waarschijnlijk heeft mijn definitieve werkplek uitzicht op een binnenplaats
Dat is er in de pint ook hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Ladylane het volgende:
Ah... Dat ziet er inderdaad goed uit.. Pintelier kom ik alleen niet zo vaak, zit meer in de Keyzer.. Konink bier dus
Nope. De laatste Aldi's in Groningen sluiten op woensdag om 19.00 al hun deuren.quote:
Ik voel me zeer vereerd. De groeten aan Utrecht. Als je niet naar Café Belgie gaat moet je je schamen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:58 schreef nietzman het volgende:
En groetjes uit Utrecht voor Jop in het bijzonder..
Nee, de juiste vraagstelling is; Waarom moeten jullie nou zo nodig gaan fietsen als het regent?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef teigan het volgende:
Bah, waarom moet het nou net weer regenen als wij naar huis toe fietsen..
Lekker even wezen winkelen vanmiddag, en daarna gegeten in Lambiek.
ja min of meer... ik moest effe weten of de Aldi nog open wasquote:
Ik doe het lekker toch nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef nietzman het volgende:
Je gaat maar mooi wel anders bel ik je meester.
Is wel erg veel van het goedequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef JH87 het volgende:
We krijgen nóg eens 70 mm de komende dagen.
Ik ga maar even niet precies vertellen waar ik werk ivm de kans op collega's hier.quote:
En hagel, en grote plassen op de stoep en maok moest 300 meter lopen maar had gelukkig een paraplu maar was toch nog redelijk nat geregend bij het instappen en het vakje van het portier zat vol met water (voor mijn gevoel dan) en ze was blij dat ze via de passagiers kant naar binnen was gegaan want zo werd de bestuurdersstoel tenminste niet natquote:
We gaan 't proberen. Hebben ze er nog iets bijzonders wat ik proberen moet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd. De groeten aan Utrecht. Als je niet naar Café Belgie gaat moet je je schamen.
Tja, het deed me gewoon zo denken. Ik heb op de 1e verdieping daar gewerkt met uitzicht over de Grote Markt, en op de begane grond met uitzicht op het Martinikerkhof.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga maar even niet precies vertellen waar ik werk ivm de kans op collega's hier.
Aan de paterswoldseweg?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:40 schreef JH87 het volgende:
Oh, vergeet de kassameisjes van de Appie, kassameisjes van Super de Boer zijn dé shit.
Daarvan ken ik 2! Of bedoel je niet helemaal bij het overwinningsplein?quote:
Meh, en verder zit er ook nog een binnenplaats bij de parkeerkelder.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef JH87 het volgende:
Het Martinikerkhof is niet bepaald een binnenplaats te noemen.
eehhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarvan ken ik 2! Of bedoel je niet helemaal bij het overwinningsplein?
[..]
Meh, en verder zit er ook nog een binnenplaats bij de parkeerkelder.
L. welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef bodylotion het volgende:
[..]
eehh![]()
pics![]()
beginnen ze met een L. en met een R. ?
Huiswerkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:36 schreef Inkomen het volgende:
Zonsondergangsgroetjes uit STL & weer verder met huiswerk tot laat vanavond.
Dat doet TARA ook vaak 's avonds! Handig!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:18 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn laptop maar mee naar bed gesleept
Werkziekquote:
Ik ook ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:52 schreef maok het volgende:
[..]
WerkziekNee, volgens mij heb ik koorts, ik heb last van mijn keel, hoofdpijn, duizelig en overal spierpijn.
Hé! Hoe was Berlijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Dat is wel een optiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef nietzman het volgende:
Hebbie je nog niet even laten masseren dan Groels?
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is wel een optieHadden we trouwens een bierafspraak staan voor vanavond? In dat geval wil ik die graag een week verzetten...
Ow...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
De band met de geniale naam:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
Someone Still Loves You Boris Yeltsin is vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Maandag de Kurfürstendamm en omgeving, dinsdag zo'n beetje heel Mitte (Fernsehturm, Unter den Linden, Brandenburger Tor, Berliner Dom, Museuminsel, Hackesche Höfe) en woensdag de Gedächtniskirche, Kulturforum (we zijn in de Gemäldegalerie geweest), Potsdamer Platz en toen weer naar huis! Ik ben kapot.quote:
saai topic.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:44 schreef Bob. het volgende:
Wat is't Chips?
Geen idee, even gezocht op Amazon en het lijkt dat die inderdaad niet bestaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
TARA, die Jeff Wayne War of the Worlds nieuwe versie DVD he? Bestaat die ook als CD?We kunnen bij bol.com alleen de 1978 versie vinden...
Wij hebben eentje in de vorm van een kameleonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een hittepit in de vorm van een konijntje.
Wordt ie al gerbuikt door Leander (of door jou of Freecell)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geen idee, even gezocht op Amazon en het lijkt dat die inderdaad niet bestaat.
Ik heb hem hier wel in MP3
[..]
Wij hebben eentje in de vorm van een kameleon
toch maar ff quoten iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
woonde ik maar in Grunn
Ja!! Veel vette acties en ik kwijl op jason statham, dus altijd goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef Bob. het volgende:
En, was je film leuk Lyssa?
Wanted was gaaf, alleen een beetje jammer van Angelina, vroeger was die zo fantastisch mooi.En voortaan heb ik een Pathe unlimited, dus kan ik naar alles! Ten minste.. als ik die pincode terug vind...
Je moet je schamenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
zei ik dat eerste deel van die zin nu echt?
De mannen van SSLYBY vonden Groningen ook tof wisten ze me na afloop te vertellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
Groningen is toch ook tof, dat mag je best toegeven Alex.
Klopt absoluut, kom er graagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
Groningen is toch ook tof, dat mag je best toegeven Alex.
Ik vond het optreden wel een beetje statisch. Kwam pas een beetje los toen de drummer de frontmanrol overnam. Enfin, leuke avond verder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De mannen van SSLYBY vonden Groningen ook tof wisten ze me na afloop te vertellen
Klopt, maar had je ook anders verwacht met zulke sulletjes op het podiumquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vond het optreden wel een beetje statisch. Kwam pas een beetje los toen de drummer de frontmanrol overnam. Enfin, leuke avond verder.
Ah, kijk. Ik stond rechtsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:24 schreef JH87 het volgende:
Geanonimiseerd. Ik stond links tussen twee lange slungels in.
Door Leander en Freecellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef maok het volgende:
[..]
Wordt ie al gerbuikt door Leander (of door jou of Freecell)?
Angelina was sowieso al niet mooi.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:01 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja!! Veel vette acties en ik kwijl op jason statham, dus altijd goed![]()
Angelina is nu zo'n scharminkel, ik vind dr ook niet zo mooi als vroeger
Geniet van je unlimited
Yep, ik heb twee kamergenoten, met beiden een verneukt ritme (zijn vaak de hele nacht wakker & slapen de hele dag). Blij er van af te zijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Bob. het volgende:
Moet je nu met meerdere mensen in een kamer dan Inkomen?
En ze zetten je wel aan het werk daaro he?
dat is m inderdaad nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Alex, je nieuwe werkgever is niet toevallig taxicentrale Noordwest-Fryslân he? Die hebben namelijk uitstel van betaling aangevraagd net.
mja, zonet nog maar eens nara hun gebeld, telefoniste, de man die ik moet speken was in bespreking. twee minuten later belt ze terug... "hij blijkt niet op kantoor te zijn" nou dan weet je dus genoeg, die heeft gewoon geen zin met me te pratenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:12 schreef JH87 het volgende:
Wat een prutsers, dat ze steeds niets laten horen.
Je onderhandelingspositie is wel sterker gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze mogen wel met een verdomd goed loonbod en secundaire arbeidsvoorwaarden komen wil ik er nog komen werken iig
Sexy!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:23 schreef Bob. het volgende:
Bril op mijn neus.![]()
En wat een rotbedrijf Alex.
Jopj slaapt nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef JH87 het volgende:
Ik vreesde bij dit bed al voor m'n eigen lengte hoor.
Hier past toch wel een 8 jarig meisje in?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef JH87 het volgende:
Ik vreesde bij dit bed al voor m'n eigen lengte hoor.
Hoe cool. Ik heb er ook 2quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb twee speelgoedtractren van John Deere gekregen
Morgen open dag van mijn werk. Daar kan je een spel spelen (iets met een echte graafmachine die je zelf mag besturen) waar je een leuke sleutelhanger mee kan winnen !quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb twee speelgoedtractren van John Deere gekregen
Leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Morgen open dag van mijn werk. Daar kan je een spel spelen (iets met een echte graafmachine die je zelf mag besturen) waar je een leuke sleutelhanger mee kan winnen !
Daar ben je al 68481515715151345457647 keer geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leuk.Morgen Mack en speciaal transport dag, veel oude bekenden ontmoeten, tientallen oldtimers, FTF's, Macks, andere amerikanen, kranen en zwaar/speciaal transport
En daarna met een club mensne lekker uit eten
Goh, een dinnetje hebben heeft wel veel invloed zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt absoluut, kom er graagBinnenkort weer naar de ikea
de logeerkamer (waar het afgelopen jaar alleen DaD heeft gelogeerd
) word omgebouwd tot boekenkamer, de rommelkamer word omgebouwd tot werkkamer, en op alle muren komt een andee kleur, en er komen nieuwe gordijnen
neuh, word mn 6e keer van de afgelopen 10 jaar of zo nog maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar ben je al 68481515715151345457647 keer geweest.
Joah, moet ook wel als ze er bij in trekt he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:23 schreef maok het volgende:
[..]
Goh, een dinnetje hebben heeft wel veel invloed zeg
Nu al?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Joah, moet ook wel als ze er bij in trekt he?
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:59 schreef maok het volgende:
En Freecell, niet iedereen is zo burgelijk als jou hoor
Eens. Niet dat ik ooit in Hengelo ben geweest, maar het móet wel leuker zijn in Groningen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Groningen is leuker. Beter ben je snel hier weer.
.
Wat is er vanavond te doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef JH87 het volgende:
Ik ga vanavond met een stel tukkers naar Oosterpoort, vermakelijk accent inderdaad.
Hey, wij gaan ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:43 schreef JH87 het volgende:
Take Root festival, heb vd week een kaartje gekregen.
Zie je wel dat je burgelijk bent, anders zou je geen deegroller hebben, ik heb er geen.quote:
Veel plezier met jullie nieuwe mensen Amy en Mikaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
De kittens hebben een nieuw huis!!
maar ik ga ze toch wel een beetje missen geloof ik....
Ja, zijn we ook van plan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wel Bon Iver gaan zien hé!
Veel plezier alvast.
Ah is dat vandaag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:43 schreef JH87 het volgende:
Take Root festival, heb vd week een kaartje gekregen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:47 schreef maok het volgende:
Zie je wel dat je burgelijk bent, anders zou je geen deegroller hebben, ik heb er geen.
Ow, dan valt het nog mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ook niet
Tot nu toe 2x één nodig gehad en beide keren voldeed een lege wijnfles ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |