Is wel erg veel van het goedequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef JH87 het volgende:
We krijgen nóg eens 70 mm de komende dagen.
Ik ga maar even niet precies vertellen waar ik werk ivm de kans op collega's hier.quote:
En hagel, en grote plassen op de stoep en maok moest 300 meter lopen maar had gelukkig een paraplu maar was toch nog redelijk nat geregend bij het instappen en het vakje van het portier zat vol met water (voor mijn gevoel dan) en ze was blij dat ze via de passagiers kant naar binnen was gegaan want zo werd de bestuurdersstoel tenminste niet natquote:
We gaan 't proberen. Hebben ze er nog iets bijzonders wat ik proberen moet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd. De groeten aan Utrecht. Als je niet naar Café Belgie gaat moet je je schamen.
Tja, het deed me gewoon zo denken. Ik heb op de 1e verdieping daar gewerkt met uitzicht over de Grote Markt, en op de begane grond met uitzicht op het Martinikerkhof.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga maar even niet precies vertellen waar ik werk ivm de kans op collega's hier.
Aan de paterswoldseweg?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:40 schreef JH87 het volgende:
Oh, vergeet de kassameisjes van de Appie, kassameisjes van Super de Boer zijn dé shit.
Daarvan ken ik 2! Of bedoel je niet helemaal bij het overwinningsplein?quote:
Meh, en verder zit er ook nog een binnenplaats bij de parkeerkelder.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef JH87 het volgende:
Het Martinikerkhof is niet bepaald een binnenplaats te noemen.
eehhquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarvan ken ik 2! Of bedoel je niet helemaal bij het overwinningsplein?
[..]
Meh, en verder zit er ook nog een binnenplaats bij de parkeerkelder.
L. welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef bodylotion het volgende:
[..]
eehh![]()
pics![]()
beginnen ze met een L. en met een R. ?
Huiswerkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:36 schreef Inkomen het volgende:
Zonsondergangsgroetjes uit STL & weer verder met huiswerk tot laat vanavond.
Dat doet TARA ook vaak 's avonds! Handig!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:18 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn laptop maar mee naar bed gesleept
Werkziekquote:
Ik ook ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:52 schreef maok het volgende:
[..]
WerkziekNee, volgens mij heb ik koorts, ik heb last van mijn keel, hoofdpijn, duizelig en overal spierpijn.
Hé! Hoe was Berlijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Dat is wel een optiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef nietzman het volgende:
Hebbie je nog niet even laten masseren dan Groels?
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is wel een optieHadden we trouwens een bierafspraak staan voor vanavond? In dat geval wil ik die graag een week verzetten...
Ow...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
De band met de geniale naam:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
Someone Still Loves You Boris Yeltsin is vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |