Huiswerkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:36 schreef Inkomen het volgende:
Zonsondergangsgroetjes uit STL & weer verder met huiswerk tot laat vanavond.
Dat doet TARA ook vaak 's avonds! Handig!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:18 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn laptop maar mee naar bed gesleept
Werkziekquote:
Ik ook ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:52 schreef maok het volgende:
[..]
WerkziekNee, volgens mij heb ik koorts, ik heb last van mijn keel, hoofdpijn, duizelig en overal spierpijn.
Hé! Hoe was Berlijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
Dat is wel een optiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef nietzman het volgende:
Hebbie je nog niet even laten masseren dan Groels?
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is wel een optieHadden we trouwens een bierafspraak staan voor vanavond? In dat geval wil ik die graag een week verzetten...
Ow...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
De band met de geniale naam:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook niet, ga naar Vera. Maar volgende week kan ik ook niet.
Someone Still Loves You Boris Yeltsin is vanavondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow...
Wat is er in Vera dan vanavond?
Maandag de Kurfürstendamm en omgeving, dinsdag zo'n beetje heel Mitte (Fernsehturm, Unter den Linden, Brandenburger Tor, Berliner Dom, Museuminsel, Hackesche Höfe) en woensdag de Gedächtniskirche, Kulturforum (we zijn in de Gemäldegalerie geweest), Potsdamer Platz en toen weer naar huis! Ik ben kapot.quote:
saai topic.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:44 schreef Bob. het volgende:
Wat is't Chips?
Geen idee, even gezocht op Amazon en het lijkt dat die inderdaad niet bestaat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
TARA, die Jeff Wayne War of the Worlds nieuwe versie DVD he? Bestaat die ook als CD?We kunnen bij bol.com alleen de 1978 versie vinden...
Wij hebben eentje in de vorm van een kameleonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een hittepit in de vorm van een konijntje.
Wordt ie al gerbuikt door Leander (of door jou of Freecell)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Geen idee, even gezocht op Amazon en het lijkt dat die inderdaad niet bestaat.
Ik heb hem hier wel in MP3
[..]
Wij hebben eentje in de vorm van een kameleon
toch maar ff quoten iddquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
woonde ik maar in Grunn
Ja!! Veel vette acties en ik kwijl op jason statham, dus altijd goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:43 schreef Bob. het volgende:
En, was je film leuk Lyssa?
Wanted was gaaf, alleen een beetje jammer van Angelina, vroeger was die zo fantastisch mooi.En voortaan heb ik een Pathe unlimited, dus kan ik naar alles! Ten minste.. als ik die pincode terug vind...
Je moet je schamenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
zei ik dat eerste deel van die zin nu echt?
De mannen van SSLYBY vonden Groningen ook tof wisten ze me na afloop te vertellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
Groningen is toch ook tof, dat mag je best toegeven Alex.
Klopt absoluut, kom er graagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
Groningen is toch ook tof, dat mag je best toegeven Alex.
Ik vond het optreden wel een beetje statisch. Kwam pas een beetje los toen de drummer de frontmanrol overnam. Enfin, leuke avond verder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De mannen van SSLYBY vonden Groningen ook tof wisten ze me na afloop te vertellen
Klopt, maar had je ook anders verwacht met zulke sulletjes op het podiumquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vond het optreden wel een beetje statisch. Kwam pas een beetje los toen de drummer de frontmanrol overnam. Enfin, leuke avond verder.
Ah, kijk. Ik stond rechtsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:24 schreef JH87 het volgende:
Geanonimiseerd. Ik stond links tussen twee lange slungels in.
Door Leander en Freecellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:26 schreef maok het volgende:
[..]
Wordt ie al gerbuikt door Leander (of door jou of Freecell)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |