Hoe oud werd je ook alweer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:40 schreef Sebasser het volgende:
Happy Happy Joy Joy, enzulks.
Over 4 dagen jarig.
+ wat biertjes en de moemoefactorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:08 schreef Inkomen het volgende:
Ik zou daar toch de inflatie in doorberekenen.
Dat ga ik onthouden!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef teigan het volgende:
Ladylane, onderin de OP staat een linkje naar de OP, en als je dan op nieuw topic klikt maak je hem zo aan..
welkom in dit topic..
Wat studeer je in Leeuwarden? Heb je nooit zin gehad om eens naar een andere stad te verhuizen? Hou je van spruitjes? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:03 schreef Ladylane het volgende:
Ik ben stadjer en student![]()
Ben hier geboren en getogen, en t bevalt me goed hier!
Studeer momenteel in Leeuwarden, mag helaas hier in Groningen niet verder, dus vandaar naar Leeuwarden. Is wel vervelend, elke dag op en neer, maar ja, je moet er wat voor over hebben om hier te blijven wonen..
Wat willen jullie nog meer weten? Vraag maar raak
Bleuh.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Ladylane het volgende:
Propodeuse niet gehaald hier, dus BSA... En wou wel dezelfde opleiding (P&A) blijven doen, dus dan moet je weg. Had wel nog een andere opleiding kunnen kiezen hier, maar zat niets bij wat ik wou helaas
Tot nut toe nog geen zin gehad in een andere stad, heb hier nog alles en vind t nogsteeds heerlijk hier. Miss later inderdaad wel eens verder kijken, midden van het land ofzo. Maar ja, het gaat zo automatisch hier blijven wonen en studeren he..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat studeer je in Leeuwarden? Heb je nooit zin gehad om eens naar een andere stad te verhuizen? Hou je van spruitjes? Hoe oud ben je?
Ik hou wel van vragen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |