quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Okequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, NoelGallagher, of je geen kettingposts wil maken.
Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is het thema?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef BobbyB het volgende:
Was er al Hayden gepost?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ja, ze zeggen wel is dat Suarez en Stuntelaart Broers Konijn zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh ja, ze zeggen wel is dat Timmy Simons de meest onderschatte voetballer is van de eredivisie?
Ik vind hem de meest overschatte![]()
Die kerel kan ook echt niet voetballen
WTF, aarslikker van modsquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, NoelGallagher, of je geen kettingposts wil maken.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de normale foto's van haar
Die heb je laats al gepost. Bobby, je wordt slordigquote:
Jij kijkt nooit voetbal?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh ja, ze zeggen wel is dat Timmy Simons de meest onderschatte voetballer is van de eredivisie?
Ik vind hem de meest overschatte![]()
Die kerel kan ook echt niet voetballen
Sinds pasen.quote:
Sinds er niet meer gebaggerd mag worden in de bagger SC. Er is nu geen bagger meer in KLB en ja, die 5 mods moeten wel wat te doen hebben natuurlijk dus gaan ze de SCers maar pestenquote:
Dat is het hem, ik kijk juíst voetbalquote:
jaquote:
Jankerd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb je laats al gepost. Bobby, je wordt slordig
Vast.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is het hem, ik kijk juíst voetbal
Dat is al best veel voor mequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen doorposten, ik heb pas 130 posts vandaag.
Kutkneuzen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds er niet meer gebaggerd mag worden in de bagger SC. Er is nu geen bagger meer in KLB en ja, die 5 mods moeten wel wat te doen hebben natuurlijk dus gaan ze de SCers maar pesten
Je posts bijhoudenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Watte?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij zou zelfs uit mijn hand eten
quote:
Nee, die kijken de volgende dag in de dagcijfersquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echte bazen doen dat af en toe.
Die glinstert mooiquote:
Ik weet niet meer hoeveelquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
quote:
Hoe overschat met meer dan 120 goals in 170 wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]. Ik kijk heul meer voetbal dan jou
![]()
Oh en ik vind Huntelaar overschat
Ben het eindelijk eens met je eens. Alhoewel Huntelaar goed isquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]. Ik kijk heul meer voetbal dan jou
![]()
Oh en ik vind Huntelaar overschat
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die kijken de volgende dag in de dagcijfers
Tja, vikingen zijn niet meer zo snel als dat ze geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Stelletje speedfreaks ..
Ik begin net pas
Tsk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, vikingen zijn niet meer zo snel als dat ze geweest zijn.
Heet jouw dochter wikkie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk.
Snel genoeg !
Alleen nog niet helemaal wakker.
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschatquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe overschat met meer dan 120 goals in 170 wedstrijden_!
Vind ik eerder iemand die op het middenveld tal van fouten - zowel verdedigend als aanvallend - maakt een overschatte voetballer
Neen.quote:
Echte vikingen hoeven niet wakker te worden. Die slapen met 1 oog open zodat ze meteen weer kunnen strijden, jeweets!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk.
Snel genoeg !
Alleen nog niet helemaal wakker.
PSV'ers vinden spelers van Ajax overschat, en vice versa. Hoe voorspellendquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschat![]()
LIGT AAN JE SMAAK ENZUlKS LIJKT ME!!
Wickie is een jongetjequote:
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid sex van vandaag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echte vikingen hoeven niet wakker te worden. Die slapen met 1 oog open zodat ze meteen weer kunnen strijden, jeweets!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Ik heb nog geen dochter.
Als het goed is
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid aftrekken van vandaag.
Moah, ik vind Gomes beter dan Stekelenburgquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschat![]()
LIGT AAN JE SMAAK ENZUlKS LIJKT ME!!
Zoveel pron gekeken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid sex van vandaag.
Alsof je dat uberhaupt kunt ontkennen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, ik vind Gomes beter dan Stekelenburg
quote:
Ja, maar ik dacht ook altijd dat het een meisje was hoorquote:
Heul nietquote:
Gewoon even als voorbeeld supersjappiequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je dat uberhaupt kunt ontkennen.
Wat een wijverige nicht dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ook altijd dat het een meisje was hoor
NIET. OBJECTIE!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gewoon even als voorbeeld supersjappie
wel pepperspray vanavond gebruiken hequote:
Jeps !quote:
quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
wel pepperspray vanavond gebruiken he
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps !
Laatste 3 weken van december![]()
![]()
TVOJ MAMINKA!quote:
Duhquote:
Behalve sexneukenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh
We doen bijna alles samen
Iedereen maakt kettingposts, maar goed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:04 schreef gers het volgende:
en hihi 4ebe is gewaarschuwd door de mods
niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen maakt kettingposts, maar goed.
Tjah, de zondebokquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nerdinstellingen hebt misschienquote:
Nee vooral jij niet, onschendbarequote:
Dat zie je goed.!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee vooral jij niet, onschendbare
Epic faalquote:
Fipo op pagina 112 gemaakt!quote:
Heb je er nu ook een note bij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ze post krijg je 4,50 van mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb 109 notes nu, ik wil weten waar ik die laatste van heb
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Epic faal
Wij sexneuken meer dan jij dat ooit heb gedaan en zal doen.
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsenquote:
Mag je die niet posten dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ze post krijg je 4,50 van mij [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Epic faal
Wij sexneuken meer dan jij dat ooit heb gedaan en zal doen.
Daarom zit je zo vaak op FOK!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsen![]()
Ik weet niet eens wat een note is, maar goed, het zal welquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fipo op pagina 112 gemaakt!
[..]
Heb je er nu ook een note bij?Vind je het gek dat iedereen tegendraads word, ze vinden iedere keer wel weer iets nieuws om over te zeuren.
Ohquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsen![]()
OH NOES!!11!!1!11quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
NOTE VOOR BOBBY DIE MAAKT KETTINGPOSTS!!11
*doet topicreport
Weet ik veel, maar lijkt me wel amusant om te lezen.quote:
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom zit je zo vaak op FOK!
Tja, de baggeraars zijn gebanned, ze moeten toch iemand op hun vingers kunnen tikken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een note is, maar goed, het zal wel![]()
Anyway imho deed ik niets verkeerd
Zei? Maar jullie batsen tijdens werktijd?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.
En zei werkt ook nog en dergelijke.
EN dan nog tijd vinden om vaker te batsen dan jij
Noorse vikingmanmensen moeten jagen enzulks.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.
En zei werkt ook nog en dergelijke.
EN dan nog tijd vinden om vaker te batsen dan jij
Ik wil het ook lezen, maar ga er nu niet voor betalen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
OH NOES!!11!!1!11![]()
[..]
Weet ik veel, maar lijkt me wel amusant om te lezen.
Hoiquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhh, ricko heeft mn topic verbaggerd met zn naakte lichaam
linkquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhh, ricko heeft mn topic verbaggerd met zn naakte lichaam
Oh, da's over 4 dagenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil het ook lezen, maar ga er nu niet voor betalen hoor
Doe ik wel als ik 200 notes heb.
KEnker ! spelfoutquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zei? Maar jullie batsen tijdens werktijd?
Nou ja, ik mag niks zeggen want ik heb al een half jaar geen neuksecks!
Ja link? Zo'n topic heeft 300 posts he..quote:
Maar voor de rest gaat het jullie niet om de seks in jullie relatie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KEnker ! spelfout![]()
En wij batsen eigelijk altijd wanneer we de kans hebben
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja link? Zo'n topic heeft 300 posts he..
Je helpt me wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg niet.
Seks is belangrijk vinden wij allebei.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat het jullie niet om de seks in jullie relatie?
Ach, daar zijn we FOK!kers voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je helpt me wel moet ik zeggen
Nee dat is Fok!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Seks is belangrijk vinden wij allebei.
Maar het is niet HET belangrijkste
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, daar zijn we FOK!kers voor.
Erhmm .. tja .. erhm ..quote:
Erwtensoep!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik ruik kankerlekkere homemade erwtensoep![]()
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
FAIL QUOTE VAN JOU!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee dat is Fok!
[/quote
Erhmm .. tja .. erhm ..
Well done, kudo's voor jou!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
Heb je zijn hoofd afgebeten en uitgespuugt ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ligt eraan hoeveel pagina's je hebt ingesteld hequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg niet.
Van die geile dikke waar je lepel op blijft liggenquote:
EPIC FALERquote:
/ failquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Wel te laat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EPIC FALER
Ik heb al edit gepleegt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Daar ging mijn zelfvertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
*gniffel*quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar ging mijn zelfvertrouwen.
Wát?quote:
Dubbel epic faal !quote:
Ik moest lachenquote:
Jawel, uiteraard zijn er lekkerdere dingenquote:
quote:
OH NOES!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dubbel epic faal !
Het was een GARPJE![]()
!!EINZ@#$!!!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik maak ook wel eens een kettingpost.
Per ongeluk enzo
Ik las prestatiesquote:
quote:
Second that.quote:
Dubbel epic faal !quote:
Oh ... nou .. wel ..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dubbel epic faal !
Het was een GARPJE !!EINZ@#$!!!D: :!1 EINZELGANGER!!1
Hopen dat ik niet val!quote:
Zelfs ik heb zo mijn momenten.quote:
Gers, begint dat nou zijn vruchten af te werpen? zo die smaas playen via fok?quote:
GERS AF !quote:
ze mag ook nee zeggen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
GERS AF !![]()
Lief doen tegen BT !
een voordeel hier kan ik nuchter de fobo's sjekkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gers, begint dat nou zijn vruchten af te werpen? zo die smaas playen via fok?
Dat is waar.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH YES OH YES OH YES!!!
Morgen mag ik uitslapen
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar een beetje respect kan toch wel ?
ik heb heel veel respect voor BTquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar een beetje respect kan toch wel ?
Ik lig pas morgenvroeg weer in mijn bed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OH YES OH YES OH YES!!!
Morgen mag ik uitslapen
Okay dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb heel veel respect voor BT
maar ik probeerde eerste me beste openingszin en die werkte niet
dus ik dacht misschien werkt de slechtste wel
maar je hebt wel een van de tofste en relaxte baantjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik lig pas morgenvroeg weer in mijn bed.
Lol dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:51 schreef gers het volgende:
[..]
maar je hebt wel een van de tofste en relaxte baantjes![]()
betaald fokken
Oeh oeh !quote:
het is wel redelijk platquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oeh oeh !
Ik ga een cursus doen binnenkort.
er du kåt?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:55 schreef gers het volgende:
[..]
er du kåt?
vraag maar aan je noorse wat het betekend
Hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb heel veel respect voor BT
maar ik probeerde eerste me beste openingszin en die werkte niet
dus ik dacht misschien werkt de slechtste wel
zegt ze dan niet ja op zijn noorsquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Als ik dat tegen der zeg krijg ik een lel op mijn gezicht.
werkt zeker nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaoptimistische gedachte hoor
nog steeds geen stage?quote:
smakelijk enzoquote:
Ik heb op een gegeven moment de moed maar opgegeven (afgelopen vrijdagquote:
maarre stage is toch verplicht enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment de moed maar opgegeven (afgelopen vrijdag)
Alle leuke plekken in de buurt waren of bezet, of ze hadden geen stagaires, of ik sloot niet bij hun aan.
En ik heb geen zin om elke dag 2 uur heen en 2 uur terug te moeten reizen, 5 dagen in de week dus.
Voor januari heb ik wel een leuke plek
Dus misschien ga ik dit half jaar wat losse vakken nog volgen, en dan in januari pas stage. Morgen heb ik een gesprek met stagebegeleidster.
ow wist ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:07 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar die doe ik dan volgend half jaar.
't is een universitaire opleiding he, altijd geregel
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Even eten !
Wel ...quote:
precies laat ze weten wie de man/viking in huis isquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ...
Ze is nogal van het respect voor vrouwen en als ik het wil moet ik het maar gewoon doenEn zolang ik sterker ben en ze heeft zin is er geen probleem.
Heh !quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef gers het volgende:
[..]
precies laat ze weten wie de man/viking in huis is
Stiekem was dat wel tofferder geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb je zijn hoofd afgebeten en uitgespuugt ?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh !
Dat sowieso
Maar het gaat al jaren goed op deze manier![]()
Soms moet je ze even laten denken dat ze de baas zijn.
Ja .. stiekem wel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem was dat wel tofferder geweest.
gewoon een abo nemen heb je er geen last meer vanquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:21 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF
Dit staat er als ad bij mij![]()
#
Gers op zijn mooist
Sfeervolle vakantievilla's Bekijk snel ons ruime aanbod!
www.basic-travel.com
Neen want ik wil alleen in een grot wonen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon een abo nemen heb je er geen last meer van![]()
en villa's dat past niet bij jouw
jij gaat liever survivallenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen want ik wil alleen in een grot wonen.
En daar heb je dan wel weer gelijk inquote:
je was dus te laatquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef 3lmo het volgende:
Ik moest vandaag rennen om de trein te halen!
Wat een nuttige informatiequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:41 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga wel even de wc volschijten nu
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ick ben ut met je eenz hor!
Hoe was juh dag?
Sinds 18:44, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:55 schreef postmortum het volgende:
goed topic , maar sinds wanner is puntkin er weer?
nee moest werkenquote:
Hallootjes! met slechte mensen gaat het altijd goed he !(quote:
ik werk bij de belastingdienst en heb marketing gestudeerd kan het nog slechterquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallootjes! met slechte mensen gaat het altijd goed he !()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hallootjes! met slechte mensen gaat het altijd goed he !()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet dat kind met die beugel?
Ja, nu je het zegtquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet dat kind met die beugel?
auwquote:
met die kampermuziek die jij luistert maakt dat echt geen indrukquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Versterker op 11 hier.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
met die kampermuziek die jij luistert maakt dat echt geen indruk
wtf bbq ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]Tommyknocker @ Lekker Belangrijk
FLINK BLAZUH BOASJEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarom indruk proberen te maken als je al baas bent?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
met die kampermuziek die jij luistert maakt dat echt geen indruk
Ik heb 88 euro van de belastingdienst terug gekregen, ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik werk bij de belastingdienst en heb marketing gestudeerd kan het nog slechter
ik hou heul niet van dancemuziekquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet ik hem uploaden? Beste liveset ooit
Dance is voor nichtenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hou heul niet van dancemuziek
Dat magquote:
Ja, ga ik doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij opent het met thema ''beugels''?
Liefje, zo werkt dat niet. Het is een verhitte f5 strijd om de lapoquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
we gaan er om loten dames en heren , wie de nieuwe topic mag openen.
jij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
we gaan er om loten dames en heren , wie de nieuwe topic mag openen.
wtf geen f5 knop?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
(Ik heb trouwens geen f5 knop, dus ik vind dat ik een voorsprong mag)
Wie zegt dat ik de nieuwe topic wil openen ,quote:
Que?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de nieuwe topic wil openen ,
Moet je ff lezen , mongool,
Trouwens moet jij niet naar het mongooltjes centrum?
jordeeeh lekkere relkloonquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de nieuwe topic wil openen ,
Moet je ff lezen , mongool,
Trouwens moet jij niet naar het mongooltjes centrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |