TVOJ MAMINKA!quote:
Duhquote:
Behalve sexneukenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Duh
We doen bijna alles samen
Iedereen maakt kettingposts, maar goed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:04 schreef gers het volgende:
en hihi 4ebe is gewaarschuwd door de mods
niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen maakt kettingposts, maar goed.
Tjah, de zondebokquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je nerdinstellingen hebt misschienquote:
Nee vooral jij niet, onschendbarequote:
Dat zie je goed.!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee vooral jij niet, onschendbare
Epic faalquote:
Fipo op pagina 112 gemaakt!quote:
Heb je er nu ook een note bij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je ze post krijg je 4,50 van mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb 109 notes nu, ik wil weten waar ik die laatste van heb
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Epic faal
Wij sexneuken meer dan jij dat ooit heb gedaan en zal doen.
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsenquote:
Mag je die niet posten dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je ze post krijg je 4,50 van mij [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Epic faal
Wij sexneuken meer dan jij dat ooit heb gedaan en zal doen.
Daarom zit je zo vaak op FOK!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsen![]()
Ik weet niet eens wat een note is, maar goed, het zal welquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fipo op pagina 112 gemaakt!
[..]
Heb je er nu ook een note bij?Vind je het gek dat iedereen tegendraads word, ze vinden iedere keer wel weer iets nieuws om over te zeuren.
Ohquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik en mijn Noorse schone machtig vaak batsen![]()
OH NOES!!11!!1!11quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
NOTE VOOR BOBBY DIE MAAKT KETTINGPOSTS!!11
*doet topicreport
Weet ik veel, maar lijkt me wel amusant om te lezen.quote:
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom zit je zo vaak op FOK!
Tja, de baggeraars zijn gebanned, ze moeten toch iemand op hun vingers kunnen tikken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een note is, maar goed, het zal wel![]()
Anyway imho deed ik niets verkeerd
Zei? Maar jullie batsen tijdens werktijd?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.
En zei werkt ook nog en dergelijke.
EN dan nog tijd vinden om vaker te batsen dan jij
Noorse vikingmanmensen moeten jagen enzulks.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik doe nachtwerk jij half tamme cubaanse dwerglama.
En zei werkt ook nog en dergelijke.
EN dan nog tijd vinden om vaker te batsen dan jij
Ik wil het ook lezen, maar ga er nu niet voor betalen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
OH NOES!!11!!1!11![]()
[..]
Weet ik veel, maar lijkt me wel amusant om te lezen.
Hoiquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhh, ricko heeft mn topic verbaggerd met zn naakte lichaam
linkquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Bohhh, ricko heeft mn topic verbaggerd met zn naakte lichaam
Oh, da's over 4 dagenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil het ook lezen, maar ga er nu niet voor betalen hoor
Doe ik wel als ik 200 notes heb.
KEnker ! spelfoutquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zei? Maar jullie batsen tijdens werktijd?
Nou ja, ik mag niks zeggen want ik heb al een half jaar geen neuksecks!
Ja link? Zo'n topic heeft 300 posts he..quote:
Maar voor de rest gaat het jullie niet om de seks in jullie relatie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KEnker ! spelfout![]()
En wij batsen eigelijk altijd wanneer we de kans hebben
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja link? Zo'n topic heeft 300 posts he..
Je helpt me wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg niet.
Seks is belangrijk vinden wij allebei.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat het jullie niet om de seks in jullie relatie?
Ach, daar zijn we FOK!kers voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je helpt me wel moet ik zeggen
Nee dat is Fok!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Seks is belangrijk vinden wij allebei.
Maar het is niet HET belangrijkste
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, daar zijn we FOK!kers voor.
Erhmm .. tja .. erhm ..quote:
Erwtensoep!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik ruik kankerlekkere homemade erwtensoep![]()
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
FAIL QUOTE VAN JOU!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee dat is Fok!
[/quote
Erhmm .. tja .. erhm ..
Well done, kudo's voor jou!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
Heb je zijn hoofd afgebeten en uitgespuugt ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ligt eraan hoeveel pagina's je hebt ingesteld hequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg niet.
Van die geile dikke waar je lepel op blijft liggenquote:
EPIC FALERquote:
/ failquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Wel te laat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EPIC FALER
Ik heb al edit gepleegt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Daar ging mijn zelfvertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
*gniffel*quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar ging mijn zelfvertrouwen.
Wát?quote:
Dubbel epic faal !quote:
Ik moest lachenquote:
Jawel, uiteraard zijn er lekkerdere dingenquote:
quote:
OH NOES!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dubbel epic faal !
Het was een GARPJE![]()
!!EINZ@#$!!!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik maak ook wel eens een kettingpost.
Per ongeluk enzo
Ik las prestatiesquote:
quote:
Second that.quote:
Dubbel epic faal !quote:
Oh ... nou .. wel ..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dubbel epic faal !
Het was een GARPJE !!EINZ@#$!!!D: :!1 EINZELGANGER!!1
Hopen dat ik niet val!quote:
Zelfs ik heb zo mijn momenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |