quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, daar zijn we FOK!kers voor.
Erhmm .. tja .. erhm ..quote:
Erwtensoep!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Zomfgs ik ruik kankerlekkere homemade erwtensoep![]()
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
FAIL QUOTE VAN JOU!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee dat is Fok!
[/quote
Erhmm .. tja .. erhm ..
Well done, kudo's voor jou!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Whehe, ik heb meteen een vogel doder gereden met m'n 1e keer rijden. Hij was al dood, maar nog niet plat.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Alleen moet ik nog lang wachten voordat ik het kan essen, eerst fussballtranieren namelijk
Heb je zijn hoofd afgebeten en uitgespuugt ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ligt eraan hoeveel pagina's je hebt ingesteld hequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ergens op 1 van die 12 pagina's . De 13de is het ieg niet.
Van die geile dikke waar je lepel op blijft liggenquote:
EPIC FALERquote:
/ failquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
Wel te laat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EPIC FALER
Ik heb al edit gepleegt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
Daar ging mijn zelfvertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
*gniffel*quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar ging mijn zelfvertrouwen.
Wát?quote:
Dubbel epic faal !quote:
Ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |