quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Okequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, NoelGallagher, of je geen kettingposts wil maken.
Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is het thema?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef BobbyB het volgende:
Was er al Hayden gepost?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ja, ze zeggen wel is dat Suarez en Stuntelaart Broers Konijn zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh ja, ze zeggen wel is dat Timmy Simons de meest onderschatte voetballer is van de eredivisie?
Ik vind hem de meest overschatte![]()
Die kerel kan ook echt niet voetballen
WTF, aarslikker van modsquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, NoelGallagher, of je geen kettingposts wil maken.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de normale foto's van haar
Die heb je laats al gepost. Bobby, je wordt slordigquote:
Jij kijkt nooit voetbal?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef behangplakker het volgende:
Oh ja, ze zeggen wel is dat Timmy Simons de meest onderschatte voetballer is van de eredivisie?
Ik vind hem de meest overschatte![]()
Die kerel kan ook echt niet voetballen
Sinds pasen.quote:
Sinds er niet meer gebaggerd mag worden in de bagger SC. Er is nu geen bagger meer in KLB en ja, die 5 mods moeten wel wat te doen hebben natuurlijk dus gaan ze de SCers maar pestenquote:
Dat is het hem, ik kijk juíst voetbalquote:
jaquote:
Jankerd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die heb je laats al gepost. Bobby, je wordt slordig
Vast.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is het hem, ik kijk juíst voetbal
Dat is al best veel voor mequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen doorposten, ik heb pas 130 posts vandaag.
Kutkneuzen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds er niet meer gebaggerd mag worden in de bagger SC. Er is nu geen bagger meer in KLB en ja, die 5 mods moeten wel wat te doen hebben natuurlijk dus gaan ze de SCers maar pesten
Je posts bijhoudenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
Watte?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij zou zelfs uit mijn hand eten
quote:
Nee, die kijken de volgende dag in de dagcijfersquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Echte bazen doen dat af en toe.
Die glinstert mooiquote:
Ik weet niet meer hoeveelquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:48 schreef KingOfPop het volgende:
quote:
Hoe overschat met meer dan 120 goals in 170 wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]. Ik kijk heul meer voetbal dan jou
![]()
Oh en ik vind Huntelaar overschat
Ben het eindelijk eens met je eens. Alhoewel Huntelaar goed isquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]. Ik kijk heul meer voetbal dan jou
![]()
Oh en ik vind Huntelaar overschat
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, die kijken de volgende dag in de dagcijfers
Tja, vikingen zijn niet meer zo snel als dat ze geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Stelletje speedfreaks ..
Ik begin net pas
Tsk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, vikingen zijn niet meer zo snel als dat ze geweest zijn.
Heet jouw dochter wikkie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk.
Snel genoeg !
Alleen nog niet helemaal wakker.
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschatquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe overschat met meer dan 120 goals in 170 wedstrijden_!
Vind ik eerder iemand die op het middenveld tal van fouten - zowel verdedigend als aanvallend - maakt een overschatte voetballer
Neen.quote:
Echte vikingen hoeven niet wakker te worden. Die slapen met 1 oog open zodat ze meteen weer kunnen strijden, jeweets!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk.
Snel genoeg !
Alleen nog niet helemaal wakker.
PSV'ers vinden spelers van Ajax overschat, en vice versa. Hoe voorspellendquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschat![]()
LIGT AAN JE SMAAK ENZUlKS LIJKT ME!!
Wickie is een jongetjequote:
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid sex van vandaag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echte vikingen hoeven niet wakker te worden. Die slapen met 1 oog open zodat ze meteen weer kunnen strijden, jeweets!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Ik heb nog geen dochter.
Als het goed is
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid aftrekken van vandaag.
Moah, ik vind Gomes beter dan Stekelenburgquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, jij vind Huntelaar natuurlijk niet overschat omdat je er een fanzer van bent. (ik vond hem een beetje overschat maar, *gniffel*). En ik vind Simons gewoon goed, en helemaal niet overschat![]()
LIGT AAN JE SMAAK ENZUlKS LIJKT ME!!
Zoveel pron gekeken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk dat ik nog niet helemaal bij mijn positieven ben komt door de hoeveelheid sex van vandaag.
Alsof je dat uberhaupt kunt ontkennen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, ik vind Gomes beter dan Stekelenburg
quote:
Ja, maar ik dacht ook altijd dat het een meisje was hoorquote:
Heul nietquote:
Gewoon even als voorbeeld supersjappiequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof je dat uberhaupt kunt ontkennen.
Wat een wijverige nicht dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ook altijd dat het een meisje was hoor
NIET. OBJECTIE!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gewoon even als voorbeeld supersjappie
wel pepperspray vanavond gebruiken hequote:
Jeps !quote:
quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
wel pepperspray vanavond gebruiken he
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps !
Laatste 3 weken van december![]()