quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
Post eens wat memmen verdulleme.
OVquote:
Vertelquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een beetje, een beetje.
Vanavond om 20:40 wacht je op mij bij Helmond Centraal?
Als je een komkommer in je doos doet, een pica ervan post hier, dan zullen we beloven dat we er dan meer over zullen praten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou graag zien dat groentes als de radijs wat vaker aan bod kwamen in deze SC
Ik vind radijs niet te etenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou graag zien dat groentes als de radijs wat vaker aan bod kwamen in deze SC
He meis, wil je een radijs?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je een komkommer in je doos doet, een pica ervan post hier, dan zullen we beloven dat we er dan meer over zullen praten.
Alweer? It wasn't me.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Agiath het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
En, is er nog een FOK!ker die straks ook met de trein gaat reizen.
Of FokStijl.nl, klinkt wat meer baas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef Suga_Mama het volgende:
Hihi, ik weet een nieuwe naam voor de fusie: GeenFok.nl!
Kom je me opzoeken ?quote:
Van Westerbork naar Auswitchquote:
Je weet maar nooitquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zitten we in dezelfde trein, weet jij veel.
Yeah, so?quote:
Vanuit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet maar nooit![]()
Maar nee, ik ga niet naar Helmond![]()
Richting Den Haag
*fap fap fap*quote:
Maarnquote:
Pakkende TTquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met Juicyhil kan je lekker van bil
quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:55 schreef Leanne het volgende:
hey mensen van dit geweldig leuke gezellige en vette topic weer
quote:
quote:
Dat snappen wequote:
Nee.quote:
sinds wanner zijn mods weer getolereerd hierquote:
IK!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:08 schreef afcajos het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal nog meer de kroeg in
Zie je die nu al!!quote:
wtf is dat?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit is em geworden, in 20 minuten
ik zie geen bier en tietenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:24 schreef Maisnon het volgende:
dat is als je vanaf mijn plek onze erker inkijkt. Erker, aanbouw, weetjewel.
En daar zie je dan een bank staan, en dat groene is buiten, met dat blauwe beneden de trampoline en op de achtergrond de winkel aan de overkant
ver 22 minuutjes ,N-side jewaidsquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je niet naar Fortuna PM
8-0quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
N-Side
Overigens winnen jullie: 2-0
fc omniworld , altijd lastigquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:48 schreef afcajos het volgende:
Tegen wie moet fortuna?
bt is er al een gitaar gepost?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
bt is er al een gitaar gepost?
Dan ben ik voor fc omniworld!!!quote:
Wat had je dan gedacht, dat wij die foto gingen uitprinten, erop gingen cummen, daarvan een foto maken en dan weer uploaden hier?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:54 schreef Maisnon het volgende:
Heb ik voor niks zo'n mooie tekening zitten maken
Nee, ik vrees van nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
bt is er al een gitaar gepost?
Dat deden ze altijd op het forum waar ik vroeger moderator van wasquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht, dat wij die foto gingen uitprinten, erop gingen cummen, daarvan een foto maken en dan weer uploaden hier?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht, dat wij die foto gingen uitprinten, erop gingen cummen, daarvan een foto maken en dan weer uploaden hier?
Heeft iemand ook met een foto van mij gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat deden ze altijd op het forum waar ik vroeger moderator van was
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft iemand ook met een foto van mij gedaan
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heeft iemand ook met een foto van mij gedaan
FREEEEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMquote:
Neuh denk t niet, ga filmpje kijken bij een vriendin van mequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:02 schreef afcajos het volgende:
BT, vanavond nog de clubs in om je door kills zoals ik te laten hosselen?
Naja, naar de lokale kroegquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh denk t niet, ga filmpje kijken bij een vriendin van mejij dus wel?
Vanavond naar mijn stamkroeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Naja, naar de lokale kroegaltijd met zn 20en op 1 meid
![]()
En morgen feest van mn madus dat wordt weinig regelen dit weekend
Arme jijquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Naja, naar de lokale kroegaltijd met zn 20en op 1 meid
![]()
En morgen feest van mn madus dat wordt weinig regelen dit weekend
Is er een verschil?quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Is er een verschil?![]()
Ik heb m een tijdje terug gezien, maar voor helftomdat de dvd het toen niet meer deed
!
Oke.. ja maar maar maaaar, ik ga m halen in de videotheek, hoe moet ik dan weten welke ik moet hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker
Je hebt de originele verfilming en de nieuwere moderne verfilming.
Ze zijn allebei wel goed te doen daar niet van.
Ik geloof niet dat ze de oude nog verhuren eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke.. ja maar maar maaaar, ik ga m halen in de videotheek, hoe moet ik dan weten welke ik moet hebben? Of wacht, staan zeker wel plaatjes op de dvd?
En is ie heeel eng? Want ik ben best wel snel bang eerlijk gezegdwe waren nu tot het stuk waar ze in die schuur (of molen ofzo?) dat jongetje vinden..
Ja want het zit zo, die vriendin van mij woont in een anti-kraak pand, een oud schoolgebouw. En de andere bewoners zijn amper thuis, dus dan zouden we die film kijken terwijl we helemaal alleen in zo'n groot gebouw zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de oude nog verhuren eigenlijk.![]()
Tja ik vind hem niet eng maar ik heb dat dan ook nooit bij films.
MAAR mijn vriendin kroop meerdere malen tegen mij aan , en verstopte zich onder mijn shirt ()
Dus volgens mij is hij voor vrouwen wel wat minder aangenaam.
Wel , ik zou het gewoon proberen en alles filmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want het zit zo, die vriendin van mij woont in een anti-kraak pand, een oud schoolgebouw. En de andere bewoners zijn amper thuis, dus dan zouden we die film kijken terwijl we helemaal alleen in zo'n groot gebouw zijninclusief vreemde geluiden enzo
Filmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel , ik zou het gewoon proberen en alles filmen
En anders wat leuke kerels uitnodigen voor de nodige ghostbuster acties
Hehehe misschien kan je wel in de armen kruipen van een van zijn uiteraard stoere vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Filmennou dat wil niemand zien hoor
en mweh ja, ik hoop eigenlijk dat haar bovenbuurjongen + vrienden er zijn, die zijn wel gezelligkunnen we mooi met zn allen kijken
Nee, ik laat me niet hosselenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe misschien kan je wel in de armen kruipen van een van zijn uiteraard stoere vrienden
Jij bent er eentje die bij het uitgaan een gozer neer knuppelt, mee sleept naar je kelder, suf neukt en de deur weer uitgooit ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet hosselen!
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent er eentje die bij het uitgaan een gozer neer knuppelt, mee sleept naar je kelder, suf neukt en de deur weer uitgooit ?
waar? dan kom ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
Maandag ff kijken of ik baasz Rickokun ff kan filmen hoe die de vrouwtjes hosselt
Hehehe, nee ik snap het ook wel hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesnee hoor, dat ook weer niet. Maar je snapt heus wel wat ik bedoel
Dat moet even wachtenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is specificaties en echte foto's posten!
In Roden, de Rodermarktnachtquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe, nee ik snap het ook wel hoor.
Maar het was wel leuk om even in te beelden
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet even wachtenheb hem namelijk net bestelt, en de specs weet ik zo even niet uit het hoofd.
Kan het wel even voor je opzoeken:
Bij deze HR Giger Sabre van Ibanez is het artwork, dat we kennen van de voordeliger signature modellen, ingeslagen in de metalen laag die de mahonie body omvat. Het geeft de gitaar een weergaloze uitstraling! Twee humbuckers, een ZR tremolo en een Wizard Prestige neck completeren deze sinistere gitaar!
![]()
![]()
![]()
Hij is trouwens inderdaad erg mooi die gitaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet even wachtenheb hem namelijk net bestelt, en de specs weet ik zo even niet uit het hoofd.
Kan het wel even voor je opzoeken:
Bij deze HR Giger Sabre van Ibanez is het artwork, dat we kennen van de voordeliger signature modellen, ingeslagen in de metalen laag die de mahonie body omvat. Het geeft de gitaar een weergaloze uitstraling! Twee humbuckers, een ZR tremolo en een Wizard Prestige neck completeren deze sinistere gitaar!
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen je het postte dacht ik dat je het meer als een grapje bedoelde, omdat ie me nogal duur leek enzo(niet onaardig bedoeld, hm, dit komt niet over zoals ik het wil
![]()
)
Omdat dat filmpje fucking heerscht misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem 3 minuten op gehad?
Er gebeurt niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat dat filmpje fucking heerscht misschien?
Haha, oke gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor.
OT ganz geyle gitaar!
EEN ZEE-EGEL EET EEN KOEKJE DAT IS TOCH FUCKING SCHATTIG?!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoelang speel je?![]()
Wat speel je?![]()
Versterker?![]()
Nog meer instrumenten/apparatuur?![]()
Hij houdt hem vast met z'n zwarte sliertjes en voor de rest gebeurt er niet veelquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
EEN ZEE-EGEL EET EEN KOEKJE DAT IS TOCH FUCKING SCHATTIG?!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is trouwens inderdaad erg mooi die gitaar
Toen je het postte dacht ik dat je het meer als een grapje bedoelde, omdat ie me nogal duur leek enzo(niet onaardig bedoeld, hm, dit komt niet over zoals ik het wil
![]()
)
Jij komt ooit in het so called 'buiten'?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En soms zing ik nog wat in mijn oude band
DOH HIJ EET EEN KOEKJE KIJK DAN!!1quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij houdt hem vast met z'n zwarte sliertjes en voor de rest gebeurt er niet veel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij komt ooit in het so called 'buiten'?![]()
JE LIEGT!!quote:
NEEN ik lieg niet !quote:
quote:
En niet zomaar bier !quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe durft dat bier, je zomaar uit je veilige, warme hut lokken![]()
Jij bent vrouwelijk.quote:
Goed. net effe een laptopje aangeschaft.quote:
Geen geweldig nummer.quote:
Rijke stinkerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed. net effe een laptopje aangeschaft.
@BK: In de 013?
met je he, wopwopwop, met je hehehoho wopwopwopquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:06 schreef BigKahuna het volgende:
Nee, P3.
ik hoef zelf maar een klein deel te betalenquote:
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef BigKahuna het volgende:
morgen naar deze jongens toe
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
Bofkont!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ik hoef zelf maar een klein deel te betalen
Buizen, godverrrrdomme!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ik speel nu 11 jaar.
Hard rock/ Metal
Jeps een mooie buizen![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nog twee oude Ibanez gitaren en een akoestische.
En soms zing ik nog wat in mijn oude band
Klinkt het ook?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Buizen, godverrrrdomme!![]()
Ik speel nu 3 jaar, wil over een half jaartje als ik geld heb electrisch gaan. Ik speel wel af en toe electrisch bij vrienden, op prof apparatuur, heel gaaf.
ik heb een goed stel oudersquote:
Ik heb er geen meer over.quote:
Goei idee. Ik zet de CD op!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:16 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens: Coldplay maakt toch goede nummers:
Tof.quote:
quote:
17.quote:
ssssssssshquote:
Hapquote:
Het leven is idd moeilijkquote:
Im standing here outside your doorquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
All my bags are packed, I'm ready to go
Gelukkig zijn er alleen maar kwaliteitsuser itt gister.quote:
Wat was er gister dan ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er alleen maar kwaliteitsuser itt gister.
idd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er alleen maar kwaliteitsuser itt gister.
Uhm allemaal gare wijven en bobbyb die even de kasthomo uithing. Oftewel verpaupering van de SC.quote:
welke wijven dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm allemaal gare wijven en bobbyb die even de kasthomo uithing. Oftewel verpaupering van de SC.
Leanne, fascinationing ofzo. En dan nog Allure ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat ben ik toch weer grofgebekt vandaag
December mss, hangt van de ¤ afquote:
Marc Overmars speelt er ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oja die 1e divisie kneuzen spelen vandaag he
Sterf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oja die 1e divisie kneuzen spelen vandaag he
Doodverwensing ban.quote:
Succesquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
December mss, hangt van de ¤ af
Er valt anders weinig te neuken in de SC.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
Neuken.
Het is dan ook internet gap. Probeer je lul maar eens in de disc drive te duwenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er valt anders weinig te neuken in de SC.
Maar BK weet altijd dat die niet gemeend zijn. Wij wensen elkaar steeds doodquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doodverwensing ban.
Onee, het is PK. Laat maar zitten, die ban
.;
Neuken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er valt anders weinig te neuken in de SC.
Aan het topic nog wel. Denk je serieus dat het topic terug gaat praten dan?quote:
http://www.medienkunstnetz.de/works/fuck-u-fuck-me/quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is dan ook internet gap. Probeer je lul maar eens in de disc drive te duwen
Dat was ik hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die user die mij pmde voor naaktfoto's?
Dat kan het maar beter doen jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aan het topic nog wel. Denk je serieus dat het topic terug gaat praten dan?
Lang wachten dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat kan het maar beter doen ja [ afbeelding ]
Waar blijven die naaktfoto's
Sterf kankerlulquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar BK weet altijd dat die niet gemeend zijn. Wij wensen elkaar steeds dood![]()
Zee-egels
Eerlijk gezegd, boeit..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb er opeens weer een note bij?![]()
![]()
Goed nummerquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik met m`n laptop op de bank, met Pendulum op staanquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:00 schreef Triptamine het volgende:
Te relaxt zo'n laptop. Beetje op bed relaxen, beetje fokken en wat blowen
Klopt.quote:
Zó meid, Pendulum doe maar ruig hé!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik met m`n laptop op de bank, met Pendulum op staan
Ik luisterde net de cd reggatta de blanc van The Policequote:
Iddquote:
Geenstijl heeft een stuk meer diepgang dan de Telegraaf en Hart van Nederland, achter de vermakelijke manier van schrijven zit meer dan simpelweg alleen provoceren, beledigen en uitdagen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik meen het. Zegt al genoeg dat de oprichter van GS eerst bij de Telegraaf werkte.
Zou het niet weten, ik lees het nooit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Emimich het volgende:
Nog even voor onze Ananas, een serieuze post in het KLB SC-topic
[..]
Geenstijl heeft een stuk meer diepgang dan de Telegraaf en Hart van Nederland, achter de vermakelijke manier van schrijven zit meer dan simpelweg alleen provoceren, beledigen en uitdagen.
De schandalen bereiken alleen de traditionele media, Geenstijl hakt vrijwel nooit zonder aanleiding op mensen of organisaties in. Ze pretenderen echter niet zo hypocriet 'objectief' te zijn zoals vrijwel alle oude media dat doen, ze komen er tenminste voor uit dat ze niet objectief zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik lees het nooit.
De dingen die ik oa via Fok tegenkom zijn nou niet bepaald hoogstaand
Boeiend hoor iemand die 20 jaar geleden ergens haar handtekening onder heeft gezetquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
De schandalen bereiken alleen de traditionele media, Geenstijl hakt vrijwel nooit zonder aanleiding op mensen of organisaties in. Ze pretenderen echter niet zo hypocriet 'objectief' te zijn zoals vrijwel alle oude media dat doen, ze komen er tenminste voor uit dat ze niet objectief zijn.
Ik ga ook slapen, morgen ook voetballen tegen de tukkers uit enschedequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, maar ik ga slapen. Morgen voetballen enzulks + hoofdpijn nu
Oh, hoi BK !quote:
Hihihi slaap lekker lieviequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, hoi BK !Sorry, maar ik ga slapen
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x2 = xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Het ging natuurlijk niet om de handtekening an sich maar om datgene wat het manifest verdedigde, de gewelddadige acties.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend hoor iemand die 20 jaar geleden ergens haar handtekening onder heeft gezet
En maar doen alsof het belangrijk is.
Zo moet je dat niet zijn, dat ze er trots op zijn dat ze niet objectief zijn maar meer dat ze er voor uitkomen het niet te zijn. Het is gewoon onmogelijk om objectief verslag te doen, er is niets mis met gekleurd nieuws zolang je daar maar openlijk voor uitkomt. Daarnaast zijn ze natuurlijk niet politiek correct maar daar heb ik sowieso het nut nooit van in gezien, mooi om te zien dat die denkwijze sowieso aan het uitsterven is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:16 schreef De_Ananas het volgende:
En dat ze zelf zeggen dat ze niet objectief zijn is een non-argument. Past een beetje onder de Wilders-aanhang ''ik stem op hem omdat hij tenminste durft te zeggen waar het op staat''
Dus?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:Net bij vrienden geweest, bijgekletst en film gekeken. "You kill me" met Ben Kingsley, voor de geinteresseerden.
Ik heb hongerquote:
Dus laat maar, ik probeer af en toe wat anders dan voetbal en tieten aan deze SC toe te voegen, maar dat heeft toch geen zin.quote:
Ja nog steedsquote:
Dit verklaart een boel!quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef Dagonet het volgende:
Soms heb je van die users die in KLB wel heel eentonig posten en daar ook vooral mee doorgaan om een ban uit te lokken.
Dan ben ik ze graag terwille. Tard, Sack_Boy, Jordeeeh en kurk_droog zien we voorlopig even niet meer terug.
Hoiquote:
jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Portmortum, wat zei ik je 2 0
Jij lurktquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:42 schreef MLI het volgende:
Ik ben er ook maar ik heb nog nooit in deze SC gepost.
ja hebt zelfs nog nooit in klb gepostquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:42 schreef MLI het volgende:
Ik ben er ook maar ik heb nog nooit in deze SC gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |