Omdat dat filmpje fucking heerscht misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem 3 minuten op gehad?
Er gebeurt niksquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat dat filmpje fucking heerscht misschien?
Haha, oke gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor.
OT ganz geyle gitaar!
EEN ZEE-EGEL EET EEN KOEKJE DAT IS TOCH FUCKING SCHATTIG?!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoelang speel je?![]()
Wat speel je?![]()
Versterker?![]()
Nog meer instrumenten/apparatuur?![]()
Hij houdt hem vast met z'n zwarte sliertjes en voor de rest gebeurt er niet veelquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
EEN ZEE-EGEL EET EEN KOEKJE DAT IS TOCH FUCKING SCHATTIG?!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is trouwens inderdaad erg mooi die gitaar
Toen je het postte dacht ik dat je het meer als een grapje bedoelde, omdat ie me nogal duur leek enzo(niet onaardig bedoeld, hm, dit komt niet over zoals ik het wil
![]()
)
Jij komt ooit in het so called 'buiten'?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En soms zing ik nog wat in mijn oude band
DOH HIJ EET EEN KOEKJE KIJK DAN!!1quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij houdt hem vast met z'n zwarte sliertjes en voor de rest gebeurt er niet veel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij komt ooit in het so called 'buiten'?![]()
JE LIEGT!!quote:
NEEN ik lieg niet !quote:
quote:
En niet zomaar bier !quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe durft dat bier, je zomaar uit je veilige, warme hut lokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |