Oke.. ja maar maar maaaar, ik ga m halen in de videotheek, hoe moet ik dan weten welke ik moet hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jazeker
Je hebt de originele verfilming en de nieuwere moderne verfilming.
Ze zijn allebei wel goed te doen daar niet van.
Ik geloof niet dat ze de oude nog verhuren eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke.. ja maar maar maaaar, ik ga m halen in de videotheek, hoe moet ik dan weten welke ik moet hebben? Of wacht, staan zeker wel plaatjes op de dvd?
En is ie heeel eng? Want ik ben best wel snel bang eerlijk gezegdwe waren nu tot het stuk waar ze in die schuur (of molen ofzo?) dat jongetje vinden..
Ja want het zit zo, die vriendin van mij woont in een anti-kraak pand, een oud schoolgebouw. En de andere bewoners zijn amper thuis, dus dan zouden we die film kijken terwijl we helemaal alleen in zo'n groot gebouw zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze de oude nog verhuren eigenlijk.![]()
Tja ik vind hem niet eng maar ik heb dat dan ook nooit bij films.
MAAR mijn vriendin kroop meerdere malen tegen mij aan , en verstopte zich onder mijn shirt ()
Dus volgens mij is hij voor vrouwen wel wat minder aangenaam.
Wel , ik zou het gewoon proberen en alles filmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want het zit zo, die vriendin van mij woont in een anti-kraak pand, een oud schoolgebouw. En de andere bewoners zijn amper thuis, dus dan zouden we die film kijken terwijl we helemaal alleen in zo'n groot gebouw zijninclusief vreemde geluiden enzo
Filmenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel , ik zou het gewoon proberen en alles filmen
En anders wat leuke kerels uitnodigen voor de nodige ghostbuster acties
Hehehe misschien kan je wel in de armen kruipen van een van zijn uiteraard stoere vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Filmennou dat wil niemand zien hoor
en mweh ja, ik hoop eigenlijk dat haar bovenbuurjongen + vrienden er zijn, die zijn wel gezelligkunnen we mooi met zn allen kijken
Nee, ik laat me niet hosselenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe misschien kan je wel in de armen kruipen van een van zijn uiteraard stoere vrienden
Jij bent er eentje die bij het uitgaan een gozer neer knuppelt, mee sleept naar je kelder, suf neukt en de deur weer uitgooit ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet hosselen!
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent er eentje die bij het uitgaan een gozer neer knuppelt, mee sleept naar je kelder, suf neukt en de deur weer uitgooit ?
waar? dan kom ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:14 schreef Het_hupt het volgende:
Maandag ff kijken of ik baasz Rickokun ff kan filmen hoe die de vrouwtjes hosselt
Hehehe, nee ik snap het ook wel hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja preciesnee hoor, dat ook weer niet. Maar je snapt heus wel wat ik bedoel
Dat moet even wachtenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is specificaties en echte foto's posten!
In Roden, de Rodermarktnachtquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe, nee ik snap het ook wel hoor.
Maar het was wel leuk om even in te beelden
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet even wachtenheb hem namelijk net bestelt, en de specs weet ik zo even niet uit het hoofd.
Kan het wel even voor je opzoeken:
Bij deze HR Giger Sabre van Ibanez is het artwork, dat we kennen van de voordeliger signature modellen, ingeslagen in de metalen laag die de mahonie body omvat. Het geeft de gitaar een weergaloze uitstraling! Twee humbuckers, een ZR tremolo en een Wizard Prestige neck completeren deze sinistere gitaar!
![]()
![]()
![]()
Hij is trouwens inderdaad erg mooi die gitaarquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat moet even wachtenheb hem namelijk net bestelt, en de specs weet ik zo even niet uit het hoofd.
Kan het wel even voor je opzoeken:
Bij deze HR Giger Sabre van Ibanez is het artwork, dat we kennen van de voordeliger signature modellen, ingeslagen in de metalen laag die de mahonie body omvat. Het geeft de gitaar een weergaloze uitstraling! Twee humbuckers, een ZR tremolo en een Wizard Prestige neck completeren deze sinistere gitaar!
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen je het postte dacht ik dat je het meer als een grapje bedoelde, omdat ie me nogal duur leek enzo(niet onaardig bedoeld, hm, dit komt niet over zoals ik het wil
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |