Aan het topic nog wel. Denk je serieus dat het topic terug gaat praten dan?quote:
http://www.medienkunstnetz.de/works/fuck-u-fuck-me/quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is dan ook internet gap. Probeer je lul maar eens in de disc drive te duwen
Dat was ik hoor...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die user die mij pmde voor naaktfoto's?
Dat kan het maar beter doen jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aan het topic nog wel. Denk je serieus dat het topic terug gaat praten dan?

Lang wachten dan!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:16 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat kan het maar beter doen ja [ afbeelding ]
Waar blijven die naaktfoto's
Sterf kankerlulquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar BK weet altijd dat die niet gemeend zijn. Wij wensen elkaar steeds dood![]()
Zee-egels
Eerlijk gezegd, boeit..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb er opeens weer een note bij?![]()
![]()
Goed nummerquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik met m`n laptop op de bank, met Pendulum op staanquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:00 schreef Triptamine het volgende:
Te relaxt zo'n laptop. Beetje op bed relaxen, beetje fokken en wat blowen
Klopt.quote:
Zó meid, Pendulum doe maar ruig hé!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik met m`n laptop op de bank, met Pendulum op staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |