Ik luisterde net de cd reggatta de blanc van The Policequote:
Iddquote:
Geenstijl heeft een stuk meer diepgang dan de Telegraaf en Hart van Nederland, achter de vermakelijke manier van schrijven zit meer dan simpelweg alleen provoceren, beledigen en uitdagen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik meen het. Zegt al genoeg dat de oprichter van GS eerst bij de Telegraaf werkte.
Zou het niet weten, ik lees het nooit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Emimich het volgende:
Nog even voor onze Ananas, een serieuze post in het KLB SC-topic
[..]
Geenstijl heeft een stuk meer diepgang dan de Telegraaf en Hart van Nederland, achter de vermakelijke manier van schrijven zit meer dan simpelweg alleen provoceren, beledigen en uitdagen.
De schandalen bereiken alleen de traditionele media, Geenstijl hakt vrijwel nooit zonder aanleiding op mensen of organisaties in. Ze pretenderen echter niet zo hypocriet 'objectief' te zijn zoals vrijwel alle oude media dat doen, ze komen er tenminste voor uit dat ze niet objectief zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik lees het nooit.
De dingen die ik oa via Fok tegenkom zijn nou niet bepaald hoogstaand
Boeiend hoor iemand die 20 jaar geleden ergens haar handtekening onder heeft gezetquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
De schandalen bereiken alleen de traditionele media, Geenstijl hakt vrijwel nooit zonder aanleiding op mensen of organisaties in. Ze pretenderen echter niet zo hypocriet 'objectief' te zijn zoals vrijwel alle oude media dat doen, ze komen er tenminste voor uit dat ze niet objectief zijn.
Ik ga ook slapen, morgen ook voetballen tegen de tukkers uit enschedequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja, maar ik ga slapen. Morgen voetballen enzulks + hoofdpijn nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |