Welnee, dan word hij morgen gewoon nog een jaar ouder.. en overmorgen twee jaar ouder...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:42 schreef teigan het volgende:
ja, alleen moet hij dan eigenlijk vandaag vol toch?
Hmmm..quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:24 schreef Lyssa het volgende:
[..]
tegenzittende factoren waar ik overdreven labiel op reageer
Jawelquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
j kan zeker niet met blote benen naar buiten?
Ik heb net in een rokje rondgefietst. Prima temperatuur hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
j kan zeker niet met blote benen naar buiten?
[TARA mode] Moet jij niet slapenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb net in een rokje rondgefietst. Prima temperatuur hoor
Mijn auto moet rustenquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef freecell het volgende:
Ik moest naar de vlos fietsen. Dan kan ik niet tegelijk slapen
Zijn jullie trouwens allebei thuis? TARA in kwestie zoekt even een auto met chauffeur om naar de koldingeweg te rijden voor klossen enzo
Dus mocht je je vervelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
TARA heeft onze bekende buurman aan de andere kant van de groene muur al geritseldquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef LoudGirl het volgende:
Zit nog in de ziektewet, maar kan wel even. Bel maar.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee, dan word hij morgen gewoon nog een jaar ouder.. en overmorgen twee jaar ouder...
Is die al weer terug van vakantie dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA heeft onze bekende buurman aan de andere kant van de groene muur al geritseldWoont dichterbij, zit niet in de ziektewet en is sterk genoeg om het ook meteen even samen met TARA op de klossen te zetten
gisteren teruggekomenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is die al weer terug van vakantie dan?
Sinds gisteravondquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is die al weer terug van vakantie dan?
Nou ik heb gewinkeld, en dat lucht op, zeg Markje, wat heb jij gedaan vandaag?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:44 schreef MaxMark het volgende:
Sup.
Stress voor de keiweek-uitzendingen begint te komen, flink aant voorbereidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ik heb gewinkeld, en dat lucht op, zeg Markje, wat heb jij gedaan vandaag?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef Bob. het volgende:
Oh en hoera, de 5e telefoon binnen iets meer dan een jaar.Spannenddd, hoe lang zou hij het doen.
Ben het ook aan het kijken, maar ik vond de Nederlandse versie toch leuker, die waren veel beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Inderdaad.
Nu ga ik weer project catwalk kijken.
Cornbread werkt daar toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis!
De Dark Knight gezien, en daarna bij het Pakhuis gegeten, die spare ribs zijn echt geniaal!!
Gestorven van ouderdom, laten liggen ergens, laten vallen & in de plee gegooid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voorelkaar?
Volgens mij zei ie dat hier een keerquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef teigan het volgende:
geen flauw idee, vanavond heb ik hem er in ieder geval niet gezien...
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:40 schreef Cornbread het volgende:
Het Pakhuis is ook een goede locatie.. Spareribs daar zijn heerlijk! (het helpt dat ik de kok ken)
Ah, dan moet ik een manier vinden om die van mij te laten sneuvelen, want heb dat ding van mij al vaak laten donderen, maar het ding is niet stuk te krijgen bijnaquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gestorven van ouderdom, laten liggen ergens, laten vallen & in de plee gegooid.
Maar deze telefoon is zo suf en lelijk dat hij vast om mij te pesten wel blijft leven.
Nee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk restaurant aan de Vismarkt
Vergeet je niet je nieuwe nummer aan me te geven?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Gestorven van ouderdom, laten liggen ergens, laten vallen & in de plee gegooid.
Maar deze telefoon is zo suf en lelijk dat hij vast om mij te pesten wel blijft leven.
Nee hoor, is gewoon hetzelfde als de oude.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vergeet je niet je nieuwe nummer aan me te geven?
Die heb ik ook nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon hetzelfde als de oude.
Hoe is het er verder mee Alexie?
De Disney klassieker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben vanavond Assepoester gekeken..
Ja.quote:
Lohues.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Angst is moar veur eem', spiet is veur altied.
Gefeliciteerd, ook al is het te laatquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:42 schreef RealZeus het volgende:
* stil
* mooi
Na 4 jaar eindelijk een naamtopic.![]()
Dank jullie wel allemaal![]()
(En ik ben gewoon 22 geworden, ik blijf die 3 ontkennen.)
Dank je!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Trusteee! Veel plezier met je meisje morgen Alex!
Dank je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ook al is het te laat.
Och, blijkbaar sliep je nog, dat is al één positief ding. Ik kon uitslapen tot 10:00 vandaag, maar beeb schopte me wakker om 7 uurquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:19 schreef teigan het volgende:
ik ben absoluut niet wakker, maarik probeer mijn ritme weer naar vroeger te verleggen, dus ik moet wel...
Ik hoop wel dat ik nu niet de komende twee weken zo slecht blijf slapen, dit is niet leuk...
Ik ga ook maar eens koffie maken, gaat sneller dan theequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:18 schreef Bob. het volgende:
Oeh spannend, jullie weten nog niet wat het is Freecell?
En hier ook slecht geslapen, alweer. Zo mezelf maar eens vol gieten met koffie.
Ja, hij heeft toen één jongen jarenlang misbruikt en nog enkele andere jongens. Toen heeft-ie maar 12 mnd cel gekregen. En hop, hij gaat meteen weer in de fout.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:16 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat lijkt mij inderdaad geen frisse vent.... Maar hij is dus echt al eerder veroordeeld dan?
Dude.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:35 schreef MaxMark het volgende:
Supness.
Meerdere? Wat voor brillen, lees brillen, zonnebrillen, wcbrillen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nieuwe brillen heb ik
Zonnebril en gewone brilquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude..
[..]
Meerdere? Wat voor brillen, lees brillen, zonnebrillen, wcbrillen?
Tsja zo'n kerel verdient meer dan tbs en een celstraf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft toen één jongen jarenlang misbruikt en nog enkele andere jongens. Toen heeft-ie maar 12 mnd cel gekregen. En hop, hij gaat meteen weer in de fout.
Zoiets had ik vannacht ook, maar gelukkig lag ik gister al zodanig vroeg op bed dat het lichaam de rust wel gekregen heeft en ik vanochtend weer fit wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:32 schreef teigan het volgende:
Nou, slapen... Ken je dat gevoel dat je wel slaapt, maar eigenlijk ook wakker bent omdat je gedachten op topsnelheid werken? En je daar nog vermoeider van wordt? Dat had ik voor mijn gevoel de hele nacht..
Gister van tien tot vijf nonstopquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
Lekker treintjes lopen bouwen Alex?En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
Als ik nu eindelijk eens aan de studie ga ben ik ook trots op mezelf.
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
Lekker treintjes lopen bouwen Alex?En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
tsja...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!En ze zijn er blij mee zoals jullie zien
Volgens mij heb je die trein er gewoon stiekem om heen gebouwd toen die kat daar lag te slapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!En ze zijn er blij mee zoals jullie zien
Anderhalve week gezwoegd met allerlei paupertegenslagen, maar uiteindelijk toch wel een hele toffe Tanzania-film gemonteerd. Echt heul tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
Tsssk.. JE kent bange Bastet toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die trein er gewoon stiekem om heen gebouwd toen die kat daar lag te slapen
Maar ik ben zo moehoehoe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Anderhalve week gezwoegd met allerlei paupertegenslagen, maar uiteindelijk toch wel een hele toffe Tanzania-film gemonteerd. Echt heul tof.
En hup. Luie student.
Ik ga vanavond meteen naar oma in Brabant toe om 'm te showen.quote:
Zet die film eens op youtube ik ben te lui voor wat andersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond meteen naar oma in Brabant toe om 'm te showen.![]()
Goedenavond iedereen.![]()
En Bob., neem vandaag maar een dagje vrij.
Hij duurt 40 min. Beetje te lang vrees ik. En m'n mobiele telefoon-internetverbinding zal het niet trekken vrees ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet die film eens op youtube ik ben te lui voor wat anders![]()
Dank!quote:Goede reis!
Ik weet het, ik ben eigenlijk te goed voor deze wereld he?quote:En lekker op tidj om Bob. NU nog eens een dag vrij te geven![]()
Oeh tof, feli!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij vieren een klein feestje, Do2 heeft werk.. Bij een hoveniersbedrijf, morgen begint 'ie al.
.
Nee joh, gewoon onderhoud. Hij weet geen fuck van hovenieren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh tof, feli!Wat gata ie doen? Echt hovenieren ook, of een andere functie binnen dat bedrijf?
Mijn gesprek vandaag ging wel goed btw
En TARA heeft uitgevonden waaromquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:47 schreef maok het volgende:
Ik heb net gezwommen in Engelbert met Freecell en haar nichtjes, stonden we op de terugweg in de file in Middelbert
Wat voor onderhoud? Gebouwen en zo weer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon onderhoud. Hij weet geen fuck van hovenieren.. Maar we zijn blij.
. Al met al is 'ie maar 8 dagen werkloos geweest, dus dat is fijn.
Waar had je een gesprek? Voor wat voor functie?
Maar goed dat we dan niet linksaf zijn gegaan, dan hadden we nog een keer achter in de file kunnen aansluitenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
Gefeli DO2 en DaD!
[..]
En TARA heeft uitgevonden waarom
De oosteljke ring was afgesloten door een lekkende modder-tank oid
Soort gemeentewerken dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon onderhoud. Hij weet geen fuck van hovenieren.. Maar we zijn blij.
. Al met al is 'ie maar 8 dagen werkloos geweest, dus dat is fijn.
Waar had je een gesprek? Voor wat voor functie?
En voor de leken: RMO staat voor Rijdende Melk Ontvangst.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen om 4:00 gaat de wekkerGa een dagje mee op een RMO (vrachtauto die de melk ophaalt bij de boeren)
over 3 maanden nog een keer laten controleren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:00 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
suc6 in het ziekenhuis 2cv...
ik ga straks richting huisarts, eens kijken wat ze van mijn jeukende moedervlek vindt...
Mja, ik moet ook echt nu boodschappen doen, maar ik wil gewoon niet buiten fietsen met een boel boodschappenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef teigan het volgende:
[..]
over 3 maanden nog een keer laten controleren.
Bahbahbah, wat is het gruwelijk vies benauwd plakkerig rotweer... Ik zweet me kapot van twee keer een roteindje fietsen..
ik zou toch maar gaan hoor, hoe langer je wacht, des te plakkeriger het wordt.. En Paddepoel is niet zo ver weg toch..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook echt nu boodschappen doen, maar ik wil gewoon niet buiten fietsen met een boel boodschappen
Ik kom er niet onderuit trouwens, want ik heb geen ontbijt meer
Nog wel een leuk projectje maar ik ga vanmiddag naar mijn ouders toe voor een paar dagen. Straks eerst maar eens kijken of ik de spullen bij elkaar kan vinden die ik er voor nodig heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:26 schreef teigan het volgende:
Goed smeren met after sun dan maok...
btw, deze week nog een keer naaien? Of heb je geen leuke projectjes meer nu?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat wij afgelopen zondag op de begraafplaats van Thesinge tegenkwamen
[ afbeelding ]
Hoax. Gerard Joling is niet met dubbel "e" en "r".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat wij afgelopen zondag op de begraafplaats van Thesinge tegenkwamen
[ afbeelding ]
dat scheelt.. Maar je bent er morgenavond dus ook niet bij?(mocht het weer ok zijn...)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:32 schreef maok het volgende:
[..]
Nog wel een leuk projectje maar ik ga vanmiddag naar mijn ouders toe voor een paar dagen. Straks eerst maar eens kijken of ik de spullen bij elkaar kan vinden die ik er voor nodig heb.
Maar mijn auto doet het weer, dus ik kan wel weer makkelijker bij jullie langs komen.
Zijn geboortenaamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoax. Gerard Joling is niet met dubbel "e" en "r".
Nee helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:01 schreef teigan het volgende:
[..]
dat scheelt.. Maar je bent er morgenavond dus ook niet bij?(mocht het weer ok zijn...)
die hebben we morgen toch nog niet aan, we moeten blokken, twee van de blokkers trouwen morgen, en ze zitten dus krap... En op 4x100 gaan wij niet blokken, niet wendbaar genoeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:12 schreef maok het volgende:
[..]
Nee helaas
Kan ik jullie nieuw skates dus nog nog niet bekijken![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef teigan het volgende:
[..]
die hebben we morgen toch nog niet aan, we moeten blokken, twee van de blokkers trouwen morgen, en ze zitten dus krap... En op 4x100 gaan wij niet blokken, niet wendbaar genoeg.
Ik moet nog even een frame verplaatsen onder mijn schoen, rechts staat er anders onder als links...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef freecell het volgende:
oeh, klinkt alsof je een kleine kudde beschermengelen meehad 2CV!
En je mocht er best van schrikken, ik zat binnen en zelfs beeb schrok van die klap.
Wat voor piercings?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik heb mn 2 andere piercings er nu ook bij,
.
Waarvan ik er eerst nog maar 1tje had toen ik bij jullie de krabpaal ging ophalen en wiets langskwam.quote:
Ah, ik dacht dat dat ene het gewoon was, wist ik veel dat het een serie werdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarvan ik er eerst nog maar 1tje had toen ik bij jullie de krabpaal ging ophalen en wiets langskwam.
Nu heb ik de laatste 2 erbij, en is het af.
Oeh!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
oh, Alexxxx, het groen oranje bedrijf zoekt ook medewerkers, opleiding zit erbij in....
misschien ook nog wat voor jou?
voor meer info weet je ons te vinden..';)
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor de leken: RMO staat voor Rijdende Melk Ontvangst.
Als jouw wekker gaat lig ik er net in, nachtchauffeur zijn is ok.
Watwats?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn fantastische muis gesloopt.
En het is sowieso al een rotavond, sielug.
kut! moeke woont in beijum, waar precies?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef teigan het volgende:
Man, wat een knal hier net in de buurt zeg.. Die zat op 2 tellen op zijn hoogst..
In Beijum is er brand door blikseminslag...
Niet gezien, maar een tijdje terug was ik ook zo'n mafkees:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef welkominspace het volgende:
is er trouwens iemand die 2 weken geleden een gesminkte mafkees zien lopen?
Dat was ik!
Ja, net even geholpen mijn broertjes nieuwe huis (kamer) inrichten, zag er echt niet uit toen we even wat spullen gingen brengen, dus gelijk maar even de inrichting veranderd.quote:
OMG kek!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik heb mn 2 andere piercings er nu ook bij,
.
STL (klik).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef Bob. het volgende:
Hier alleen maar aanleng limo. Wel groene!![]()
Waar ga je heen Inkomen?
quote:Groninger brandweer in actie na noodweer
DVHN | Gepubliceerd op 07 augustus 2008, 22:21
Laatst bijgewerkt op 08 augustus 2008, 08:38
Het noodweer dat donderdagmiddag over het land trok leidde tot een groot aantal meldingen bij de Groninger brandweer. Dat begon aan het begin van de middag met een automatisch brandalarm aan de Esdoornlaan in de stad Groningen. Ter plaatse bleek de brandmeldingcentrale ontregeld te zijn door blikseminslag. Kort daarna deed zich een woningbrand voor aan de Prunusstraat eveneens in de stad. De bliksem bleek in de schoorsteen te zijn geslagen.
Aan de Jensemaheerd in Groningen raakte door blikseminslag een hoop stro in brand. Het vuur werd geblust door omstanders. De brandweer van Baflo en Winsum hielp nabij Feerwerd een te water geraakt paard op het droge. Door het onweer moest de hulpactie kort onderbroken worden, waarna het paard alsnog gered werd.
In Zandeweer sloeg de bliksem in de meterkast van een woning. De brandweer van Eemsmond bluste een beginnend brandje. De schade bleef hier beperkt tot de meterkast.
Een rukwind blies aan het eind van de middag in Godlinze een deel van het dak van een boerderij. Daarbij raakte niemand gewond. Asbest dat in het dak was verwerkt, belandde op het erf van de boerderij. De gemeente ruimt dit op. De brandweer van Loppersum en Bierum verwijderde rond de boerderij een aantal omgewaaide bomen en loshangende takken van de openbare weg.
Uit ondermeer Leek, Winsum, Roodeschool en Uithuizen kwamen nog meldingen van ondergelopen straten. Hier en daar moesten wegen worden afgezet.
Wat ga je daar dan doen?quote:
Das ook inderdaad niet tof! HIer ben ik al tijden wekkerloos, ik word vanzelf een keer wakkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word echt niet blij van die wekker om 6 uur, 's ochtends.
Vakant... eh, ik bedoel, studeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan doen?Studeren? Vakantie? Werken?
Oh en Alex nog bedankt voor de knuf.![]()
En nu mag ik me hier in ieder geval het komende uur niet meer vertonen.
Een Spaanse manier van parkerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo, in Antwerpen regende het best heel erg hard.
Alleen waarom die Belgen dan de auto's tegen elkaar aanzetten snap ik nog steeds niet.
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:11 schreef Inkomen het volgende:
Moggûh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |