TARA heeft onze bekende buurman aan de andere kant van de groene muur al geritseldquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef LoudGirl het volgende:
Zit nog in de ziektewet, maar kan wel even. Bel maar.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee, dan word hij morgen gewoon nog een jaar ouder.. en overmorgen twee jaar ouder...
Is die al weer terug van vakantie dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA heeft onze bekende buurman aan de andere kant van de groene muur al geritseldWoont dichterbij, zit niet in de ziektewet en is sterk genoeg om het ook meteen even samen met TARA op de klossen te zetten
gisteren teruggekomenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is die al weer terug van vakantie dan?
Sinds gisteravondquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is die al weer terug van vakantie dan?
Nou ik heb gewinkeld, en dat lucht op, zeg Markje, wat heb jij gedaan vandaag?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:44 schreef MaxMark het volgende:
Sup.
Stress voor de keiweek-uitzendingen begint te komen, flink aant voorbereidenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ik heb gewinkeld, en dat lucht op, zeg Markje, wat heb jij gedaan vandaag?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:17 schreef Bob. het volgende:
Oh en hoera, de 5e telefoon binnen iets meer dan een jaar.Spannenddd, hoe lang zou hij het doen.
Ben het ook aan het kijken, maar ik vond de Nederlandse versie toch leuker, die waren veel beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Inderdaad.
Nu ga ik weer project catwalk kijken.
Cornbread werkt daar toch?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:54 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis!
De Dark Knight gezien, en daarna bij het Pakhuis gegeten, die spare ribs zijn echt geniaal!!
Gestorven van ouderdom, laten liggen ergens, laten vallen & in de plee gegooid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voorelkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |