Ik kan sowieso nooit op zaterdagen, zit elk weekend in het mooie Klazienaveen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus je komt?.
[..]
Hey, ga jij eigenlijk niet mee? Je staat nog niet op m'n lijstje,.
Het leek me een goed idee om de badkamer schoon te maken in m'n nachtkleding, oftewel: eigenlijk bijna niets, zodat m'n gewone kleren niet vies zouden worden. Ik kreeg een beetje spijt van dat idee toen ik even snel het raam in de deur naar het dakterras (die zit in de badkamer) ook van buiten wilde zemen en ineens "Goedemorgen, buurvrouw" achter me hoorde, van de nét nieuwe buurman die ik nog niet eens ken verder... Ik heb wel heel stoïcijns het raam afgemaakt.quote:
Oh ja, om te werken?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan sowieso nooit op zaterdagen, zit elk weekend in het mooie Klazienaveen.
Jij zou trouwens Cornbread moeten herkennen,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:32 schreef teigan het volgende:
Dat is lekker op tijd.. Maar het is nog vroeg!
Zo, wij gaan richting stad, boodschappen doen..
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even een vraagje: Er komt hier vrijdag iemand die nog niet zo vaak in Groningen is geweest, dus ik wil haar de stad graag laten zien. Maar heel veel verder dan het Academiegebouw en de Martinikerk en -toren en het centrum kom ik niet, dus hebben jullie nog suggesties?. En waar kun je goed eten?
.
Had je maar VMBO moeten doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:Stom CKVpo.
De verbindingen van het realisme naar sociale en politieke stromingen.
Wat een kútdeelonderwerp.
*aai over de bol geeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:Stom CKVpo.
De verbindingen van het realisme naar sociale en politieke stromingen.
Wat een kútdeelonderwerp.
Heb jij dat gedaan?quote:
Het Land van Kokanje (Oude Boteringe) is lekker, maar niet echt goedkoop... Jantje Zag Eens Pruimen Hangen in het plantsoen is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even een vraagje: Er komt hier vrijdag iemand die nog niet zo vaak in Groningen is geweest, dus ik wil haar de stad graag laten zien. Maar heel veel verder dan het Academiegebouw en de Martinikerk en -toren en het centrum kom ik niet, dus hebben jullie nog suggesties?. En waar kun je goed eten?
.
Je zou de bieb kunnen proberenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:33 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier enig idee waar ik een paar exemplaren van de Groninger Gezinsbode vandaan zou kunnen halen?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij zou trouwens Cornbread moeten herkennen,
Blijkbaar doet hij ook mee aan de FFS.
Ja, die ken ik wel van gezicht, nog nooit gesproken volgens mij.... Cornbread zal ons ook vast wel van gezicht kennen gok ik....quote:
True, en ik ben naar de dierentuin gefietst en heb allemaal baby diertjes gezien. (mini ijsbeertjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Is wel goed voor de conditie, Bob!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |