Ik kan sowieso nooit op zaterdagen, zit elk weekend in het mooie Klazienaveen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus je komt?.
[..]
Hey, ga jij eigenlijk niet mee? Je staat nog niet op m'n lijstje,.
Het leek me een goed idee om de badkamer schoon te maken in m'n nachtkleding, oftewel: eigenlijk bijna niets, zodat m'n gewone kleren niet vies zouden worden. Ik kreeg een beetje spijt van dat idee toen ik even snel het raam in de deur naar het dakterras (die zit in de badkamer) ook van buiten wilde zemen en ineens "Goedemorgen, buurvrouw" achter me hoorde, van de nét nieuwe buurman die ik nog niet eens ken verder... Ik heb wel heel stoïcijns het raam afgemaakt.quote:
Oh ja, om te werken?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan sowieso nooit op zaterdagen, zit elk weekend in het mooie Klazienaveen.
Jij zou trouwens Cornbread moeten herkennen,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:32 schreef teigan het volgende:
Dat is lekker op tijd.. Maar het is nog vroeg!
Zo, wij gaan richting stad, boodschappen doen..
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even een vraagje: Er komt hier vrijdag iemand die nog niet zo vaak in Groningen is geweest, dus ik wil haar de stad graag laten zien. Maar heel veel verder dan het Academiegebouw en de Martinikerk en -toren en het centrum kom ik niet, dus hebben jullie nog suggesties?. En waar kun je goed eten?
.
Had je maar VMBO moeten doenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:Stom CKVpo.
De verbindingen van het realisme naar sociale en politieke stromingen.
Wat een kútdeelonderwerp.
*aai over de bol geeftquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:Stom CKVpo.
De verbindingen van het realisme naar sociale en politieke stromingen.
Wat een kútdeelonderwerp.
Heb jij dat gedaan?quote:
Het Land van Kokanje (Oude Boteringe) is lekker, maar niet echt goedkoop... Jantje Zag Eens Pruimen Hangen in het plantsoen is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even een vraagje: Er komt hier vrijdag iemand die nog niet zo vaak in Groningen is geweest, dus ik wil haar de stad graag laten zien. Maar heel veel verder dan het Academiegebouw en de Martinikerk en -toren en het centrum kom ik niet, dus hebben jullie nog suggesties?. En waar kun je goed eten?
.
Je zou de bieb kunnen proberenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:33 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier enig idee waar ik een paar exemplaren van de Groninger Gezinsbode vandaan zou kunnen halen?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij zou trouwens Cornbread moeten herkennen,
Blijkbaar doet hij ook mee aan de FFS.
Ja, die ken ik wel van gezicht, nog nooit gesproken volgens mij.... Cornbread zal ons ook vast wel van gezicht kennen gok ik....quote:
True, en ik ben naar de dierentuin gefietst en heb allemaal baby diertjes gezien. (mini ijsbeertjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Is wel goed voor de conditie, Bob!
Ouwehands? Of fiets je vanaf Groningen naar Emmen ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
True, en ik ben naar de dierentuin gefietst en heb allemaal baby diertjes gezien. (mini ijsbeertjes.)
Serieel, hoe is het mogelijk dat 99% van de dingen die om je heen gebeuren jou ontgaat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat is het kapsel van CZ dan?
Jawel hoor,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met jouw kapsel kom je waarschijnlik geen enkel restaurant binnen, denk ik.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:23 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat is het kapsel van CZ dan?
Ik denk dat mijn haar wel meevalt, ik denk dat ze eerder hoofdpijn krijgen van mijn jas.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:25 schreef skiczukie het volgende:
Kanlroze. Elke andere bezoeker krijgt meteen hoofdpijn.
Accedemi.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Ga je volgend jaar naar de mode-acedemi of kunst-accedemi?
Ik ook, zag het nu pasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Accedemi.Ik lig nu serieus dubbel.
Jij natuurlijk! Iemand met roze haar en een tongpiercing moet wel naar een of andere accedemi gaan.quote:
academiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij natuurlijk! Iemand met roze haar en een tongpiercing moet wel naar een of andere accedemi gaan.
Omdat daar vaak een 'bepaald' soort mensen op zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik?
Laat ik eerst mijn VWO maar afmaken hea,.
Volgend jaar VWO 6.
En daarna geen kunst of mode academie, maar een heuse universitaireopleiding tot psychologe.
..Dat dus.
Waarom dacht je dat ik naar een kunst of mode academie zou gaan?
Zodra ik afgestuurd ben en ik een eigen praktijk heb ooit, mag je 10% gezinskorting.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef nietzman het volgende:
Psychologie, jeeeeeeuk.
Meisjes met roze haar en tongpiercings. Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat daar vaak een 'bepaald' soort mensen op zit.
Ik bedoel het niet negatief, maargoed komt denk ik wel zo over
Ach, ik geef hem ook gelijk. Kijk maar nietz.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik geef hem half gelijk.
Geen mode academie, maar wel een modeatelier, als hobby.
Ow, je hebt hem nog nooit gezien? Het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
nietz heeft ook roze haar + een tongpiercing?
Juistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Meisjes met roze haar en tongpiercings. Dat heb je goed gezien.
Oh vertel.quote:
En ze dan dat zelfhulpboek van je in de vlerkjes duwen zeker!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zodra ik afgestuurd ben en ik een eigen praktijk heb ooit, mag je 10% gezinskorting.
Ik heb eigenlijk geen idee waarom we dat toen hebben gedaan. Nietz?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh vertel.
Leuke ervaring?
Angstig?
Hoe ging het in zijn werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |