Omdat daar vaak een 'bepaald' soort mensen op zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik?
Laat ik eerst mijn VWO maar afmaken hea,.
Volgend jaar VWO 6.
En daarna geen kunst of mode academie, maar een heuse universitaireopleiding tot psychologe.
..Dat dus.
Waarom dacht je dat ik naar een kunst of mode academie zou gaan?
Zodra ik afgestuurd ben en ik een eigen praktijk heb ooit, mag je 10% gezinskorting.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef nietzman het volgende:
Psychologie, jeeeeeeuk.
Meisjes met roze haar en tongpiercings. Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Omdat daar vaak een 'bepaald' soort mensen op zit.
Ik bedoel het niet negatief, maargoed komt denk ik wel zo over
Ach, ik geef hem ook gelijk. Kijk maar nietz.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik geef hem half gelijk.
Geen mode academie, maar wel een modeatelier, als hobby.
Ow, je hebt hem nog nooit gezien? Het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
nietz heeft ook roze haar + een tongpiercing?
Juistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Meisjes met roze haar en tongpiercings. Dat heb je goed gezien.
Oh vertel.quote:
En ze dan dat zelfhulpboek van je in de vlerkjes duwen zeker!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zodra ik afgestuurd ben en ik een eigen praktijk heb ooit, mag je 10% gezinskorting.
Ik heb eigenlijk geen idee waarom we dat toen hebben gedaan. Nietz?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh vertel.
Leuke ervaring?
Angstig?
Hoe ging het in zijn werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |