Dude.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:35 schreef MaxMark het volgende:
Supness.
Meerdere? Wat voor brillen, lees brillen, zonnebrillen, wcbrillen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
nieuwe brillen heb ik
Zonnebril en gewone brilquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude..
[..]
Meerdere? Wat voor brillen, lees brillen, zonnebrillen, wcbrillen?
Tsja zo'n kerel verdient meer dan tbs en een celstraf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft toen één jongen jarenlang misbruikt en nog enkele andere jongens. Toen heeft-ie maar 12 mnd cel gekregen. En hop, hij gaat meteen weer in de fout.
Zoiets had ik vannacht ook, maar gelukkig lag ik gister al zodanig vroeg op bed dat het lichaam de rust wel gekregen heeft en ik vanochtend weer fit wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:32 schreef teigan het volgende:
Nou, slapen... Ken je dat gevoel dat je wel slaapt, maar eigenlijk ook wakker bent omdat je gedachten op topsnelheid werken? En je daar nog vermoeider van wordt? Dat had ik voor mijn gevoel de hele nacht..
Gister van tien tot vijf nonstopquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
Lekker treintjes lopen bouwen Alex?En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
Als ik nu eindelijk eens aan de studie ga ben ik ook trots op mezelf.
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
Lekker treintjes lopen bouwen Alex?En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
tsja...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!En ze zijn er blij mee zoals jullie zien
Volgens mij heb je die trein er gewoon stiekem om heen gebouwd toen die kat daar lag te slapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had nog wat geld over op mijn ikeategoedbon na aankoop van rode kaarsjes en een nachtkastje bij de ikea, dus van dacht geld een treintje gekocht voor de katten... ja, echt, voor de katten!En ze zijn er blij mee zoals jullie zien
Anderhalve week gezwoegd met allerlei paupertegenslagen, maar uiteindelijk toch wel een hele toffe Tanzania-film gemonteerd. Echt heul tof.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:50 schreef Bob. het volgende:
En wat heb je voor fantastisch uitgespookt Jops?
Tsssk.. JE kent bange Bastet toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die trein er gewoon stiekem om heen gebouwd toen die kat daar lag te slapen
Maar ik ben zo moehoehoe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Anderhalve week gezwoegd met allerlei paupertegenslagen, maar uiteindelijk toch wel een hele toffe Tanzania-film gemonteerd. Echt heul tof.
En hup. Luie student.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |