quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:38 schreef freecell het volgende:
oeh, klinkt alsof je een kleine kudde beschermengelen meehad 2CV!
En je mocht er best van schrikken, ik zat binnen en zelfs beeb schrok van die klap.
Wat voor piercings?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik heb mn 2 andere piercings er nu ook bij,
.
Waarvan ik er eerst nog maar 1tje had toen ik bij jullie de krabpaal ging ophalen en wiets langskwam.quote:
Ah, ik dacht dat dat ene het gewoon was, wist ik veel dat het een serie werdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarvan ik er eerst nog maar 1tje had toen ik bij jullie de krabpaal ging ophalen en wiets langskwam.
Nu heb ik de laatste 2 erbij, en is het af.
Oeh!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:34 schreef teigan het volgende:
oh, Alexxxx, het groen oranje bedrijf zoekt ook medewerkers, opleiding zit erbij in....
misschien ook nog wat voor jou?
voor meer info weet je ons te vinden..';)
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor de leken: RMO staat voor Rijdende Melk Ontvangst.
Als jouw wekker gaat lig ik er net in, nachtchauffeur zijn is ok.
Watwats?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Bob. het volgende:
Ik heb mijn fantastische muis gesloopt.
En het is sowieso al een rotavond, sielug.
kut! moeke woont in beijum, waar precies?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:41 schreef teigan het volgende:
Man, wat een knal hier net in de buurt zeg.. Die zat op 2 tellen op zijn hoogst..
In Beijum is er brand door blikseminslag...
Niet gezien, maar een tijdje terug was ik ook zo'n mafkees:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef welkominspace het volgende:
is er trouwens iemand die 2 weken geleden een gesminkte mafkees zien lopen?
Dat was ik!
Ja, net even geholpen mijn broertjes nieuwe huis (kamer) inrichten, zag er echt niet uit toen we even wat spullen gingen brengen, dus gelijk maar even de inrichting veranderd.quote:
OMG kek!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik heb mn 2 andere piercings er nu ook bij,
.
STL (klik).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef Bob. het volgende:
Hier alleen maar aanleng limo. Wel groene!![]()
Waar ga je heen Inkomen?
quote:Groninger brandweer in actie na noodweer
DVHN | Gepubliceerd op 07 augustus 2008, 22:21
Laatst bijgewerkt op 08 augustus 2008, 08:38
Het noodweer dat donderdagmiddag over het land trok leidde tot een groot aantal meldingen bij de Groninger brandweer. Dat begon aan het begin van de middag met een automatisch brandalarm aan de Esdoornlaan in de stad Groningen. Ter plaatse bleek de brandmeldingcentrale ontregeld te zijn door blikseminslag. Kort daarna deed zich een woningbrand voor aan de Prunusstraat eveneens in de stad. De bliksem bleek in de schoorsteen te zijn geslagen.
Aan de Jensemaheerd in Groningen raakte door blikseminslag een hoop stro in brand. Het vuur werd geblust door omstanders. De brandweer van Baflo en Winsum hielp nabij Feerwerd een te water geraakt paard op het droge. Door het onweer moest de hulpactie kort onderbroken worden, waarna het paard alsnog gered werd.
In Zandeweer sloeg de bliksem in de meterkast van een woning. De brandweer van Eemsmond bluste een beginnend brandje. De schade bleef hier beperkt tot de meterkast.
Een rukwind blies aan het eind van de middag in Godlinze een deel van het dak van een boerderij. Daarbij raakte niemand gewond. Asbest dat in het dak was verwerkt, belandde op het erf van de boerderij. De gemeente ruimt dit op. De brandweer van Loppersum en Bierum verwijderde rond de boerderij een aantal omgewaaide bomen en loshangende takken van de openbare weg.
Uit ondermeer Leek, Winsum, Roodeschool en Uithuizen kwamen nog meldingen van ondergelopen straten. Hier en daar moesten wegen worden afgezet.
Wat ga je daar dan doen?quote:
Das ook inderdaad niet tof! HIer ben ik al tijden wekkerloos, ik word vanzelf een keer wakkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word echt niet blij van die wekker om 6 uur, 's ochtends.
Vakant... eh, ik bedoel, studeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat ga je daar dan doen?Studeren? Vakantie? Werken?
Oh en Alex nog bedankt voor de knuf.![]()
En nu mag ik me hier in ieder geval het komende uur niet meer vertonen.
Een Spaanse manier van parkerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:53 schreef RealZeus het volgende:
Zo, in Antwerpen regende het best heel erg hard.
Alleen waarom die Belgen dan de auto's tegen elkaar aanzetten snap ik nog steeds niet.
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:11 schreef Inkomen het volgende:
Moggûh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |