het is alweer zaterdagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef oranjekoek het volgende:
Vrijdag de dertiende!
jaquote:
omg, was het zo gezellig?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
1 uur slaap, half dronken wakker worden om vervolgens nog een dagje te knallen
brak dus
twas een klein feestje jaquote:
Hé goos!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas een klein feestje ja![]()
die kutfransen lekker afgeslacht
dat meen je nietquote:Op zondag 15 juni 2008 18:15 schreef Laertes het volgende:
Roken is slecht voor je!
Je aftrekken met schuurpapier ook.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:15 schreef Laertes het volgende:
Roken is slecht voor je!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:20 schreef PeZu het volgende:
goede morgen
Verre van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:37 schreef PeZu het volgende:
is de drukte al een beetje voorbij?
Gozâh, vertoon je weer eens wat vaker.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef BeeDee het volgende:
Blijkbaar....
Ik wil ook op deze manier Tezz een hart onder de riem steken...![]()
En groetjes aan de rest in het hoeksje
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Gozâh, vertoon je weer eens wat vaker.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef PeZu het volgende:
ik had de perfect draft niet moeten hoeven leegdrinken_!
Serieus, das echt geen reden voor mij om dat niet meer te doen. Ik vind het eerlijk gezegd een kudtregeling.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:26 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal rokers. Ik heb besloten om 1 juli te stoppen met roken dus ik ben nu effe flink aan het paffen nu het nog kan.
Ach ik vind het wel een nobel streven. Niet dat ik er aan meedoe, stoppen met roken moet je volledig achter staan en niet als reden opvoeren dat het binnenkort niet meer in de HORECA mag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Serieus, das echt geen reden voor mij om dat niet meer te doen. Ik vind het eerlijk gezegd een kudtregeling.
Ik ga vaak naar de Melkweg en Paradiso, en daar moet je tijdens concerten echt naar buiten toe. Dan hoe ik me wel ff voor 2 uurtjes in. Ik ga overigens toch nooit hele nachten uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel een nobel streven. Niet dat ik er aan meedoe, stoppen met roken moet je volledig achter staan en niet als reden opvoeren dat het binnenkort niet meer in de HORECA mag.
Ik ben volgens mij ook één van de weinige die gedurende HORECA-bezoek minder dan normaal rookt.
moggûhquote:
Kun je wel zeggen, net wakker weer.quote:
Middagdutjequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, net wakker weer.
ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil gaapt ook nog ff.
Ach, wat geeft het toch morgen vrij
Ik ook. Maar moest presenteren vanochtend zonder te hebben geslapen, geen succes kan ik je zeggen.quote:
bijna welquote:
Wat, voor de derde keer vrij? Zo'n slecht gemiddelde is dat niet toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna wel![]()
morgen nog ffkes aan de bak
maar dan weer vrij, wordt pas de 3e keer deze week
ik vind van welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat, voor de derde keer vrij? Zo'n slecht gemiddelde is dat niet toch?
Mwah, redelijk te doen wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Pff hier is er vandaag ook weinig van terecht gekomen. Min of meer mezelf een dag vrij gegeven ivm drukke afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef PeZu het volgende:
thuiswerken![]()
sinds kort kan ik me zelf er ook toe zetten als het nodig is, vroeger kwam er vrij weinig van terecht_!
ik was vandaag ook vrij maar was ook nog druk zatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff hier is er vandaag ook weinig van terecht gekomen. Min of meer mezelf een dag vrij gegeven ivm drukke afgelopen week.
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!11!EINZ!!1quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was vandaag ook vrij maar was ook nog druk zat
wel lekker geluncht met mijn
was zwaar relaxed jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!11!EINZ!!1
Mooi zo. Morgen lekker voetbal kijken.quote:
ja man, kan niet wachten eikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi zo. Morgen lekker voetbal kijken.
wat let jequote:
ik al 7 jaar en toch rook ik soms nog wel een lekker peukiequote:
dat kan ik denk dus nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik al 7 jaar en toch rook ik soms nog wel een lekker peukie
heb jij 50 euro voor mij dan?quote:
Zoveel kosten die pakjes heul niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dat kan ik denk dus niet
[..]
heb jij 50 euro voor mij dan?
een weddenschap welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel kosten die pakjes heul niet!
volgens mij probeert hij er een slaatje uit te slaan, de vuige huichelaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel kosten die pakjes heul niet!
Ach man, ik heb wel jou moeder geprobeerd, alleen ze was zo lelijk dat ik daar maar van af zag, toen ik naar beneden ging zag ik je pa, je homofiele vader mij wou mij effe aanraken...quote:
je vergeet de:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach man, ik heb wel jou moeder geprobeerd, alleen ze was zo lelijk dat ik daar maar van af zag, toen ik naar beneden ging zag ik je pa, je homofiele vader mij wou mij effe aanraken...
de webcamquote:
Oh, nog geile sletjes?quote:
Ik heb me verre van misdragen op FOK!, dat kun je wel zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef murp het volgende:
maar de Koran is ook gebaseerd op het leven van Ahmed de vuilnisman.
idd, ik ben/was/is helemaal liefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb me verre van misdragen op FOK!, dat kun je wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
zal wel gewoon aids zijn ofzo.quote:
quote:
das wel een uitdagingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel het sigaretten halen alsmaar uit, deze oproken en dan toch echt nieuwe halen anders moet ik naar snackbar die veel verder weg is.
Nee, gewoon ontzettend lui.quote:
Vriendin, die komt pas na twaalven dus dan moet ik wel erg op rantsoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:52 schreef murp het volgende:
[..]
ken je niet iemand die je sigaretten komt brengen?
ligt er niet iets tussen de bank? in de stofzuigerszak?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vriendin, die komt pas na twaalven dus dan moet ik wel erg op rantsoen.
Ik heb ze al gehaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:55 schreef murp het volgende:
[..]
ligt er niet iets tussen de bank? in de stofzuigerszak?
Een overwinning op mezelf!quote:
pwnd wie unne TSquote:
Ik kon er duidelijk wel mee omgaan!quote:
mja zelfs ik had nog wel eens leuke topicsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, vroeg kon je nog wel eens lachen in ONZ, ze moeten eens iets fixen dat je de topiclijst van 5 jaar geleden kan oproepen.
Doe nog eens.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja zelfs ik had nog wel eens leuke topics
te lui plus ik kijk voetbalquote:
Wat een zaadwedstrijd, hij staat aan maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
te lui plus ik kijk voetbal_!
ik wil nml weten of er straks volop getoeterd gaat worden
ja enorm zuigendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een zaadwedstrijd, hij staat aan maar daar is dan ook alles mee gezegd.
zij is kroaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Deze werd in een wedstrijdtopic geplaatst. Maar die gaan zo snel terwijl ik deze toch het terugkijken waard vind.
[ afbeelding ]
wellesquote:
: + (385) 1 4642 200quote:
Ik kreeg een vent aan de lijn.quote:
hoax, er is geen vent die nu op zou nemenquote:
Heus wel. Allejezus wat is dit een kutwedstrijd, dat vond die man dus ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, er is geen vent die nu op zou nemen
wat zei die man dan hehquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heus wel. Allejezus wat is dit een kutwedstrijd, dat vond die man dus ook.
DAt het een kutwedstrijd was en ik waarschijnlijk verkeerd verbonden was toen ik naar zijn dochter vroeg. Hij had slechts een brunette.quote:
Ja godver.. toch nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef PeZu het volgende:
guns n roses_!
lawaai met mooi lawaai bevechten
Nee nog niet klaar, moet nog café opzoeken en mij in het oranje hullen. De zenuwen vallen alles mee, pas zodra de voorbeschouwing begint gaat het pas beginnen denk ik. Of zodra ik in het oranje gekleed sta.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef PeZu het volgende:
klaar voor vanaaf?
de zenuwen gieren door mijn lijf
cafe is al bepaalt hier, standaard eikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee nog niet klaar, moet nog café opzoeken en mij in het oranje hullen. De zenuwen vallen alles mee, pas zodra de voorbeschouwing begint gaat het pas beginnen denk ik. Of zodra ik in het oranje gekleed sta.
14.gifquote:
hehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14.gif
Ik ga zo mijn shirt van het WK2006 aantrekken met daarop "Wo ist mein Fahrrad?"
Die bestaan niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
ik heb een vet shirt, gewoon een simpel oranje shirt met heel subtiel 14 erop en wat mooie lijnen
ik ben oranje fan in stijl
ok ok ik hen ook nog een dommelsch bierhoed, dubbelfris ketting en een toeterquote:
Wehehe die items neem ik allemaal niet mee, die ben ik kwijt zodra ik in het café sta.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok ik hen ook nog een dommelsch bierhoed, dubbelfris ketting en een toeter
ik ook das ook een beetje de bedoelingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehe die items neem ik allemaal niet mee, die ben ik kwijt zodra ik in het café sta.
Ik weet ook niet meer hoe ik vorige keer thuisgekomen ben, gelukkig heeft mijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook das ook een beetje de bedoeling
vorige week heb ik 16 dommelsch biermutsen gekregen omdat we telkens pitchers bestelde_!
ik was moeilijk lam
ik ging om half zes vermoedelijk naar bed om er vervolgens om 7 uur uit te vallen, letterlijk vallen, om te gaan werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe ik vorige keer thuisgekomen ben, gelukkig heeft mijnons weer thuis weten te bezorgen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging om half zes vermoedelijk naar bed om er vervolgens om 7 uur uit te vallen, letterlijk vallen, om te gaan werken
ik was ook nog een beetje lam zeg maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Ik moest er gelukkig pas om 10:00 uit.
Dat kan ik goed begrijpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was ook nog een beetje lam zeg maar_!
vanaaf maar iets rustiger aan doenquote:
Pff morgen ook nog genoeg doen idd.quote:
FAIL.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:36 schreef Helgi het volgende:
Nederland wat doe je.Heb ik mijn haar voor jan lul oranje gemaakt.
ik was net klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu, mocht je er nog één hebben voor in dat topic meldt het me ff.
Ik pak der ook nog ff unne bierke bij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:18 schreef PeZu het volgende:
ik zo nog ff een roseeeeeetje drinken en dan pitten)!
ik ben thuis iets aan het werk, heel iets danquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik loop weer heerlijk werk te ontwijken.
Half pakje Chesterfield, afgelopen dagen nogal veel gerookt. Zal er wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Halve pakje Javaanse Jochies.
Ik verveelde me nogal.
Camel, nee. Gauloises wanneer er geen Chesterfields zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Chestefield is lekker samen met Camel als het gaat over sigaretten.
Mnee shag is teveel werk en staat zo pauper.quote:
Daarom juistquote:
Sorry, ik dacht dat je een man was of een hetero. Ik weet het nog steeds niet trouwens.quote:
Ik ben in elk geval een manquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een man was of een hetero. Ik weet het nog steeds niet trouwens.
quote:
Laatste dag van deze werkweekquote:
Koek! Waar ben jij afgelopen tijd geweest?quote:
Thuis! We hebben een paar drukke weken gehad, met dorpsfeest. schoolactiviteiten, dat soort dingen. Tim had een hele hoge score met zijn cito toets maar zijn sociale vaardigheden zijn heel laag. Daar ben ik dus een oplossing voor aan het zoeken. Hier zijn de kleutertherapieen allemaal weggegaan, er zitten er een paar in Utrecht en heeeel veel in Belgie. Dus ik moet een andere oplossing zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koek! Waar ben jij afgelopen tijd geweest?
The summer of '69quote:
Kunnen ze vanuit school niet helpen zoeken dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis! We hebben een paar drukke weken gehad, met dorpsfeest. schoolactiviteiten, dat soort dingen. Tim had een hele hoge score met zijn cito toets maar zijn sociale vaardigheden zijn heel laag. Daar ben ik dus een oplossing voor aan het zoeken. Hier zijn de kleutertherapieen allemaal weggegaan, er zitten er een paar in Utrecht en heeeel veel in Belgie. Dus ik moet een andere oplossing zoeken.
Dat heb ik geprobeerd maar daar gaat het pas vanaf een jaar of 7, de huisarts kan me ook niet verder helpen aan adressen, die zegt dat ik naar de orthopedagoog moet. Dus dat gaan we binnenkort maar doen. Zowel de school als de huisarts willen heel graag weten wat mijn bevindingen zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kunnen ze vanuit school niet helpen zoeken dan?
Pff inderdaad een heel verhaal. Ik kan je er niet mee helpen, ver van mijn bed show.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar daar gaat het pas vanaf een jaar of 7, de huisarts kan me ook niet verder helpen aan adressen, die zegt dat ik naar de orthopedagoog moet. Dus dat gaan we binnenkort maar doen. Zowel de school als de huisarts willen heel graag weten wat mijn bevindingen zijn![]()
Misschien vakt het wel mee allemaal, ik was erg geschrokken. Het advies dat ik krijg van oudere leraressen is dat hij zich verveelt in de klas en over moet naar de derde zodat hij zich weer op kan trekken aan de oudere kindjes en zich normaal kan gedragen. Maar dat wil ik helemaal nietHij kan dan wel slim zijn maar als hij meteen over gaat is hij dan niet ineens de domste
Dan krijgen ze alleen maar een grotere klap lijkt me.
Hij moet voor zichzelf op leren komen in elk geval, veel mensen zeggen ook, laat de kinderen gewoon kind zijn, het is ook wel een beetje absurd een cito toets op zijn 4e...
blablaaa ik had nog een heel verhaal neergekalkt maar laat maar even zitten hahaa
Heb je nog geen vakantie?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff inderdaad een heel verhaal. Ik kan je er niet mee helpen, ver van mijn bed show.
Pff ik wil ook vakantie mên.
Nee, sowieso nog een hele drukke week voor de boeg. Tieten 2?quote:
eh een mobiele telefoon geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, sowieso nog een hele drukke week voor de boeg. Tieten 2?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
eh een mobiele telefoon geloof ikTYTN II
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker Ludo en vriendinnetje! Ze zal er zo ook weer zijn denk ik?
Slaap lekker!![]()
![]()
Bingo, gefeliciflapstaart. U heeft zojuist een stofzuiger gewonnen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
eh een mobiele telefoon geloof ikTYTN II
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker Ludo en vriendinnetje! Ze zal er zo ook weer zijn denk ik?
Slaap lekker!![]()
![]()
Toch wel een Dyson he?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bingo, gefeliciflapstaart. U heeft zojuist een stofzuiger gewonnen!
Maar het is eenmooi dingetje hoor![]()
Met interpret erop, dan heb ik wat minder last van Fok-afkickverschijnselen. Wel handig
o o wat kunnen die krengen zuigen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:43 schreef PeZu het volgende:
zuigen kreng
gelukkig welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
o o wat kunnen die krengen zuigen!
Vooruit, jij krijgt een Daaison. *belt richting Japan om er eentje deze kant op te laten komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb al heel wat stofzuigers versleten maar doe het nu alweer een hele tijd met de dyson! Echt een superzuiger!
Dhr. PeZu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:01 schreef PeZu het volgende:
sanders
quote:
Zag het vanochtend gek, net ook ff gelezen. Hoe kom jij erbij dat hij in Frankrijk zit?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zag het vanochtend gek, net ook ff gelezen. Hoe kom jij erbij dat hij in Frankrijk zit?
Serieus, jij kent dat menneke toch heul niet?quote:
ik hedde sjodsjondenu nog zenne poepbroeken in de kliko gekieperdquote:Op zondag 29 juni 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, jij kent dat menneke toch heul niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hedde sjodsjondenu nog zenne poepbroeken in de kliko gekieperdMaar die hoax waar jij het over hebt, die is dan wel erg goed gelukt. Alles uit het stuk van de Telegraaf komt overeen met die gast, nickname, opleiding, leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die hoax waar jij het over hebt, die is dan wel erg goed gelukt. Alles uit het stuk van de Telegraaf komt overeen met die gast, nickname, opleiding, leeftijd.
Leg uit dan, ik heb geen zin om 7 pagina's door te spitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ludo mijn waarde ik had jou hoger ingeschat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vooruit, jij krijgt een Daaison. *belt richting Japan om er eentje deze kant op te laten komen.
Nou, ik ga naar Balaton Sound toe volgende week en dan daarna weer naar Szigetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waarschijnlijk gewoon 200 sigaretten? Dus dat is 400 als je een slof in je handbagage meeneemt. Maar twee keer, hoe dat zo?
Google is echt onmisbaar met jouquote:Op zondag 29 juni 2008 18:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, ik ga naar Balaton Sound toe volgende week en dan daarna weer naar Sziget
Ik gebruik Microsoft Windows Live Search (c)quote:
Is die beter denk je?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik gebruik Microsoft Windows Live Search (c)
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaanquote:Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker gebarbecued net.
www.live.comquote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is die beter denk je?Ik blijf niet langer dan een halve seconde op die msn pagina
Het nieuws loopt jaren achter en de onderwerpen zijn achterlijk.
U heeft gelijk, ik ga maar es richting de douche, Hayley Williams staat op me te wachten.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaan
/bij de schoonfamilie, hier is niemand thuis,quote:Op zondag 29 juni 2008 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaan
Moet ik verdorie weer googlen!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
U heeft gelijk, ik ga maar es richting de douche, Hayley Williams staat op me te wachten.
Ja met google heb je geen studie meer nodig! Ik weet alles wat ik weet door googlequote:Op zondag 29 juni 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
/bij de schoonfamilie, hier is niemand thuis,
Oh en Google is dé zoekmachine en niet anders!
Dat dacht je! Die docenten halen tegenwoordig gewoon een zin uit je verslag, plempen die in Google en als daar precies die zin weer in voorkomt ben je fucked.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja met google heb je geen studie meer nodig! Ik weet alles wat ik weet door googleIk gebruik alleen Google!
hahahaaa wat goed van die leraren! Wel rot voor de studenten hahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht je! Die docenten halen tegenwoordig gewoon een zin uit je verslag, plempen die in Google en als daar precies die zin weer in voorkomt ben je fucked.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa wat goed van die leraren! Wel rot voor de studenten hahaha
Misschien moet je ook een windows live zoeken proberenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog zoveel doen terwijl iedereen in mijn omgeving vakantie heeft inmiddels.
Zelfs hierbij heb ik google nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
Over Google gesproken: http://life.tweakers.net/(...)rver-applicatie.html
Windows.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een windows live zoeken proberen
Ja precies! Ik mag dat niet zeggen maar jij hebt tenminste een Mac! hahaquote:
Ik heb ook een Macquote:Op maandag 30 juni 2008 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja precies! Ik mag dat niet zeggen maar jij hebt tenminste een Mac! haha
Truste koek, ik ga ook eens iemand opzoeken. Die al wel vakantie heeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, ik neem aan dat hij opdezelfde plaats staat. Slaap lekker!![]()
Hmmzz, na een tijdje googlen heb ik dit gevonden, http://www.diplomatie.be/nl/travel/reiswijsdetail.asp?TEXTID=486 . 800 sigarettenquote:Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waarschijnlijk gewoon 200 sigaretten? Dus dat is 400 als je een slof in je handbagage meeneemt. Maar twee keer, hoe dat zo?
Zei de gek om 3 minuten over 8.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:03 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen
Nou, het is al zeker 30 min. middag hoor.quote:
heh watquote:
hehe wat is er met hem danquote:Op maandag 30 juni 2008 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
Is MaddoxX al overgeplaatst naar de States?
met nog een o is gedroogd grasquote:Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
hoi!
ik las fietsenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
Lucky i'm in love.. wat een gaynummer trouwens.
oke oke, in plaats van de o een equote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef PeZu het volgende:
hoei?
Dus daar komt pindakaas met stukjes noot vandaan!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
Van pinda's krijg je stukjes in je poep.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dus daar komt pindakaas met stukjes noot vandaan!
Jeuk aan mijn ball'n.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef PeZu het volgende:
yatta yatta yatta
et of zonder nootjes pindakaas is godquote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
overigens is pindakaas met nootjes niet lekker, gewone pindakaas is heeerlijk
Met wat? ik ben niet zo combineerderigquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef PeZu het volgende:
m
[..]
et of zonder nootjes pindakaas is god
en super goed te combineren
yatta yatta yatta
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Met wat? ik ben niet zo combineerderig
ieuw *trekt een vies gezicht*quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie hoor
pindakaas is i suitstekend combineerbaar met
komkommer op een rijstwaffel
en op brood met
sambal
jam
peper & zout
hageslag
chocopasta
bebogeen
bebogeen & hagelslag
banaan
suiker
poedersuiker
aromat
borrelnootjes
cashewnootjes
Culinair wonder.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie hoor
pindakaas is i suitstekend combineerbaar met
komkommer op een rijstwaffel
en op brood met
sambal
jam
peper & zout
hageslag
chocopasta
bebogeen
bebogeen & hagelslag
banaan
suiker
poedersuiker
aromat
borrelnootjes
cashewnootjes
ja niet alles tegelijk hehquote:
ik ben noch thans chef kokquote:
hop! allemaal naar het cafe! ze zullen het weten ook!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Nog 57min om te roken in het café trouwens!
En dan heb ik uitgerekend morgen een gaaf concert in de Melkweg.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hop! allemaal naar het cafe! ze zullen het weten ook!
quote:
Nee, druk, druk.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hop! allemaal naar het cafe! ze zullen het weten ook!
quote:
Dan zet je toch je klok een dag achter?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan heb ik uitgerekend morgen een gaaf concert in de Melkweg.![]()
* Juicyhil bereidt zn stiekeme poses voor.
quote:I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
Het kwartje is gevallen!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd mijn plan om mijn beroep hier gehiem te houden is mislukt
Eerlijk gezegd loopt ie ook een dag achter, het is vandaag de 29equote:Op maandag 30 juni 2008 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan zet je toch je klok een dag achter?
quote:
aan kwartjes heb je niks meer sinds de eurooooooquote:
Na 100x dat nummer te hebben gehoord sinds thuiskomst wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |