Pff hier is er vandaag ook weinig van terecht gekomen. Min of meer mezelf een dag vrij gegeven ivm drukke afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:46 schreef PeZu het volgende:
thuiswerken![]()
sinds kort kan ik me zelf er ook toe zetten als het nodig is, vroeger kwam er vrij weinig van terecht_!
ik was vandaag ook vrij maar was ook nog druk zatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff hier is er vandaag ook weinig van terecht gekomen. Min of meer mezelf een dag vrij gegeven ivm drukke afgelopen week.
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!11!EINZ!!1quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was vandaag ook vrij maar was ook nog druk zat
wel lekker geluncht met mijn
was zwaar relaxed jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 LUNCH!!!11!EINZ!!1
Mooi zo. Morgen lekker voetbal kijken.quote:
ja man, kan niet wachten eikquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi zo. Morgen lekker voetbal kijken.
wat let jequote:
ik al 7 jaar en toch rook ik soms nog wel een lekker peukiequote:
dat kan ik denk dus nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik al 7 jaar en toch rook ik soms nog wel een lekker peukie
heb jij 50 euro voor mij dan?quote:
Zoveel kosten die pakjes heul niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:28 schreef murp het volgende:
[..]
dat kan ik denk dus niet
[..]
heb jij 50 euro voor mij dan?
een weddenschap welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel kosten die pakjes heul niet!
volgens mij probeert hij er een slaatje uit te slaan, de vuige huichelaarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel kosten die pakjes heul niet!
Ach man, ik heb wel jou moeder geprobeerd, alleen ze was zo lelijk dat ik daar maar van af zag, toen ik naar beneden ging zag ik je pa, je homofiele vader mij wou mij effe aanraken...quote:
je vergeet de:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach man, ik heb wel jou moeder geprobeerd, alleen ze was zo lelijk dat ik daar maar van af zag, toen ik naar beneden ging zag ik je pa, je homofiele vader mij wou mij effe aanraken...
de webcamquote:
Oh, nog geile sletjes?quote:
Ik heb me verre van misdragen op FOK!, dat kun je wel zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef murp het volgende:
maar de Koran is ook gebaseerd op het leven van Ahmed de vuilnisman.
idd, ik ben/was/is helemaal liefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb me verre van misdragen op FOK!, dat kun je wel zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
zal wel gewoon aids zijn ofzo.quote:
quote:
das wel een uitdagingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel het sigaretten halen alsmaar uit, deze oproken en dan toch echt nieuwe halen anders moet ik naar snackbar die veel verder weg is.
Nee, gewoon ontzettend lui.quote:
Vriendin, die komt pas na twaalven dus dan moet ik wel erg op rantsoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:52 schreef murp het volgende:
[..]
ken je niet iemand die je sigaretten komt brengen?
ligt er niet iets tussen de bank? in de stofzuigerszak?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vriendin, die komt pas na twaalven dus dan moet ik wel erg op rantsoen.
Ik heb ze al gehaald.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:55 schreef murp het volgende:
[..]
ligt er niet iets tussen de bank? in de stofzuigerszak?
Een overwinning op mezelf!quote:
pwnd wie unne TSquote:
Ik kon er duidelijk wel mee omgaan!quote:
mja zelfs ik had nog wel eens leuke topicsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, vroeg kon je nog wel eens lachen in ONZ, ze moeten eens iets fixen dat je de topiclijst van 5 jaar geleden kan oproepen.
Doe nog eens.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja zelfs ik had nog wel eens leuke topics
te lui plus ik kijk voetbalquote:
Wat een zaadwedstrijd, hij staat aan maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
te lui plus ik kijk voetbal_!
ik wil nml weten of er straks volop getoeterd gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |