ja enorm zuigendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een zaadwedstrijd, hij staat aan maar daar is dan ook alles mee gezegd.
zij is kroaatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Deze werd in een wedstrijdtopic geplaatst. Maar die gaan zo snel terwijl ik deze toch het terugkijken waard vind.
[ afbeelding ]
wellesquote:
: + (385) 1 4642 200quote:
Ik kreeg een vent aan de lijn.quote:
hoax, er is geen vent die nu op zou nemenquote:
Heus wel. Allejezus wat is dit een kutwedstrijd, dat vond die man dus ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax, er is geen vent die nu op zou nemen
wat zei die man dan hehquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heus wel. Allejezus wat is dit een kutwedstrijd, dat vond die man dus ook.
DAt het een kutwedstrijd was en ik waarschijnlijk verkeerd verbonden was toen ik naar zijn dochter vroeg. Hij had slechts een brunette.quote:
Ja godver.. toch nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef PeZu het volgende:
guns n roses_!
lawaai met mooi lawaai bevechten
Nee nog niet klaar, moet nog café opzoeken en mij in het oranje hullen. De zenuwen vallen alles mee, pas zodra de voorbeschouwing begint gaat het pas beginnen denk ik. Of zodra ik in het oranje gekleed sta.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:23 schreef PeZu het volgende:
klaar voor vanaaf?
de zenuwen gieren door mijn lijf
cafe is al bepaalt hier, standaard eikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee nog niet klaar, moet nog café opzoeken en mij in het oranje hullen. De zenuwen vallen alles mee, pas zodra de voorbeschouwing begint gaat het pas beginnen denk ik. Of zodra ik in het oranje gekleed sta.
14.gifquote:
hehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14.gif
Ik ga zo mijn shirt van het WK2006 aantrekken met daarop "Wo ist mein Fahrrad?"
Die bestaan niet!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
ik heb een vet shirt, gewoon een simpel oranje shirt met heel subtiel 14 erop en wat mooie lijnen
ik ben oranje fan in stijl
ok ok ik hen ook nog een dommelsch bierhoed, dubbelfris ketting en een toeterquote:
Wehehe die items neem ik allemaal niet mee, die ben ik kwijt zodra ik in het café sta.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok ik hen ook nog een dommelsch bierhoed, dubbelfris ketting en een toeter
ik ook das ook een beetje de bedoelingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehe die items neem ik allemaal niet mee, die ben ik kwijt zodra ik in het café sta.
Ik weet ook niet meer hoe ik vorige keer thuisgekomen ben, gelukkig heeft mijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook das ook een beetje de bedoeling
vorige week heb ik 16 dommelsch biermutsen gekregen omdat we telkens pitchers bestelde_!
ik was moeilijk lam
ik ging om half zes vermoedelijk naar bed om er vervolgens om 7 uur uit te vallen, letterlijk vallen, om te gaan werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe ik vorige keer thuisgekomen ben, gelukkig heeft mijnons weer thuis weten te bezorgen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ging om half zes vermoedelijk naar bed om er vervolgens om 7 uur uit te vallen, letterlijk vallen, om te gaan werken
ik was ook nog een beetje lam zeg maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Ik moest er gelukkig pas om 10:00 uit.
Dat kan ik goed begrijpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was ook nog een beetje lam zeg maar_!
vanaaf maar iets rustiger aan doenquote:
Pff morgen ook nog genoeg doen idd.quote:
FAIL.quote:Op zondag 22 juni 2008 09:36 schreef Helgi het volgende:
Nederland wat doe je.Heb ik mijn haar voor jan lul oranje gemaakt.
ik was net klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu, mocht je er nog één hebben voor in dat topic meldt het me ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |