Nou, ik ga naar Balaton Sound toe volgende week en dan daarna weer naar Szigetquote:Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Waarschijnlijk gewoon 200 sigaretten? Dus dat is 400 als je een slof in je handbagage meeneemt. Maar twee keer, hoe dat zo?
Google is echt onmisbaar met jouquote:Op zondag 29 juni 2008 18:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, ik ga naar Balaton Sound toe volgende week en dan daarna weer naar Sziget
Ik gebruik Microsoft Windows Live Search (c)quote:
Is die beter denk je?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik gebruik Microsoft Windows Live Search (c)
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaanquote:Op zondag 29 juni 2008 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker gebarbecued net.
www.live.comquote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is die beter denk je?Ik blijf niet langer dan een halve seconde op die msn pagina
Het nieuws loopt jaren achter en de onderwerpen zijn achterlijk.
U heeft gelijk, ik ga maar es richting de douche, Hayley Williams staat op me te wachten.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaan
/bij de schoonfamilie, hier is niemand thuis,quote:Op zondag 29 juni 2008 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis? Lekker! Ik krijg ook alweer trek, ik kan beter naar bed gaan
Moet ik verdorie weer googlen!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
U heeft gelijk, ik ga maar es richting de douche, Hayley Williams staat op me te wachten.
Ja met google heb je geen studie meer nodig! Ik weet alles wat ik weet door googlequote:Op zondag 29 juni 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
/bij de schoonfamilie, hier is niemand thuis,
Oh en Google is dé zoekmachine en niet anders!
Dat dacht je! Die docenten halen tegenwoordig gewoon een zin uit je verslag, plempen die in Google en als daar precies die zin weer in voorkomt ben je fucked.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja met google heb je geen studie meer nodig! Ik weet alles wat ik weet door googleIk gebruik alleen Google!
hahahaaa wat goed van die leraren! Wel rot voor de studenten hahahaquote:Op zondag 29 juni 2008 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht je! Die docenten halen tegenwoordig gewoon een zin uit je verslag, plempen die in Google en als daar precies die zin weer in voorkomt ben je fucked.
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa wat goed van die leraren! Wel rot voor de studenten hahaha
Misschien moet je ook een windows live zoeken proberenquote:Op maandag 30 juni 2008 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nog zoveel doen terwijl iedereen in mijn omgeving vakantie heeft inmiddels.
Zelfs hierbij heb ik google nodigquote:Op maandag 30 juni 2008 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
Over Google gesproken: http://life.tweakers.net/(...)rver-applicatie.html
Windows.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Misschien moet je ook een windows live zoeken proberen
Ja precies! Ik mag dat niet zeggen maar jij hebt tenminste een Mac! hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |