Daarom juistquote:
Sorry, ik dacht dat je een man was of een hetero. Ik weet het nog steeds niet trouwens.quote:
Ik ben in elk geval een manquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je een man was of een hetero. Ik weet het nog steeds niet trouwens.
quote:
Laatste dag van deze werkweekquote:
Koek! Waar ben jij afgelopen tijd geweest?quote:
Thuis! We hebben een paar drukke weken gehad, met dorpsfeest. schoolactiviteiten, dat soort dingen. Tim had een hele hoge score met zijn cito toets maar zijn sociale vaardigheden zijn heel laag. Daar ben ik dus een oplossing voor aan het zoeken. Hier zijn de kleutertherapieen allemaal weggegaan, er zitten er een paar in Utrecht en heeeel veel in Belgie. Dus ik moet een andere oplossing zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koek! Waar ben jij afgelopen tijd geweest?
The summer of '69quote:
Kunnen ze vanuit school niet helpen zoeken dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Thuis! We hebben een paar drukke weken gehad, met dorpsfeest. schoolactiviteiten, dat soort dingen. Tim had een hele hoge score met zijn cito toets maar zijn sociale vaardigheden zijn heel laag. Daar ben ik dus een oplossing voor aan het zoeken. Hier zijn de kleutertherapieen allemaal weggegaan, er zitten er een paar in Utrecht en heeeel veel in Belgie. Dus ik moet een andere oplossing zoeken.
Dat heb ik geprobeerd maar daar gaat het pas vanaf een jaar of 7, de huisarts kan me ook niet verder helpen aan adressen, die zegt dat ik naar de orthopedagoog moet. Dus dat gaan we binnenkort maar doen. Zowel de school als de huisarts willen heel graag weten wat mijn bevindingen zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kunnen ze vanuit school niet helpen zoeken dan?
Pff inderdaad een heel verhaal. Ik kan je er niet mee helpen, ver van mijn bed show.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar daar gaat het pas vanaf een jaar of 7, de huisarts kan me ook niet verder helpen aan adressen, die zegt dat ik naar de orthopedagoog moet. Dus dat gaan we binnenkort maar doen. Zowel de school als de huisarts willen heel graag weten wat mijn bevindingen zijn![]()
Misschien vakt het wel mee allemaal, ik was erg geschrokken. Het advies dat ik krijg van oudere leraressen is dat hij zich verveelt in de klas en over moet naar de derde zodat hij zich weer op kan trekken aan de oudere kindjes en zich normaal kan gedragen. Maar dat wil ik helemaal nietHij kan dan wel slim zijn maar als hij meteen over gaat is hij dan niet ineens de domste
Dan krijgen ze alleen maar een grotere klap lijkt me.
Hij moet voor zichzelf op leren komen in elk geval, veel mensen zeggen ook, laat de kinderen gewoon kind zijn, het is ook wel een beetje absurd een cito toets op zijn 4e...
blablaaa ik had nog een heel verhaal neergekalkt maar laat maar even zitten hahaa
Heb je nog geen vakantie?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff inderdaad een heel verhaal. Ik kan je er niet mee helpen, ver van mijn bed show.
Pff ik wil ook vakantie mên.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |