Nee, sowieso nog een hele drukke week voor de boeg. Tieten 2?quote:
eh een mobiele telefoon geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, sowieso nog een hele drukke week voor de boeg. Tieten 2?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
eh een mobiele telefoon geloof ikTYTN II
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker Ludo en vriendinnetje! Ze zal er zo ook weer zijn denk ik?
Slaap lekker!![]()
![]()
Bingo, gefeliciflapstaart. U heeft zojuist een stofzuiger gewonnen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
eh een mobiele telefoon geloof ikTYTN II
Ik ga lekker naar bed! Slaap lekker Ludo en vriendinnetje! Ze zal er zo ook weer zijn denk ik?
Slaap lekker!![]()
![]()
Toch wel een Dyson he?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bingo, gefeliciflapstaart. U heeft zojuist een stofzuiger gewonnen!
Maar het is eenmooi dingetje hoor![]()
Met interpret erop, dan heb ik wat minder last van Fok-afkickverschijnselen. Wel handig
o o wat kunnen die krengen zuigen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:43 schreef PeZu het volgende:
zuigen kreng
gelukkig welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
o o wat kunnen die krengen zuigen!
Vooruit, jij krijgt een Daaison. *belt richting Japan om er eentje deze kant op te laten komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb al heel wat stofzuigers versleten maar doe het nu alweer een hele tijd met de dyson! Echt een superzuiger!
Dhr. PeZu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:01 schreef PeZu het volgende:
sanders
quote:
Zag het vanochtend gek, net ook ff gelezen. Hoe kom jij erbij dat hij in Frankrijk zit?quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zag het vanochtend gek, net ook ff gelezen. Hoe kom jij erbij dat hij in Frankrijk zit?
Serieus, jij kent dat menneke toch heul niet?quote:
ik hedde sjodsjondenu nog zenne poepbroeken in de kliko gekieperdquote:Op zondag 29 juni 2008 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, jij kent dat menneke toch heul niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hedde sjodsjondenu nog zenne poepbroeken in de kliko gekieperdMaar die hoax waar jij het over hebt, die is dan wel erg goed gelukt. Alles uit het stuk van de Telegraaf komt overeen met die gast, nickname, opleiding, leeftijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die hoax waar jij het over hebt, die is dan wel erg goed gelukt. Alles uit het stuk van de Telegraaf komt overeen met die gast, nickname, opleiding, leeftijd.
Leg uit dan, ik heb geen zin om 7 pagina's door te spitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ludo mijn waarde ik had jou hoger ingeschat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vooruit, jij krijgt een Daaison. *belt richting Japan om er eentje deze kant op te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |