Bron.quote:Sunday party at Sunset
As zondag vanaf 2200uur staat DJ Cober te draaien bij Sunset! Dus vette beats van het hoogste terras van Groningen.
En let op:
Sunset is tijdens het EK de enige plek in Groningen waar je buiten op het terras kunt genieten van het Nederlands elftal op Groot scherm! Lekker weertje, ijs koud biertje naast je en genieten van de voorzetjes van Robben. Dat je het even weet!
De papiermolen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand hier een plek waar je buiten kunt zwemmen die dichterbij is dan de Hoornse Plas?
Ik kan echt niet waterskieen, dus ik pasquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef teigan het volgende:
bij kardinge is ook een plas...
wij hebben net een pokke eind geskate, kwamen nog langs de waterskibaan..
een idee om daar eens naartoe te gaan met zijn allen?
ik kom ook niet verder dan een meter of 5 voordat ik ompleur, dus dat vind ik absoluut geen excuus...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik kan echt niet waterskieen, dus ik pas
quote:Ik denk trouwens dat het wel handig is als we eerder dan 1 dag van te voren reserveren, aangezien we met zoeen grote groep zijn.
Iedereen heeft dit nu wel gezien, en ik denk niet dat er meer bij komt, en anders hebben ze pech.
Die staat nu voor in de peilingquote:Op zondag 8 juni 2008 15:55 schreef Lyssa het volgende:
Daarnaast wil ik nog steeds graag naar de Rigoletto
Ik vanaf begin mei tot ergens einde zomer ongeveer... dus het valt gelukkig mee qua tijdsduur...quote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
Ha die Chips! Hoe lang hebben mensen eigenlijk last van hooikorst? De hele zomer? Ik ken behalve fokkers serieus niemand met hooikoorts, dus ik heb geeen idee.
Oh en ik doe 10 minuten over elke zin lezen/typen omdat ik geen steek zie dankzij mijn gare oogdruppels.
Hm, heb ik iets over het hoofd gezien?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je er dan ook even op reageert, bovendien was hij niet alleen voor jou, maar ook voor de rest.
'Ok'.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk trouwens dat het wel handig is als we eerder dan 1 dag van te voren reserveren, aangezien we met zoeen grote groep zijn.
Iedereen heeft dit nu wel gezien, en ik denk niet dat er meer bij komt, en anders hebben ze pech.
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor.quote:
Dat is ze wel vaker, dat weet je toch.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen hoor.
Dankj.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze wereld heeft meer aSjs nodig.
nee, ergerquote:Op zondag 8 juni 2008 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan word zn hoofd eraf gehakt.
Je staat maar op 177 van de ranglijst.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben weer uitgevoetbald voor vandaag
Nouja, dan hebben ze ten minste nog iets gewonnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Polen heeft gewonnen vandag in de F1
* Alexxxxx is Polen fan.
Volgesn mij zat er schimmel op je augurk, je ijltquote:Op zondag 8 juni 2008 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Hierbij versloeg Polen Duitsland wel, want BMW werd eerste en tweede, waarbij Kubica zijn teamgenoot Heidfeld versloeg in een incidentrijke race met Hamilton als schlemiel van de avond
Ik vooral van eind mei tot begin juli.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:43 schreef Bob. het volgende:
Ha die Chips! Hoe lang hebben mensen eigenlijk last van hooikorst? De hele zomer? Ik ken behalve fokkers serieus niemand met hooikoorts, dus ik heb geeen idee.
Oh en ik doe 10 minuten over elke zin lezen/typen omdat ik geen steek zie dankzij mijn gare oogdruppels.
En wat voor cursussen zijn dat? (Naar aanleiding van wat ik gisteravond postte gok ik iets van een kweek-eens-discopline-cursus.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., is een cursus in het torentje van de Academie niet iets voor jou?
Zolang ik helemaal niets inspannends doe gaat het prima. Gisteren 6 schroefjes in de wieg gedraaid en meteen weer harde buik. Rustig aan blijven doen dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:59 schreef teigan het volgende:
ikea heeft altijd wel leuke en niet dure dekentjes toch?
Heb je nog veel last van harde buiken? Of heeft het weekendje rust je goed gedaan?
Oeh, dat klinkt ook wel goed voor bepaalde individuen hier in huisquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfmanagement voor uitstellers.
Het lijkt me wel geweldig als ik eens niet meer alles uit zou stellen want ik raak elke keer wel compleet gestrest omdat het me toch echt wel wat kan schelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneller studeren, of Zelfmanagement voor uitstellers, bijvoorbeeld. M'n huisgenootje volgt die laatste en ze gaat tegenwoordig als een speer.
Hum klinkt goed, maar een beetje te laat nu...quote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef teigan het volgende:
ik heb daar ook ooit eens een cursus gevolgd, en die was wel handig...
Hey, Frank.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef Prosac het volgende:
Pizza-meet![]()
Andere afspraken.![]()
anoniem fokken.![]()
Juist. Die.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:21 schreef teigan het volgende:
Ah, waar je maanden op wat geld mag wachten, en ze in mijn geval niets voor mij konden doen, want "in die sector krijgen wij niets binnen..."
Gehehe, zou ook wat voor mij kunnen zijn, want met de start van mijn masterthesis wil het ook maar niet opschietenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneller studeren, of Zelfmanagement voor uitstellers, bijvoorbeeld. M'n huisgenootje volgt die laatste en ze gaat tegenwoordig als een speer.
Ik heb mijn bami al opquote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, de voetbalkantine 70 meter verderop (bekend van de fok stok) is oranje, en er lopen allemaal mensne in oranje kleding naar toe.... NL moet zeker?
nou ja, tijd voor bami....
Als ze maar saté of schnitzel hebben... in Duitsland gaan we ook vaaknaar de pizzeria voor schnitzels. De bekendste pizzeria van duitsland btw. Die bezorgen niet met brommertjes, maar met een Porsche 911quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
Zeg dat nou niet, zometeen neemt die jongen z'n eigen pak bami mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef maok het volgende:
maar bij de pizzaria hebben ze geen bami hoor
met of zonder aanhang?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:47 schreef Sebasser het volgende:
Zet mij ook maar op de lijst trouwens.
Mits Napoli![]()
Zonderquote:Op maandag 9 juni 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met of zonder aanhang?
en ik ben voor Polen.
jammer.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ZonderZondag familie/verjaardag/dinges, vandaar.
Ik ben voor FC Groningen natuurlijk.
Ken je die vent uit Charlies Angels? Die enge dunne?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt een stukje van mijn haar meenemen, dan vindt Alex je toch nog een beetje lief.
Eh nee?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken je die vent uit Charlies Angels? Die enge dunne?
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt een stukje van mijn haar meenemen, dan vindt Alex je toch nog een beetje lief.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 9 juni 2008 22:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi
Stuur je het op of zal ik het komen halen?
Met olie besmeurde mannenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een met olie besmeurde overall is ook een uniform.
Seem en ik stonden van het weekend langs de weg, moter oververhit en overal hete olie.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een met olie besmeurde overall is ook een uniform.
Maar ze kan nu wel zelf haar ruitenwissersproeiervloeistofreservoir bijvullen met de ruitenwissersproeiervloeistof die ik hoogstpersoonlijk in haar auto heb gegooid.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seem en ik stonden van het weekend langs de weg, moter oververhit en overal hete olie.
na een gewonnen wedstrijdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
CAMPIOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GMTA.quote:
Zulks achterlijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:29 schreef Prosac het volgende:
Totall Madness hier op de Herman Colleniusbrug. Mensen die in het water springen en auto's die door elkaar worden geschud. Het is verdorie net of we kampioen zijn geworden.
Waar zat jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef Bob. het volgende:
Drie - nuhuuuuuul.
Belachelijk druk in de stad trouwens. Maar wel leuk.
Dizkartes.quote:
Jawel! En het was leuk! En ik heb staan juichen! En staan springen! En staan Nee-hee-schele-scheidsen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeeeeeeeeeee, niet gij, Bob.
Ik ga op bed
Hoppeee...Ook niet geweldig zicht, volgende keer nog eerder van huis.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dizkartes.Enige plek waar ik nog kon zitten (wél met 2 enorme kerels voor me, maar ach, je kunt niet alles hebben.)
Jij?
Het is gewoon een dom excuus om je als een halve dwaas te gedragenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel! En het was leuk! En ik heb staan juichen! En staan springen! En staan Nee-hee-schele-scheidsen!
hier hielden ze keurig om 23:00 keurig hun monden dicht. Wat een rust ineens.quote:
Dat wel, maar toch was het op sommige plekken lastig om iets van een scherm te zienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
hier hielden ze keurig om 23:00 keurig hun monden dicht. Wat een rust ineens.
@Maxmark, de Hoppe.. veel schermen in de Drie opgehangen begreep ik.
Andere mensen hebben dat met skaten. Zo heeft iedereen watquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:41 schreef Tangarine het volgende:
Ik snap al het gedoe om dat voetbal niet...
Elk land heeft zo z'n nationale sport. Hier is dat voetbal.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar waarom 3kwart van Nederland om voetbal?
Hun hobby/passie/whatever is dan uiteraard wel weer voor hoog-geschoolden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Prosac het volgende:
voetbal is volkssport nummer 1.. hoewel ik daar met mijn omgeving van anti-voetbal maar weinig van merk. Gisteren van een bekende weer zo'n josti-opmerking dat voetbal toch meer voor de lager-geschoolden is.
Dat trek ik altijd slecht, niet-liefhebbers die elitair gaan doen.
Nah, voetbal is niet zozeer voor laaggeschoolden... je als een josti gedragen met al die oranje shit enzo omdat er voetbal is, dat is voor laaggeschooldenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:26 schreef Prosac het volgende:
voetbal is volkssport nummer 1.. hoewel ik daar met mijn omgeving van anti-voetbal maar weinig van merk. Gisteren van een bekende weer zo'n josti-opmerking dat voetbal toch meer voor de lager-geschoolden is.
Dat trek ik altijd slecht, niet-liefhebbers die elitair gaan doen.
inderdaad, alles in hun wereldje is wel van niveau.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hun hobby/passie/whatever is dan uiteraard wel weer voor hoog-geschoolden.
Net als carnaval bijvoorbeeld, of je speciaal uitdossen voor Pinkpop, Sensation whatever: agreed.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nah, voetbal is niet zozeer voor laaggeschoolden... je als een josti gedragen met al die oranje shit enzo omdat er voetbal is, dat is voor laaggeschoolden
Friday night Skate?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:38 schreef maok het volgende:
Ik ga mij vrijdag speciaal uitdossen voor het skaten
helaas, zelfs daar tref ik niveau aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Geef mij maar autocross, dat is ten minste ECHT een sport voor lompe boeren.
Al dat gedoe. Ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:38 schreef maok het volgende:
Ik ga mij vrijdag speciaal uitdossen voor het skaten
Kom jij bij autocross dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
helaas, zelfs daar tref ik niveau aan.
Niet zo vaak, omdat ik nooit de aankondigingen zie. (waar is dat te vinden?) Maar ik vind het altijd supercool. Ook in Ter Apel mag ik graag komen, maar zo'n asfalt circuit is het toch "net" niet helemaal voor lomp rondcrossen.quote:
Friday Fright Skate ter ere van vrijdag de 13e. Dit keer echt 's nachts, we vertrekken pas rond 23 uurquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Friday night Skate?
Ik zal wel even zwaaien vanuit mijn casa
mooie tijd om toch nog eerst NL - Frankrijk te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Friday Fright Skate ter ere van vrijdag de 13e. Dit keer echt 's nachts, we vertrekken pas rond 23 uur
Nee ik ga met een heel stel vrouwen lekker tutten. Maar ik geloof dat er van te voren ook een heel stel monsters eerst samen voetbal gaat kijken in de stamkroeg, maar daar ben ik dus niet bijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
mooie tijd om toch nog eerst NL - Frankrijk te kijken.
voor groningen en Fryslân zijn de data te vinden op http://www.autocrossfg.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet zo vaak, omdat ik nooit de aankondigingen zie. (waar is dat te vinden?) Maar ik vind het altijd supercool. Ook in Ter Apel mag ik graag komen, maar zo'n asfalt circuit is het toch "net" niet helemaal voor lomp rondcrossen.
Thanks, ik zal het even in de gaten houden. Mooiste vind ik altijd de races die als laatste gehouden wordt, dat men net zo lang doorgaat tot er 1 over is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor groningen en Fryslân zijn de data te vinden op http://www.autocrossfg.nlgoede site
Ik heb 5 maanden op een bouwplaats stage gelopen, erg grappig om te zien dat die bouwvakkers dan niet meer weten wat ze moeten doen, ze kunnen moeilijk gaan fluiten danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Er werd naar me getoeterd door bouwvakkers en ik vond het helemaal niet leuk.
Nee, grapje, ik kon er wel om lachen..
Mja, dat si dus niet meer. In de plek daarvan is de rodeo klasse gekomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het even in de gaten houden. Mooiste vind ik altijd de races die als laatste gehouden wordt, dat men net zo lang doorgaat tot er 1 over is.
Tot een paar jaar geleden werden de Europese kampioenschappen ook altijd op Eurosport uitgezonden, meestal live vanuit zo'n franse hal. Schitterend.
Ahahah ja,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb 5 maanden op een bouwplaats stage gelopen, erg grappig om te zien dat die bouwvakkers dan niet meer weten wat ze moeten doen, ze kunnen moeilijk gaan fluiten dan
Dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx fluit even naar alle babes hier in het topic
Verdomme, ik moest 'em drie keer lezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:07 schreef maok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe toepasselijk op de weblog
Inhalen moet je dan ook met 130 a 140 doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:52 schreef teigan het volgende:
Nee, 120 op de snelweg, was aan het inhalen, en hij wilde met 150 mijn achterkant in.... Stomme eikel...
Nee hoor bumperkleverts kennen die truces zelf ook welquote:
ik zal ook vast wel iets harder dan 120 op de teller hebben gereden, ik weet het niet precies.. Hij ging in ieder geval een stuk harder....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inhalen moet je dan ook met 130 a 140 doen120 op de teller is 108 echte kilometers....
[..]
Nee hoor bumperkleverts kennen die truces zelf ook welschrikken ze niet meer van
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:50 schreef Mark_Boelen het volgende:
Of mensen die niet weten hoe om te gaan met knipperlichten op rotonde's :S
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:02 schreef Lyssa het volgende:
Gaat er nog gereserveerd worden voor zaterdag?
een grote, of een klein vliegtuigje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef nietzman het volgende:
Ik ben een vliegtuig.
Nee, ben momenteel niet in Groningen, omdat ik vandaag weer moest werkenquote:
Wat voor werk deed je?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
iemand mij nog aan het werk gezien vandaag?
ik was die gozert in het oranje aan de hoogeweg
ik zag je broertje btw welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je?
De lege bierflesjes opruimen?
Hoe gaat het met je gothchick trouwens?
Wacht even, hoogeweg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:58 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
ik zag je broertje btw wel
beetje tuinen onderhouden enzo
mss het kan ook zijn dat ik op zernike complex zit of waar dan ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht even, hoogeweg.
Zat je toevallig tegen over de wijk reitdiep?
Daar moet ik bezorgen.
Ik was er vanmorgen om 8 uur alleen al klaar.
Morgen weer, ben je er dan weer?
met wat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Men broer en zijn vrienden zijn gister beschoten tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd op hun balkon :S
3 keer nog wel :S
Ik kan me er iets bij voorstellen, als je broer op jou lijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Men broer en zijn vrienden zijn gister beschoten tijdens het kijken van de voetbalwedstrijd op hun balkon :S
3 keer nog wel :S
Als je een tijdstip hebt kan ik even zoeken voor je!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag stadjers, iemand iets vernomen van spannende politiezaken aan de Parkweg? Technische recherche, ambulances... en toen moesten wij weg.
Ben erg benieuwd!
Ik dacht zelf donderdagavond, als dat ieders goedkeuring tenminste kan wegdragen.quote:
O dank alvast!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Als je een tijdstip hebt kan ik even zoeken voor je!!
Heb je daar geen politie bijgehaaldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Met iets van bukskogels oid
Men broer zei dat het wel op kermiskogels leken
Of niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
We kunnen met de meet ook naar het pannenkoekenschip gaan ipv een of andere pizzeria
Vanavond!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Vanmorgen of vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |